Supermoto velgen Husqvarna of VOR! compleet met remklauw!

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.497
198
Offroad!
Wegens niet passen in mijn 2007 TE510 heb ik een set supermoto velgen te koop voor een Husqvarna TE450 uit 2002-2004.
De wielen passen op het model TE met de 45mm voorvork!! Achterremschijf is 220mm. Past dus wellicht ook op de 570 serie!

Velgen zijn origineel afkomstig van een VOR Supermoto en zijn gemonteerd geweest in een 2004 TE450. Velgen zijn in nette staat, bussen zitten er bij voor voor en achter.

Compleet met HE motorradtechnik remklauw en remklauwadapter! Remschijven voor en achter zijn zo goed als nieuw!!! Voor een Braking Wave Disk! Extra set remblokken voor de voorkant zit er ook bij`.

Kortom een complete set om zo mee de straat op te gaan en er voorlopig geen omkijken meer naar hebben, had het zelf graag gemonteerd gezien op mijn eigen Husqvarna maar het past net niet. Wellicht voor een handig iemand wel pas te maken voor de 2007 TE450/510 serie. Ik heb er helaas de ruimte en tijd niet voor.

Velgen zijn wel exclusief de nieuwe Dunlop Sportmax Mutant banden, deze kunnen er eventueel tegen de kostprijs wel bijgekocht worden! Banden en binnenbanden zaten op € 265.

Zeer nette set wielen voor een nette setprijs, inclusief de remklauw, adapter en zo goed als nieuwe remschijven!!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan