Sidemount op een fatboy

Crasy pedro

Rookie
20 jun 2003
24
0
Papendrecht
Heeft iemand een idee hoe ik een sidemount het beste aan een fatboy kan sleutelen?
Aan het frame klemmen of op de achteras bevestigen?
Ik maak hem zelf dus ik kan het maken zoals ik wil, alleen weet ik niet wat de beste manier is.
Dus als je ideen hebt of een fototje graaaaag.
Hier moet het ergens op komen.
full
 
Het beste is om m aan je achterbrug te monteren dan blijft je achterwiel toegankelijk, hou rekening met het feit dat hij ook onder een hoek van 30gr afleesbaar moet zijn(van rechts gezien) veel suc6
 
probeer t laagste punt van de houder boven je as te houden, ivm bochten(als je een beetje stevig bochten rijdt tenminste)

Ik heb m aan de onderste bout van mn veer bevestigd, maar ja bij een softail wordt dat wat moeilijk,

Het strakste is vastlassen, maar dat wil je mischien niet,
Kun je niet een simpele strakke klem maken om een framebuis, en eventueel ook nog aan dat steuntje voor de beltcover.

hieronder de mijne, maar er is niets echt duidelijk te zien hoe ie bevestigd is,
 
Nou weet ik nog steeds niet hoe ik een sidemount op een fatboy (zoals de eerste foto) kan monteren, zoals je misschien gezien hebt, is er geen schokbreker te bekennen...zucht... '(
 
Probleem is dat bij een enkel bevestifgingspunt (zoals bijv. op de achteras) de plaat enorm kan gaan trillen.....dat kost je je achterlicht. En als het een te dunne plaat betreft kan ie krom waaien (echt waar).
 
Nou weet ik nog steeds niet hoe ik een sidemount op een fatboy (zoals de eerste foto) kan monteren, zoals je misschien gezien hebt, is er geen schokbreker te bekennen...zucht... '(
4 gaten boren in de bovenst en onderste brugbuis.4 m10 bouten erdoorheen kletsen en klaar.
 
Ik heb op mijn Shadow 600 ook een site-mount gemonteerd. Deze is van Highway Hawk. Mijn motor heeft ook geen dempers die je als bevestiging kunt gebruiken en daarom heb ik deze aangeschaft. Je monteerd hem namelijk aan de achteras. Werkt perfect en is erg stevig. Als je interesse hebt kan ik er wel een fotootje van maken...
 
Ik heb op mijn Shadow 600 ook een site-mount gemonteerd. Deze is van Highway Hawk. Mijn motor heeft ook geen dempers die je als bevestiging kunt gebruiken en daarom heb ik deze aangeschaft. Je monteerd hem namelijk aan de achteras. Werkt perfect en is erg stevig. Als je interesse hebt kan ik er wel een fotootje van maken...
laat daar maar eens een foto van zien (graag zelfs)
 
Terug
Bovenaan Onderaan