Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

Ik ben nu bezig om er zelf een te fabriceren. Ik heb een oude scout-travelsleeper kunnen bemachtigen, met torsie-as. Ik heb nu net het bovenwerk eraf geslepen. Nu nog de bodem en het frame eraf slijpen tot ik alleen de trekstang en as overhoud.

De trekstang en as moeten dan nog ingekort worden, en daar komt een 200 liter olievat op. Deze aanhanger is geremd, en ik ga proberen om dit zo te laten! *D Met een beetje geluk is dit te doen... Enige probleem: ik ken nie lasse... :P

ff een vraagje aan diegenen die er ervaring mee hebben: Is de torsie-as gewoon in te korten? zeg maar een stuk er tussenuit slijpen en dan weer aan elkaar lassen? Het totaal gewicht wil ik proberen onder de 100 kilo te houden.

Ik zal ooik wel wat foto`s plaatsen van de bouw proberen te plaatsen van tijd tot tijd.
 
Off-topic
(leuke oma, is ze nog niet dood)

On-topic:
Wat geven jullie voor mijn gepimpte aanhanger.
Met spoiler, zijverlichting die begint te knipperen bij gebruik RAW, mooie wieldoppen, sportieve achterverlichting, mooie traanplaat als tafel voor onderweg enz.
full
 
Ik heb van crashdummy een aanhanger (onderstel) gekocht zal binnekort ook een keer een foto online gooien !

@Marauderforce, crashdummy en ik zitten beide bij ESMC !
 
Ah, ik dacht al dat ik die platte kar en de bike van crashdummy al wel is had gezien daar. Ik werk zelf op de TU.

Dan heb ik ff een vraagje:

Hebben jij of crashdummy toevallig jullie trekhaken zelf gemaakt? Ik zoek namelijk iemand die, als mijn aanhanger tenminste eindelijk een keer af komt, dat eventueel ook kan doen voor mij. Ik kan zelf namelijk niet lassen of niks...
 
@marauderforce

Ik heb toevallig een kunnen kopen die op een deauville hoort, van rob weet ik dat hij hem heeft laten maken (via via iemand van de club)

dus ik kan je er niet aan helpen !
 
Love the granny ! maar goed, kan mogelijk een trekhaak kopen voor de pan! alleen nu zit ik met het dilemma dat hij makkelijk er af moet kunnen voor bijv. bandenwissel !!
Advies nodig zal ik de kabels van de stekker deelbaar maken dat het hele ding er af kan of gewoon een stuk langere draad wegwerken onder t zadel zodat als ie er af moet gewoon langs de motor kan liggen ??

als het dan zo een deelbare draad wordt iemand nog advies over type stekkertjes etc ?
 
djaxel,

voor een bandenwissel kan de band altijd vertikaal uit de motor gehaald worden. je hebt alleen een brug nodig waar je de achterplaat weg kan halen of inschuiven. Motorzaken hebben dit altijd wel.

oehtie inmiddels ook voorzien.... st1300 met aanhanger in kleur

full
 
zo de aanhanger heeft ook een leuke toch meegemaakt (1500 km achter de motor) nu vroeg ik me alleen af of mensen de kogel invetten ?zo ja met wat voor vet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan