MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nieuwe clutch/brake hendels....

Zo zien ze er uit.. dan mis ik toch wat neem ik aan? Pen waarmee de hydrolische rem wordt aangeduwd.

[afbeelding]

Dit is origineel..

[afbeelding]

Ja vet.. :9~

Moet je stiekum ff kijken, volgens mij kanie er zo op.
Wil inderdaad ook andere hendels monteren, maar dan gouden.

We moeten ze toch een beetje uit elkaar kunnen houden hè })
 
Laatst bewerkt:
Als ze zouden passen wel he :P


Mja kan je niet helpen of er wel of niet een pennetje in moet zitten voor je hydrolisch systeem. Maar zonder dat ding kunnen ze er niet op dan ? En anders zet je ze er bij Noor op... zij met d'r kleine handjes kan het vast wel gebruiken dat d'r hendeltjes wat dichterbij zitten :D
 
Als het pazzo´s voor een R6 van 2009 zijn dan gaat het passen. Anders niet. ;)
Die dingen passen altijd. :Y Ook bij mijn oude motor als gegoten!
 
Laatst bewerkt:
Heb nieuwe clutch/brake hendels....

Zo zien ze er uit.. dan mis ik toch wat neem ik aan? Pen waarmee de hydrolische rem wordt aangeduwd.

[afbeelding]

Dit is origineel..

[afbeelding]


Beetje lastig te zeggen omdat de foto van boven is genomen van de aftermarket.....Het ziet er wel uit alsof er een lip aanzit, net als het origineel. Waar heb je de hendels vandaan? Als je ze op model hebt gekocht moet het gewoon passen.
 
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het morgen erg rustig is op schiphol dus knallen maar *O* *O* *O* *O* *O*

@ Pepperspray is voor mietjes, vroeger sloegen we er gewoon op los O-)

Wave disks op de soes met nieuwe stoppers, morgen ook maar ff test rijden :Y


Aaaaaaaaaaf :W
Kunnen we daar niet ff heen met wat man O-) })
 
Heb nieuwe clutch/brake hendels....

Zo zien ze er uit.. dan mis ik toch wat neem ik aan? Pen waarmee de hydrolische rem wordt aangeduwd.

[afbeelding]

Dit is origineel..

[afbeelding]
De bovenste is duidelijk de remhendel, de bovenste nok is voor de rempomp en de onderste voor de remlichtschakelaar (die zijn omgekeerd geschakeld, dus de hendel aantrekken betekent de nok de schakelaar loslaat waardoor het remlicht aangaat). Omgekeerd dus ook, als de remhendel in ruststand staat, drukt ie de schakelaar in waardoor de stroom onderbroken wordt en je remlicht nie brandt nie :P

Lijkt me dus 1 op1 over te zetten :Y
 
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3232/filmpje/Crash-compilatie.html (Motormeuk Filmpje: Crash compilatie)


:W UT, veel plezier :W
Ik neem nog een malibu'tje cola :)
 
Dit deeltje ook weer present... en hopelijk ook wat meer tijd om bij te lezen :Y


- Lees ik dat nou goed Noorus... ga je dubbel daten dinsdag?!? *O* Wee toe goo *O*
- Luchtruim is iig tot morgenochtend 6u gesloten en zal nog wel langer duren ben ik bang, hoelaat zou Michel vertrekken/aankomen?
- Hahaha... denk om je hart Manuela :P Het zijn maar kinderen he _O- :') (maar kan je idd wel goed van schrikken)

Aaaaaahh weekend, Piketdienst klaar, Wieckse Witte opengeplopt, Macaroni Carbonara gemaakt....


@#$%&*$% Waar is iedereen? :+
Ow sorry... uitnodiging voor het eten gemist :$ Maar hier net lekker een bord spaghetti op :9

@Ritje voor morgen; hmmm gaat 'm niet worden :N Als het allemaal mee zit staat de motor morgen aan het einde van de dag weer netjes in elkaar *O*

@Nee; mooie goodies... maare heb je dan de verkeerde besteld?!




Nog even een update-je van mijn motor;
Gisterenavond weer even tijd gemaakt om te klussen. Heb zelf langere tapeinden gemaakt en na het verwijderen van de oude uit het blok de nieuwe erin gedraaid. Daarna dubbele pakkingsringen met vloeibare pakking op de buitenste 2 buizen. Alles weer vast gedraaid... en ja hoor... de uitlaatbochten raken het frame niet meer. Het is maar is van 3mm, maar dat moet meer dan voldoende zijn :Y

Vanavond nog even de remmen opnieuw ontlucht, zat nog een beetje in... Verder ook even gekeken naar het balhoofd, maar kan daar geen speling of wat dan ook in ontdekken. Nu ff uitzoeken waar de "knak/knik" vandaan komt met hard remmen... Ook nog even de koppelingskabel in de olie gezet, gaat een stuk soepeler nu *D

En morgen de motor maar weer goed schoonmaken, radiator monteren, koelvloeistof bijvullen en de rest weer in elkaar knutselen :+


Vanavond doe ik niets meer... behalve bankhangen :9
 
Vanavond nog even de remmen opnieuw ontlucht, zat nog een beetje in... Verder ook


Mocht je niet goed ontlucht krijgen vannacht ff een elastiek op je remhandle doen en morgen boven bij je rempomp ontluchten, de lucht heeft de hele nacht de tijd om naar boven te gaan.
Heb je geen ontluchtings nippel boven op je pomp ff de wartel lossen tijdens je rem inknijpen en de lucht eruit laten in een doek :Y

Kan nog wel eens goeie resultaat hebben ;)

Ik zit Blood diamant te kijken daar wordt je niet vrolijk van maar wel mooie film :Y
 
Middag allemaal. Net thuis van werken en er is een nieuw deeltje :o

Schade expert is bij de motor wezen kijken krijg aanstaande dinsdag meer te horen :)

@ Michel: k hoop dat je gewoon terug kan vliegen

@ Diddle: ach kinderen :P

@ Michiel: weer lekker bezig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan