Garage Sale !

He Natas,

ik zit een beetje fulltime te babysitten de komende 2 weken nog. Ben 't nog niet vergeten ofzo. ;)

(heb 't vandaag nog over je project gehad toevallig, kwam 'n vriend van je tegen in Leende) ;)

Doe maar rustigaan , ligt niet in de weg .

En heb ik vrienden in leende dan :-) ?
 
bruce-lee-kick.jpg
 
Nu of nooit

2 hagelnieuwe speiegels voor de prijs van 1

30 euro ex verzenden
 
Laatst bewerkt:
mss even apart topic maken voor die spiegels? Of is dat tegen de regels? :? Kan me niet voorstellen dat er niemand interesse heeft.









in ieder geval heeft je topic weer een schopje gekregen *O*
 
De spiegels zijn nieuw en nog aanwezig , net als de racevoetsteuntjes (leuk voor caferacer project)

Ook nog complete achterlichtunit van een suzuki marauder

Deze week komen er nog foto`s van 2 jassen die ik nog over heb (mischien handig voor iemand als een extra reservejasje , prijsindicatie 25 euro ps).
 
Laatst bewerkt:
Spiegels , links en rechts plus bijbehorende adapters (enkel gemonteerd geweest

30 Euro Exclusief verzenden
full
 
Bandenmontagevet en balanceerlood voor de doe het zelf bandenomstekers

10 euro Exclusief verzenden
full
 
:o :o ps.... ;)

Motor hobby staat hier nogal op een laag pitje. :X
Ben nog wel een paar keer door helliemond gereejen intussen en dan nog wel een paar keer gedacht aan dees spullekes en aan de vraag hoe zou 't erbij staan bij Natas?

Als 't ervan komt dan spreek ik wel wat af als dat oke is, en als iemand anders het eerder wegkaapt ook prima. Zoals je al wel merkt blijk ik het niet zo heel dringend nodig te hebben. :X
 
Is goed Roes , zoals je ziet kom ik er maar moeilijk vanaf :-)

Laat even weten waneer je aan wilt waaien , tour the globe nog al veel op dit moment
 
Terug
Bovenaan Onderaan