Sportuitlaat Honda CBR600F '91-'98 (Acerbis rond carbon)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Voor de CBR600F '91-'98 (PC25+PC31) een acerbis ronde carbon sportuitlaat. In hele nette staat. Geen e-keur of db-killer, wel een dikke sound erin.

Incl. ophangbeugel en klem dus zo te monteren. Demper en tussenpijp bestaan uit één geheel dus helaas niet op andere motoren te gebruiken,

Prijsje: 150 euri

Foto's volgen vanmiddag.
 
En sneller dan verwacht de foto's al!

full
 
mag ik vragen hoe jij in goedsnaam aan zoveel dempers komt voor de cbr 600 f3? :P

Is eigenlijk een beetje een uit de hand gelopen hobby geworden, haha. Ik vind het leuk om steeds een andere demper te proberen. Eerst werd dat om het half jaar maar nu is het zo erg dat ik elke maand weer een andere demper op de kop tik, hier even mee rij en dan weer iets anders wil :P

Moet er onderhand maar eens een stop op zetten, haha. En om heel eerlijk te zijn, mijn aller eeste sportuitlaat (Vance&Hines S4) vind ik nog steeds de vetste. Helaas is die niet meer te verkrijgen en 2e hands zie je hem bijna niet.
 
hahahaha ok vandaar :P
kameraad heeft namelijk een tijdje terug een arrow uitlaat bij jou gekocht en die vind ik echt zeer vet, dus mocht je weten waar ik hem nieuw of 2 de hands zou kunnen krijgen, dan hoor ik dat graag ;)
 
Dag max

heb jij die uitlaat nog of niet. want ik heb daar wel interesse in.
laat even weten.
Ben al een tijdje opzoek naar 1.

groeten mark
 
Dag max

heb jij die uitlaat nog of niet. want ik heb daar wel interesse in.
Wil hem kopen!!
laat even weten.
Ben al een tijdje opzoek naar 1.
mail terug aub

groeten mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan