Originele uitlaat Sv 650s ( 99-02 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag je originele uitlaat willen kopen. €50,- incl. verzendkosten en je bent er vanaf. :)

Alleen het is dush et hele systeem zie ik, behalve de voorbocht? Aangezien er dus ook gezaagd is in mijn bochten voor die laser demper die er nu op zit .
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag je originele uitlaat willen kopen. €50,- incl. verzendkosten en je bent er vanaf. :)

Alleen het is dush et hele systeem zie ik, behalve de voorbocht? Aangezien er dus ook gezaagd is in mijn bochten voor die laser demper die er nu op zit .


ik ben echt serieus te lui om het gedoe voor het inpakken etc alemaal te regelen :+
dus je mag em voor 50 komen halen als je wil :+
poets ik em nog voor je op ook :P

hoor het wel anders ligt ie hier nog ff :)
 
Laatst bewerkt:
ik ben echt serieus te lui om het gedoe voor het inpakken etc alemaal te regelen :+
dus je mag em voor 50 komen halen als je wil :+
poets ik em nog voor je op ook :P

hoor het wel anders ligt ie hier nog ff :)

Pff..dan moet ik voor een uitlaatje van 50 eu naar Den Haag rijden. Alleen die benzine daarvoor kost al 50 euro. :')

Denk er ff over..je hoort nog van me.
 
Pff..dan moet ik voor een uitlaatje van 50 eu naar Den Haag rijden. Alleen die benzine daarvoor kost al 50 euro. :')

Denk er ff over..je hoort nog van me.

ritje naar bovenkarspel is 113 km vanaf mijn huis (ypenburg) :+

hoorn ligt daaronder d8 ik :P

maar is goed ik hoort het wel :+ ;)
 
Ey ligt ie er nog?

Anders heb ik wel interesse!
Alleen heb ik een vraagje, valt de uitlaat los te halen van de bochten?
Zodat je een slip-on overhoud zeg maar.
Op de foto lijkt ie wel gelast te zijn, of heb ik 't mis?
 
Doorgestuurd naar een vriend !! die gaat dit jaar op vakantie naar Duitsland dus heeft er zeker wat aan !!
 
heren raar maar waar ik krijg ineens een invasie van kopers in de mail en op mf!

ik ga het lijstje van de 1ste naar de laatste af ;) excuses!

post het hier mocht ie verkocht worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan