Helmkoffer / topkoffer, slot defect

zoran

MF veteraan
7 nov 2002
5.112
1
Nette zwarte topkoffer compleet met montage plaat, geschikt voor één grote helm of 2 hele kleintjes en wat andere spullekes.
Sleutels zijn gestolen dus slotje helaas uit moeten boren.
Verder in perfecte staat, dus nieuw slotje en gaan.
Staat in de weg dus wie hem wil mag hem komen halen voor 3 liter motorolie of een bougiesleutel. :P

Lijkt hier redelijk veel op, alleen het de reflector is anders.
Ander merk ook trouwens, kan het op de koffer niet terugvinden.
SH26-Topcase.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben opzich wel geintreseerd maar ben totaal nieuw omtrent dit soort dingen. Ik heb een ZZR600 met een buddy en aan de zijkant bevestegingspunten voor (volgens de verkoper) zijkoffers. Kan ik nou gewoon zo'n koffer als dit aan me motor bevestigen of moet ik daar nog een soort van drager voor hebben?
 
Ben opzich wel geintreseerd maar ben totaal nieuw omtrent dit soort dingen. Ik heb een ZZR600 met een buddy en aan de zijkant bevestegingspunten voor (volgens de verkoper) zijkoffers. Kan ik nou gewoon zo'n koffer als dit aan me motor bevestigen of moet ik daar nog een soort van drager voor hebben?

Je hebt wel een soort drage nodig om de bevestigingsplaat op te kunnen bevestigen...
Heb je een fototje van de achterkant van je motor?
Kunnen we meteen zien of je de koffer erop kan fleppen.
 
Hallo,kun je me de koffer niet opsturen? Dan stuur ik je een bougiesleutel toe.
Groeten.

Liever niet, zo'n gedoe, maar als jij de verzendkosten betaalt vooruit dan maar.
Moet ik wel even een doos zien te vinden waar die in past...
Stuur maar even een PM waar de koffer naartoe moet dan krijg je van mij m'n bank en adresgegevens.

Gr Zoran.
 
Nee daar had ie niet zomaar opgepast...
Maar de koffer is inmiddels verkocht aan mystyrain dus deze kan dicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan