Michelin Pilot Power 180/55

petturik

MF'er
12 mei 2009
68
0
Vrijwel nieuwe band. Heeft nog geen 250km onder mijn motor gezeten. Is lek gereden door een klein schroefje. Ik rij zelf liever niet met een gerepareerde band, maar er zijn vast wel mensen die dat geen probleem vinden. Kan evt verstuurd worden.
 
Ben van Zaandam en mijn vraagprijs is 70 euro. Maar doe gerust een bod. ;)
 
Waar zit het lek?
Is het al gemaakt?
Hoe is het gemaakt, propje,pluutje,lapje gevulcaniseerd?

Mijn intresse is gewekt.
 
Lek zit midden in het loopvlak en is tijdelijk gefixt met een prop zodat ik ermee naar de bandenboer kon.Bedankt voor je bod, ik wacht nog even op andere biedingen.

Bij deze trek ik dat mijn bod ook weer in, als het gat zo groot gemaakt is dat er een prop in zit kun je hem beter gebruiken als bandschommel!

;)
 
Het gaatje is vrij klein hoor. Schroefje wat erin zat was iets van 2mm dik. Misschien dat ik propje verkeerd begrijp. Is zon strookje van dat vulkaniserende spul in gegaan, dat is het toch?
 
Het gaatje is vrij klein hoor. Schroefje wat erin zat was iets van 2mm dik. Misschien dat ik propje verkeerd begrijp. Is zon strookje van dat vulkaniserende spul in gegaan, dat is het toch?

Ik weet niet anders dat je het gat groter moet maken om een 'safety seal' te kunnen plaatsen, daarmee bedoel ik zo'n veter die je erin druk en weer terug trekt.

starting.jpg


Anders plaats een foto, dat zegt meer als 1000 woorden!

:)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu even niet in de buurt van de band maar jouw foto zegt wel alles. Dat is het precies. Gat hoefde niet groter gemaakt te worden. Kon ik er zo indrukken (met een beetje fysieke kracht :)) Ik zal kijken of ik vanavond een fototje geregeld krijg.
 
Inderdaad, heb de laatste dagen niet echt kans gehad om een fototje te maken. Denk dat het zaterdag of zondag wordt. Ik ben je nog niet vergeten. :)
 
Laatst bewerkt:
Niet helemaal! :-) Heb eindelijk kans gehad fotos te maken...


full

full

full

full


Hoop dat dit eea verduidelijkt. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan