GSXR 600/750 k4/k5 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rinilaaz

MF'er
16 jul 2008
150
0
Roosendaal
Hotbodies led knipperlichten GSXR 600/750 04-05 (kleur smoke),
nog nieuw in doos. 30,-
Suzuki_GSXR67_04.jpg


Led achterlicht met knipperlichten Suzuki GSX-R 750 04-05
Ook nog nieuw in het doosje. 50,-
GSXR_04-05.jpg


Bos einddemper, in goede staat! +- 8000 km mee gereden.
( demper rechts boven in de foto ) 180,-

oval.jpg



Groeten.
 
Heb misschien wel interesse in de einddemper, maar even een vraagje, is dit bolt-on of slip-on. Ik heb nu nog de standaarddemper erop, en dit is bolt-on..........

Maar de foto hierboven is slip-on........of kon je geen andere foto vinden........?
 
Kon idd even geen andere foto vinden, maar het is idd een bolt-on...

Ik zal vanavond wel even een foto maken van de demper.

Gr.
 
Hee RiniLaaz,

Heb wel interesse in de led knipperlichten. Misschien interesse in een ruil met mijn remschijven?
Ik zie op de site van hotbodies dat hier geen aanpassingen voor nodig zijn, dus dat je de knipperlichten er standaard in kan monteren, kan je dit bevestigen?

Remschijf Suzuki GSXR 600/750 K4

Groeten Falierke.
 
Laatst bewerkt:
Hee RiniLaaz,

Heb wel interesse in de led knipperlichten. Misschien interesse in een ruil met mijn remschijven?
Ik zie op de site van hotbodies dat hier geen aanpassingen voor nodig zijn, dus dat je de knipperlichten er standaard in kan monteren, kan je dit bevestigen?

Remschijf Suzuki GSXR 600/750 K4

Groeten Falierke.


Falierke,

In een ruil heb ik weinig intresse, want de gsxr waar deze onderdelen voor bedoeld waren is vorig jaar gestolen..
Dus aan de schijven heb ik niet zo veel..

Over de pasvorm: Ik heb ze niet geprobeerd toen, maar de omvang kwam precies overeen met de uitsparingen in de kuipen.
Maatje van me had ze ook op zijn 750 zitten en deze paste vanzelf iig.


Groeten.
 
Dit durf ik niet te zeggen.. Alles is passend te maken natuurlijk, maar daar zit je misschien niet op te wachten.
Misschien dat iemand hier op t forum het weet??

Groeten.

Ik ben er al achter... Ik heb begrepen dat het niet gaat passen... Helaas, want het schijnt een top demper te zijn!
 
ja, dat achterlicht wil ik! verkocht! stuur even een mailtje naar beul-stuntriding@hotmail.com
alvast bedankt!
 
he rinilaaz,

Waar is die demper evt. af te halen,in de buurt van Breda toevallig?

Is die demper van binnen 1 lange pijp waar je zo doorheen kijkt of is het er zo een met van die "kamers" dit i.v.m inkort projectje })

Graag je reactie op cjmder@hotmail.com

:W
 
Laatst bewerkt:
Zijn de knipperlichten er nog?
:9~

mail: robertgrave1986@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog diverse andere onderdelen (geen accesoires maar gewoon onderdelen van een k4-k5 zelf)

Dus als je wat nodig hebt stuur maar een berichtje misschien heb ik het nog wel liggen.
 
wie kan mij vertellen welk type motor ik heb? ik heb een gsx-r750 uit 2004 en heb al zo een led achterlicht, maar die knippers aan de voorzijde zien er wel netjes uit,

welk type heb ik? k4, k5? ik weet het niet:S

bedankt!!!
 
wie kan mij vertellen welk type motor ik heb? ik heb een gsx-r750 uit 2004 en heb al zo een led achterlicht, maar die knippers aan de voorzijde zien er wel netjes uit,

welk type heb ik? k4, k5? ik weet het niet:S

bedankt!!!

Je hebt een K4 het cijfer staat bij suzuki voor het bouwjaar ;) dus een k7 is een 2007 enz. enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan