MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eyyyy peeps, ik ga zondag ook naar de MFMM! *O*


Jullie vertrekken vanuit Hilversum via een dijkritje. Is dit dan _standaard_ via de Lek, of via de Eem?? :?
Als het de Lek is, dan wil ik in de buurt van Utrecht wel aanhaken. Anders kom ik naar Hilversum.. :]
Standaard is dat de Lekdijk ja ;)


Enne ik ben er zo goed als zeker niet bij Zondag. Motor is momenteel uitlaat en uitlaatbochten-loos (alweer ja :P ) en zal waarschijnlijk in de tuin aan het klussen zijn :Y


Maar zoals het er nu naar uit ziet moet het allemaal weer perfect in elkaar zitten voor de Eifel :] *D
 
Laatst bewerkt:
btw... las dit vanochtend hier op MF... echt niet te geloven hoe gek in het hoofd sommige mensen zijn om zo iets te doen http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/269846/Staaldraad-onthoofdt-motorrijder-bijna-1.html
Ziek zeg :/


Kunnen het beter k*tkids met dunne touwtjes zijn :+















@ Noorus: Van harte met je nieuw baan :Y












@ Jaappie: goed dat je weer een ronde verder bent :P







Vandaag een vistechnisch waardeloos dagje aan de waterkant , natuurtechnisch fantastisch, hertjes, zwaantjes enz enz.

*D wat een kolere vissen












Vanavond de R1 nog ff uitgelaten.
Ding trekt in 6 nu net zo hard door als normaal in 4 _O-
Kan nog leuk worden op Zolder :P










:W
 
Eyyyy peeps, ik ga zondag ook naar de MFMM! *O*


Jullie vertrekken vanuit Hilversum via een dijkritje. Is dit dan _standaard_ via de Lek, of via de Eem?? :?
Als het de Lek is, dan wil ik in de buurt van Utrecht wel aanhaken. Anders kom ik naar Hilversum.. :]
Lekdijk ;)



kwartier tot de dijk in nieuwegein, dus reken maar uit :P
 
Ik ga richting het bedje toe... Straks lekker vanuit bedje "Its Showtime" kijken.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer :W
 
Onverantwoord..... laat hem dat lekker op een leeg parkeerterrein doen... prutsers...
Lekker ongecontroleerd een rood stoplicht meepakken omdat de prutser naast hem zeg dat er niks aankomt... kom je er net aan met je motor. :')
Een beetje motorrijder knalt daar ook door rood met z'n knie over de grond :+ Moet net goed gaan dan :Y



Truste voor de slapers, ik duik er ook maar eens in :Z


:W
 
Vandaag trouwens nog een heerlijk blinde koekblikker :X
Reed terug bij Wijk bij Duurstede en dan heb je een lange rechter bocht, vervolgens een knik naar links en dan ga je de dijk weer op. Daarnaast ligt een ventweggetje en vlak voor de knik naar links kunnen die invoegen op de grote weg. Daar kwamen 2 auto's aan, die voorrang zouden moeten verlenen, maar de eerste gooit hem er al voor. Was even afremmen, maar goed te doen.... Besloot de tweede dat hij er eigenlijk ook voor wilde.... Dat was ff flink remmen en uitwijken B| LUL :P

Zo dadelijk It's showtime *D
 
Laatst bewerkt:
G'avond; ben ik ook weer eens met een samenvatting :)

PP heeft last van winderigheid en hij heeft vandaag zijn motor gewassen, Slick is bezig met zíjn uitlaatsysteem, staaldraad :X , Patje heeft een huis bekeken (waar? En hoe was het?), Noor heeft haar keuze gemaakt (GEFELICITEERD!! *O* *O* ), Uk is een ronde verder (zowel bij de pliesie als bij een tankstation-meissie; ik snap de wereld niet meer... :? :+ ), dankzij Bartje heb ik nu ook beeld van Phoentje met majoor B., CF is van zijn motor aan het genieten, Michiel heeft een beetje te veel aangestampt.. ;) , X en Achi hebben de waterflora en -fauna weer lastig gevallen en het is zowaar twee jongens gelukt om een ritje vanavond af te spreken *D .

Ik heb een paar drukke dagen achter de rug. Het ovb-tje van zondag kan bij mij weg *O* . Tijger staat bij de dealer voor een beurt, dus is ook bijna klaar voor de Eifel *O* .
 
@ut het is wel mogelijk maar tis niet fijn :')
heb hem er niet echt opgezet alleen tegen aangehouden garage stond ff lekker vol :')
Carbs zijn schoon *vanbuiten* morgen de binnenkant schoonmaken en dan alarm aansluiten (HUH WAT nog steeds? JA! :X )
En als alles in elkaar zit wachten tot 18 mei :z
 
@ut het is wel mogelijk maar tis niet fijn :')
heb hem er niet echt opgezet alleen tegen aangehouden garage stond ff lekker vol :')
Carbs zijn schoon *vanbuiten* morgen de binnenkant schoonmaken en dan alarm aansluiten (HUH WAT nog steeds? JA! :X )
En als alles in elkaar zit wachten tot 18 mei :z
Ik heb al wat anders gevonden nu, bedankt man :Y
 
G'avond; ben ik ook weer eens met een samenvatting :)

PP heeft last van winderigheid en hij heeft vandaag zijn motor gewassen, Slick is bezig met zíjn uitlaatsysteem, staaldraad :X , Patje heeft een huis bekeken (waar? En hoe was het?), Noor heeft haar keuze gemaakt (GEFELICITEERD!! *O* *O* ), Uk is een ronde verder (zowel bij de pliesie als bij een tankstation-meissie; ik snap de wereld niet meer... :? :+ ), dankzij Bartje heb ik nu ook beeld van Phoentje met majoor B., CF is van zijn motor aan het genieten, Michiel heeft een beetje te veel aangestampt.. ;) , X en Achi hebben de waterflora en -fauna weer lastig gevallen en het is zowaar twee jongens gelukt om een ritje vanavond af te spreken *D .

Ik heb een paar drukke dagen achter de rug. Het ovb-tje van zondag kan bij mij weg *O* . Tijger staat bij de dealer voor een beurt, dus is ook bijna klaar voor de Eifel *O* .
Thx lief :j

Heb Jon nog gesproken, hij vond 't allemaal maar een mooi liefdesverhaal over jou en X.. Heb 'm gelijk verteld dat ie die rotanboer van de hoek is, dus X kan binnenkort Jon voor de deur verwachten; "Wat doet je vader?" :+

Zondag misschien een trialcursus hiero :P ff kijken of ik ga, wacht nog verdere info af *O*
 
ik gebruik nu voor dat soort dingen nu toch liever mijn motorkrikkie :9 (was me wat goedkoper dan een liftbrug :') )
 
Laatst bewerkt:
zo ik was er ook weer.

hmm nog 3 weken de tijd om te beslissen of ik het huisje ga nemen of niet....
Naja maar eens goed bedenken en bekijken. :)

maar helaas niet kunnen rijden vandaag. (rij te weinig vind ik zelf op het moment).
 
Thx lief :j

Heb Jon nog gesproken, hij vond 't allemaal maar een mooi liefdesverhaal over jou en X.. Heb 'm gelijk verteld dat ie die rotanboer van de hoek is, dus X kan binnenkort Jon voor de deur verwachten; "Wat doet je vader?" :+

Zondag misschien een trialcursus hiero :P ff kijken of ik ga, wacht nog verdere info af *O*
B|
liefdesverhaal :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan