dragstar 1100 classic

pixie

Rookie
23 mei 2004
5
0
Bilzen Belgie
ik zoek ervaringen van mensen die ook met deze motor rijden en iets gedaan hebben of laten doen met het toch wel brave geluid van de mooiste cruiser aller tijden.
Kunnen jullie mij zeggen wat jullie precies veranderd hebben om een mooi zwaar geluid te krijgen en wat de kostprijs ervan is (ongeveer)

De bedoeling is wel dat zowel ik als mijn buren niet doof worden!!

Groetjes
pixie
 
Originele uitlaten eraf halen en weggooien. Laser slashcuts kopen, kost je ca. 400 euri. Is het geluid te woest dan kun je daar db-killers in kopen, kost je ca. 45 euri. Hiermee is het geluid wel acceptabel. Ik rij zelf zonder de killers maar heb dan ook geen buren.

suc6
 
Ik zou zeggen bezoek www.dutchdragstarclub.nl eens. Daar vind je een forum met allemaal dragstarrijders en velen die hun uitlaten hebben gemodificeert. Er circuleert zelfs een 'speciale' boor binnen de club waarmee sommigen hun originele uitlaten van gaten hebben voorzien.
 
Originele uitlaten eraf halen en weggooien.
suc6

Nooit je originele uitlaten weggooien (of in boren).
Die krengen kosten meer dan €1000,= (zit ook zoveel demping in, dus het mag wat kosten). Je bike is veel makkelijker te verkopen met de originele uitlaten erbij. Vindt je het te duur om andere uitlaten te kopen, koop dan een paar origenele erbij (er zijn er genoeg die die dingen wel "weggooien").
Kijk op www.dragstars.net (onder tab customsounds) naar vele verschillende uitlaten op een dragstar en de daarbijbehorende geluiden!

Zelf vind ik het geluid van een uitgeboorde uitlaat niet mooi, je zult nooit het resultaat krijgen als bij bijv. een Laser of Supertrapp uitlaat. Houdt er rekening mee dat het eerder een knetterend geluid wordt. Bovendien, als je er niet tevreden mee bent==> er is geen weg terug, je kunt dan alleen maar door blijven boren
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan