Skyteam PBR Stradale ( ducati style )

Guus.

MF'er
9 mrt 2008
214
0
Zuid Holland
Zet m ook even op MF, Voor het geval je zoon op het punt staat een scooter te kopen*0*



Na 2 jaar met onwijs veel plezier op deze mini-4stroke brommer te hebben gereden, stap ik, met pijn in mn hart, over op een motor. Ik kan gigantisch veel vertellen over de brommer, maar zal het beknopt houden. Hij is altijd goed onderhouden en in de was gehouden. Het is een nekkendraaier, en je moet niet verlegen zijn  In de winter stond hij netjes binnen. De PBR is het nieuwere broertje van de Honda ZB en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de PBR. Hij heeft me nooit laten staan, ben er meerdere malen mee op vakantie geweest. De brommer is voorzien van een 125cc viertakt blok ( het blok van de motorversie van deze brommer ), dit rijd erg comfortabel en stabiel, maar ook niet gierend hard. Haal eenvoudig de 1:30, dit is het grote voordeel t.o.v scooters. Het orginele blok is ook aanwezig. De KM stand is om en nabij de 6000.

Ik heb zelf veel aan het uiterlijk veranderd, de brommer is een jaar geleden opnieuw rood gespoten ( ral 3002 ), in combinatie met zelfontworpen striping en Ducati stickers. Ik zal proberen een korte lijst met opties te noemen, ik weet zeker dat ik helaas een hoop vergeet.

Naam: Skyteam PBR ( st50 )
Bouwjaar: 2005, 2007 in mijn bezit.
Km stand: +- 7000
Uiteraard met kenteken, deze is met een beugel boven het achterwiel gemonteerd.

Parts:
Michelin S1 banden ( 130 achter ) 50km oud!
Rimstriping
Gepolijste voorvorkpoten ( niet op de foto )
Heldere multi-reflector hallogeen koplamp
Daytona-Cowl
Bredere handlebars
Klokken tot 120km/u
Spiegel ( kawasaki genuine )
125cc Skyteam blok, koppeling op de bak ( 1-n-2-3-4 ), met op de bank afgestelde 22 Mikuni
Nice motorspoiler ( meegespoten )
Yoshimura carbon slip-on demper (Open uitlaatsysteem )
Suzuki SV LED achterlicht, verwerkt in zelfgemaakte underseat van polyester.
Nieuwe ketting en tandwielen(15-32)
LED-knipperlichten, verwerkt in voetsteuntjes ( digitaal relais )
Spanning voorvork verhoogd.
Olie Temperatuur meter
Hoop orginele/ extra onderdelen aanwezig.

etc etc FOTO’S !

598052379_6_8DJp.jpeg

646572077_6_-E9N.jpeg

482409027_6_a7h7.jpeg

img5510h.jpg

GroteFoto-34WXTDUQ.jpg

GroteFoto-FPHF3JIM.jpg

prijs is nader overeen te komen, wil in ieder geval een liefhebber met verstand als het even kan. beginbod maar rond de 1100 euro.

serieus geinteresseerd? mail even !

Mail: guus_ie @ hot mail . com
Telefoon: 06 304 77 931

hij staat niet in de weg!, A.S zaterdag 18 april te bezichtigen op de bloembollenrit:Y

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
i know, zie het soms vaker, hoop dat als het niet mag de mods een oog dichtknijpen.

ben op zoek naar een liefhebber, die hier, vanwege het feit dat deze bikes ook gewoon op motorkenteken geleverd worden, misschien wel rondkijkt! in feite is het een pbr125 ( zie grotekleinewielentopic in 25 kw )

overigens, brommert... hij klinkt mannelijker dan menig beginnersfietsje hier:]

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan