Garagebox Tilburg west (statenlaan)

pimpin

Die hard MF'er
9 nov 2005
300
0
München
Vanaf aankomende week huur ik een garagebox aan de Statenlaan om mijn motor (weer) te stallen. De huur bedraagt 70 euro per maand en ik wil hem daarom het liefst delen met een andere motor rijder of iemand die opslag nodig heeft voor langere tijd.

Zelf ben ik student en woon ik boven de garagebox. Ik heb al eerder een garagebox onder de zelfde flat gehuurd en deze toen ook gedeeld met iemand anders dat is beide goed bevallen. 3 motoren is ook mogelijk alleen is 1 van de motoren dan afhankelijk van de ander om eruit te kunnen. Verder is er ook nog ruimte voor kleding en wat klein gereedschap.

Klein detail is dat het ook vrij warm blijft in de winterperiode omdat de box zich onder de flat bevind en er een stadsverwarmingsbuis door de garagebox loopt.

Vragen kunnen hier gesteld worden en mijn e-mail adres vind je in mijn profiel.

edit: Voor de genen die zich afvragen waarom ik de box die ik eerst huurde niet meer huur. Dat was omdat ik vanwege stage en winter periode voor meer als een half jaar er geen gebruik meer van maakte. En de toenmalige mede huurder ook een alternatief had.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse, alleen de locatie vind ik wat minder (woon ook in Tilburg). Hoe zit het daar met diefstal etc?
 
Garanties geven kan ik natuurlijk niet, maar ik heb hier in de buurt nog geen ervaring gehad met inbraak. En ik woon er al weer 3,5 jaar. Verder zijn de deuren van de garageboxen goed verlicht en liggen ze aan een brede straat waaraan ook weer huizen grenzen.

Dus het is niet zoals vaak dat de garageboxen uitkomen op een zijstraat waar niemand zicht op heeft...

Als je me een mailtje stuurt kan ik je wel de exacte locatie op google streetview geven dan kun je het zelf zien.
 
Heb er zelf gewoond, motor daar zelfs een paar keer 's nachts laten staan. Zoals gezegd, er is redelijk zicht op de garageboxen + (gedeeltelijk) studentenflats er boven, dus ook 's nachts lopen er mensen. Ik heb er 6 jaar gewoon en kan me niet herinneren dat er ooit is ingebroken.
 
Bedankt Smet, bij deze weer een kickje want heb nog geen medehuurder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan