Spiegels met geïntegreerde LED knippers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Wegens over compleet te koop:

MRU014.jpg


Spiegels zijn gewoon in nette staat, je moet er bij 1 spiegel zelf even een nieuw draadje aan solderen.

Nieuwprijs was ruim 2x de prijs die ik nu voor de set vraag!

E50,- excl. verzenden
 
Foto's komen van google, maar ik heb hetzelfde model. Ik zal vanavond zelf even nieuwe (detail) foto's maken :)
 
bij deze een aantal foto's. Zoals te zien, deze spiegels zijn passend voor meerdere motoren. De bevestigings gaten lopen van 24mm tot 68mm.



full
 
totaal plaatje, aan 1 spiegel moet je dus ff een nieuw draadje maken, want deze is aan de korte kant.


full
 
Ik wil graag third dibs *D

Ophalen is geen probleem, zolang je nog in G-town woont John :P

Hoor het wel als je er met bovenstaande 2 niet uit komt ;)
 
Laatst bewerkt:
en mocht de bovenstaande persoon geen interesse meer hebben, stuur mij dan even een mailtje :)

ho ho, wie het eerst haalt, wie het eerst maalt.

Die persoon heeft nog geen geld overgemaakt oid, dus zodra jij een mailtje stuurt waarin je vermeld dat het geld onderweg is, of als wij een afspraak hebben dat jij ze komt ophalen, reserveer ik ze. NIET eerder!

:o
 
Ik wil graag third dibs *D

Ophalen is geen probleem, zolang je nog in Geldrop woont John :P

Hoor het wel als je er met bovenstaande 2 niet uit komt ;)

bovenstaande geld ook voor jou. En ja, daar woon ik nog, sterker nog, ik kom morgen door Mierlo gereden ;)
 
bovenstaande geld ook voor jou. En ja, daar woon ik nog, sterker nog, ik kom morgen door Mierlo gereden ;)
Ja, poep :+

Ik heb nu effe geen centjes meer... hoopte eigenlijk op de lange termijn ze over te kunnen nemen, maar het loopt te goed :')

Als ze er tegen het einde van de maand nog staan, ben ik gegarandeerd je man! *D
 
Synthetic gaat centjes overmaken, dus voor hem staan ze gereserveerd.

Haakt alweer meteen af :/
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht even op de digitale centjes Bosnimf.

bij deze staan ze dus gereserveerd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan