Yamaha dragstar xvs 650 Crash 1.Nodog nieuwe tank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikado

MF'er
24 mrt 2004
69
0
Rosmalen
Beste mede rijders!!Meneer badluck zat vandaag ff bij mij op mn schouder.
Ik heb vandaag een crash gemaakt.NU IS MN TANK BESCHADIGD, Rem pedaal krom, uitlaten geschaaft, stuur krom (waarschijnlijk niet vork )benen kapot enz enz.Dit is allemaal te overzien MAAR DIE TANK MAAK IK ME ZORGEN OVER weet iemand een adres hiervoor 9VOOR EEN NIEUWE TNAK TWEEDE HANDS!!) of heeft iemand zo iets nog liggen (toevallig :X )

Ik reed met ongeveer 40 km/h ;]. Een auto voor mij haalt het in zijn bolle kop om ff te stoppen om maar ff een auto voorrang te verlenen die notabene uit een op/af rit komt :( . Dus ik vol in de rem raak in de slip krijg hem onder controle, ben ondertussen zo dicht bij dat ik niet meer kan uitwijken dus nog maals in de rem en toen onderuit '( (dit gebeurde in enkele secondes).

Das mooi balen want de politie komt toevallig net voorbij rijden. En vertellen mij dat dit allemaal mijn schuld zou zijn!! En ik niets aan de andere bestuurders heb. Aangezien de wagen voor mij zo galant was te stoppen voor iemand die uit een oprit komt, en ik zou dan wel te weinig afstand hebben gehad.....zeggen ze. blablabla je kent ze....nou ik verdrietig en boos naar mn broer zn huis, kwam ik net vandaan en was opweg om een zachte spons en poets middel te halen (lees het bovenstaande)voor mn motor om hem mooi te poetsen had hem net sinds afgelopen vrijdag ;( en (lees het bovenstaande)

DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSTUBLIEFT DAT ZOU GEWELDIG ZIJN ELKE TIP IS WELKOM!!
MEDELVEN MAG MAAR IS NIET VERPLICHT ALLES KOMT GOED UIT EINDLEIJK!!!

DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSTUBLIEFT DAT ZOU GEWELDIG ZIJN ELKE TIP IS WELKOM!!
MEDELVEN MAG MAAR IS NIET VERPLICHT ALLES KOMT GOED UIT EINDLEIJK!!!

DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSTUBLIEFT DAT ZOU GEWELDIG ZIJN ELKE TIP IS WELKOM!!
MEDELVEN MAG MAAR IS NIET VERPLICHT ALLES KOMT GOED UIT EINDLEIJK!!!

DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSTUBLIEFT DAT ZOU GEWELDIG ZIJN ELKE TIP IS WELKOM!!
MEDELVEN MAG MAAR IS NIET VERPLICHT ALLES KOMT GOED UIT EINDLEIJK!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan