ZGAN set RVS sportdempers voor Cagiva Raptor 650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jethro

MF veteraan
27 feb 2004
15.554
4
Wegens aanschaf van hoge dempers te koop: een setje zo goed als nieuwe RVS sportdempers voor een Cagiva Raptor 650.

- Incl. E-keur
- Incl. uitneembare db-killers

Standaard hoogte, dus zo komen ze te zitten:

206za0y.jpg



Let op: dit zijn de dempers waarom het gaat..

icsdc4.jpg




..en dit zijn de dempers die er de reden van zijn dat deze set te koop is:

ok530w.jpg


Vraagprijs € 335,=
Afhalen in Dronten of Amsterdam, verzenden is bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
Even een duw omhoog..

En ter info: ze hebben welgeteld 1 (!) dag op de motor gezeten!
 
Laatst bewerkt:
Da's dan weer het nadeel van een motor die je niet zo vaak ziet.. :P
 
meschien handig om te vermelden dat het slip ons zijn (uiteraard voor de meesten gewoon te zien)
evt de diameter op meten zodat mensen zonder een raptor ze ook over zouden kunnen nemen ?

er zijn namelijk niet heel erg veel raptor rijders hier (in vergelijking met alle andere fietsen)
dus hoe meer info hoe meer gegadigten er evt zouden kunnen zijn

suc6 er mee
ps waarom gaan ze na 1 dag al weer weg en niet gewoon omgerolen ? waar je ze gekocht hebt voor het setje high mount ?
 
meschien handig om te vermelden dat het slip ons zijn (uiteraard voor de meesten gewoon te zien)
evt de diameter op meten zodat mensen zonder een raptor ze ook over zouden kunnen nemen ?

er zijn namelijk niet heel erg veel raptor rijders hier (in vergelijking met alle andere fietsen)
dus hoe meer info hoe meer gegadigten er evt zouden kunnen zijn

suc6 er mee
ps waarom gaan ze na 1 dag al weer weg en niet gewoon omgerolen ? waar je ze gekocht hebt voor het setje high mount ?
Die highmounts zijn tweedehandsjes en komen van Marktplaats, en is ook een totaal ander merk.
Zoals ik al zei wilde ze al een tijd hoge uitlaten, alleen die zijn normaliter hartstikke duur.
En toen ik net deze uitlaten erop had zitten zag ik opeens dat setje hoge uitlaten op Marktplaats. Lullig? Ja, behoorlijk.. Maargoed, die hoge staan nog zo'n stuk beter dat het zeker de moeite waard is.

Zoals je ziet: ze hebben zo kort op de motor gezeten dat ik eigenlijk niet eens de mogelijkheid heb gehad om foto's te maken van de Raptor met deze dempers erop :')

Maar ik zal inderdaad de maten even zsm opnemen, misschien is dat wel handig ;)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig belde er gisteren iemand die ze meteen wilde hebben. Dus hier mag een slotje op..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan