bulletcam accessiores: minder gevoellige mic, batt. pack etc

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Te koop
Bulletcam accossiores incl. kapotte bulletcam (draadbreuk+kortsluiting). Ik heb deze cam jaren gebruikt zie paar video’s:


maar net nadat ik een nieuw battery pack heb gekocht, en een minder gevoelige mic tegen windgebulder, kreeg ie een draadbreuk en maakte hij kortsluiting. Omdat ik niet technisch ben verkoop ik de boel as-is. Als je handig bent kun je de cam misschien fixen, maar het gaat eigenlijk om de accessoires.

Deze cam komt van http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm.
De set:
- 1 normale microfoon
- 1 minder gevoellige mic (splinternieuw, nooit kunnen gebruiken)
- 1 battery pack+ lader, goed voor 3-4 uur (splinternieuw, nooit kunnen gebruiken)
- 1,5 set klitteband voor montage.
- Complete kabelset om hem aan te sluiten op een videocam (let op, videocam moet DV-in aansluiting hebben!)
- opbergkoffer
- Bulletcam zelf (waterdicht), als je handig bent en je kunt hem fixen heb je een set van ruim 200€

€50,-

P4220003.jpg

P4220005.jpg

P4220008.jpg

P4220011.jpg

P4220014.jpg

P4220017.jpg

P4220019.jpg


mocht je hem kunnen fixen:

Voordelen: omdat je het beeld kan zien wat hij schiet via de videocam kun je hem perfekt monteren, en opnamen tijdens een pauze terugkijken. Batterijen gaan langer mee dan van all-in-one bulletcam, en je hebt meer opname tijd (afhankelijk van de opslag capaciteit van je videocam, ik gebruikte ouderwetse tapes van 1,5 uur per stuk)
beeld is analoog (480 beeldlijnen), dus geen slechte kwaliteit met pixels of weinig frames per seconde zoals bij goedkope all-in-one bulletcams.

Nadelen: je moet de videocam in een buideltasje of in de kont vd motor kwijt kunnen.
 
15 euro voor het battery-pack en klitteband?

nee sorry, de batt en de oplader kostten nieuw 30 pond ex die belachelijk hoge verzendkosten, en ze zijn dus niet 1 keer gebruikt.

ff overleggen met mijn broertje (mede eigenaar) voor welk bedrag ie evntueel wel weg zou mogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan