Tracktraining 8-8-2010 level 2 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

M-j&co

MF veteraan
28 dec 2008
8.596
1
Naast de buren in Zwolle
Beste motorvrienden,

Hoogstwaarschijnlijk lukt het mij niet om 8-8-2010 aanwezig te kunnen zijn.

Ik kon de data niet omwisselen met een andere datum dus hoop dat iemand deze dag van mij kan overnemen of dat je misschien iemand weet die de dag wil overnemen.
Op advies tracktraining biedt ik de dag dan ook aan.

Betreft level 2, op zondag 8 augustus 2010, bij interesse kun je me bereiken via via mail of PM.

http://www.tracktraining.nl/index-1.html

Circuit Lelystad

In principe 89 Euri wil er niet koste wat kost af en het is nog geen 8-8 ;) of een HEEL goed bod.


Met vriendelijke groet,

Miquel-jaimie
 
Laatst bewerkt:
Ik ben me een ongeluk aan het zoeken naar kaarten voor 6 en/of 20 mei maar die zijn helaas niet meer te krijgen. Heb nog niet eerder op een circuit gereden, kun je dan uberhaupt wel in groep 2 beginnen? Is dat bijzonder onverstandig of kunnen mensen met al enige (sportieve) rijervaring op de weg toch enigzins meekomen?
 
even voor de mensen met interesse, tracktraining lelystad mag alleen met een motor op kenteken. erg zuur als je daar staat met je full-spec racer en je mag niet.

groet jeroen
 
Waztafel, ik zou toch in level 1 beginnen, level 2 kan je altijd nog doen ;)

Dolle Hond, klopt.

Steven, sorry man, gisteravond gereserveerd !! Ik laat het je nog weten!

Dus voor iedereen, voorlopig heb ik een potentiele koper :)
 
Waztafel, ik zou toch in level 1 beginnen, level 2 kan je altijd nog doen ;)

Dolle Hond, klopt.

Steven, sorry man, gisteravond gereserveerd !! Ik laat het je nog weten!

Dus voor iedereen, voorlopig heb ik een potentiele koper :)

hmmm ik zit dan wel vrij dicht op mijn vakantie. dus streep mijn naam sowieso maar door...!

succes met de verkoop MJ!
 
He, ik heb nu mijn dag staan op de 15e mei, maar ik krijg mijn nieuwe motor op de 14e. Level 1. Ik heb 8-8 nog niets staan in mijn agenda.

Misschien kunnen we ruilen?
 
Hey mensen,

dank voor de berichten, in principe is de dag verkocht, maar goed , moet het omzetten nog regelen en zolang de euro's niet bijgeschreven zijn en de dag niet overgeschreven is, is dit topic nog open!

volgende week hoop ik meer uitsluitsel te kunnen geven!

xbk, zag je berichtje en heb al een level 1 op 15 mei :P dus zie je dan :P

Pjee, helder, je staat nr 2 ;) en XBK 3 ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan