RVS remleiding

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.412
103
Valburg
TE KOOP:

RVS remleiding met blauw mantel en goudkleurige banjo's. Lengte van de remleiding is h.o.h. +/- 72 cm
Inclusief banjobouten.

full

Prijs t.e.a.b. (verzendkosten zijn voor de koper)
 
ik ga dit toch maat ff op meten 72 hart op hart voor op m,n voor rem bij m,n ktm (blauwe uitvoering)

ik kan dit echter pas aanstaande zaterdag doen is dat een probleem eerder kan ik namelij kniet ivm m,n werk (als het wel eerder toelaat laat ik het gelijk horen uiteraard)

dus bij deze aub ff vasthouden tot dat ik meer weet als u dat wilt natuurlijk

ps welke prijs had u in gedachten (verzendkosten zijn uiteraard voor mij)
 
Laatst bewerkt:
ik ben u in mijn haast vergeten SORRY

maar hij gaat niet passen ivm de banjo bouten zie ik die van u zijn recht en ik het minimaal 1 haakse nodig op de klauw sorry maar ja als ik er niks aan heb is het zonde als ik het koop

20 euro in in dit geval voor z,n leuke leiding niet duur ik hou hem wel ff in de gaten want voor de prijs zou je hem haast zo al kopen zou het nog eens ff goed na kijken want ik heb maar 1 schijf voor dus het komt wel goed uit
z,n banjo bout is niet fatsoenlijk te buigen denk ik of wel ????
 
ik ben u in mijn haast vergeten SORRY

maar hij gaat niet passen ivm de banjo bouten zie ik die van u zijn recht en ik het minimaal 1 haakse nodig op de klauw sorry maar ja als ik er niks aan heb is het zonde als ik het koop

20 euro in in dit geval voor z,n leuke leiding niet duur ik hou hem wel ff in de gaten want voor de prijs zou je hem haast zo al kopen zou het nog eens ff goed na kijken want ik heb maar 1 schijf voor dus het komt wel goed uit
z,n banjo bout is niet fatsoenlijk te buigen denk ik of wel ????

Nee, kan je niet verbuigen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan