Zeeuwse Brikken Meeting (3e editie)

Welke datum gaan we pakken?

  • 17 juli (zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18 juli (zondag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 juli (zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25 juli (zondag)

    Stemmen: 8 72,7%
  • 31 juli (zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 01 Augustus (zondag)

    Stemmen: 2 18,2%
  • 07 Augustus (zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 08 Augustus (zondag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 Augustus (zaterdag)

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11

EvN

MF veteraan
5 mei 2006
2.264
4
De datum staat vast, het is 25 juli geworden

zouden degene die willen komen het even aan kunnen geven? dan maak ik even een lijstje met wie er allemaal komen.

alvast bedankt

------------------------------------
De lijst met deelnemers (deze kan nog groeien ;) )

J@@st
Cb750F2
TingTing
Nohome
fzr 600 rw
Jaap43
Polleke brik
Oude Brikker

------------------------------------

Zoals gezegd zou ik nog een topic openen voor de derde Zeeuwse Brikken Meeting.

Na een redelijk geslaagde eerste poging van mijn kant, en een veel beter geslaagde poging van dhr Jan Hofstra, was ik van plan een derde editie te gaan organiseren.
Dit keer zal de meeting weer in Zierikzee plaatsvinden.

Wat betreft de datum, ik zat zelf aan 7 augustus te denken* omdat dit (net zoals Jan heeft gedaan) het eerste weekend van augustus is. We kunnen dit weekend dan vasthouden voor eventuele vervolg edities.Zoals velen weten kan Jan Hofstra zelf er helaas niet meer bij zijn, maar op deze manier kunnen Jan en zijn inbreng nog een beetje eren.

*7 augustus gaat niet door, ik heb van het weekend te horen gekregen dat ik dan naar een bruiloft moet

Ik heb er voor de zekerheid nog even een pol aan vast gezet om te kijken of er mensen zijn met ander voorkeuren.

Er kan eventueel ook bbq geregeld worden en ik zal ook wel even een ritje maken over het schouwen-duiveland, walcheren en beveland.

De links naar de topics van de eerdere edities:

Brikken treffen:

Vervolg Zeeuwsche Brikkers en Klassiekers Meeting

En nog even wat sfeer foto's van editie 1

full


full


En editie 2

full


full


full


Als er iemand nog kritiek, ideeën of ander op en aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag, en eventueel hulp is natuurlijk ook van harte welkom.
mijn e-mail staat gewoon in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht even in de OP vermelden waar dit deze keer weer plaats gaat vinden, voor de 'nieuwelingen'.

Eerste weekend van augustus is idd in de geest van Jan.
Ik heb echter niet gestemd, ik ben vanaf 31 juli met vakantie.
 
Wellicht even in de OP vermelden waar dit deze keer weer plaats gaat vinden, voor de 'nieuwelingen'.

Eerste weekend van augustus is idd in de geest van Jan.
Ik heb echter niet gestemd, ik ben vanaf 31 juli met vakantie.

En aangepast, het is weer in Zierikzee.
Het is voor mezelf ook nog de vraag of het uitkomt. Dat is het laatste weekend van mijn vakantie en ik heb het dan nog druk met de verbouwing van m'n nieuwe huis.
Ik wacht nog even de reacties af voordat het definitief wordt.
 
Hallo Nils,
Geweldig dat je dit wil organiseren, 7 aug komt mij goed uit en ik ben van plan om met een XS te verschijnen. Succes!
 
Lijkt me ook leuk om weer eens mee te doen, vorig jaar was dit mijn eerste brikkentocht. Ergens in augustus is wel ok wat mij betreft :-)
 
Ja lijkt me ook gaaf, heb 25 juli gestemt maar 7 aug zou ook moeten kunnen. Heb als het goed is niets anders staan. Heb wel een iets wat gemoderniseerd brik. maar das toch nie erg? De basis was ooit 1979.
 
Heb voor t gemak ook maar even 25 juli gestemt. Is t alleen voor brikken? Maat van me zou denk ik ook wel mee willen, die heeft alleen een SV650 van een paar jaar oud....
 
ook van een motor van een paar jaar oud is een brik te maken ;)

Is geen probleem.

Wat betreft de datum, ik zal vanavond even bespreken wat er op de club mogelijk is. dan horen jullie het zo snel mogelijk
 
Net even een kleine aanpassing in de begin post met betrekking tot de datum.

7 Augustus valt af omdat ik zelf iets anders heb.
 
De datum vind ik niet heel belangrijk, behalve t laatste weekend van juni, dan kan ik niet kreeg ik net te horen.
Wel t liefst op zondag, dan zit ik niet met me werk. Moet zaterdag altijd werken...
 
Even geen update, ik wilde vorige week vrijdag op de club overleggen over de datum. Er was een probleempje, we waren maar met zijn drieën. Afgelopen vrijdag was ik zelf onderweg naar engeland dus toen ging het ook niet.
A.s. vrijdag moet het wel lukken want dan is er een vergadering en dan gooi ik het meteen wel even in de groep.

ik hou jullie op de hoogte.
 
Afgelopen vrijdag even overlegd en het is allemaal geen probleem.
De datum volgt deze week nog.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nils,

Kennelijk ben ik even niet alert geweest maar wat een goede actie van jouw kant. Er moet heel wat gebeuren wil ik niet van de partij zijn. Het zal zo de derde keer op rij zijn. Ik zie al wat bekenden die positief gereageerd hebben, zeker bijdragen aan de gezelligheid en wellicht komen er nog wat brikken- en Zeelandliefhebbers bij. Het recept is ernaar, mooi weer in Zierikzee, de toffe lokatie van jullie daar, lekker ritje erbij en Jan die het van bovenaf allemaal welwillend bekijkt.

Kortom, niet te missen, ik heb 25/7 gestemd, maar zal er hoe dan ook bij zijn. Nogmaals, tof dat je het weer oppakt. Ik volg/favoriet het en en alvast tot dan! :W
 
Dan zullen we het maar op de 25e houden.

Kan iedereen die even wil komen het laten weten, ik zal dan in de start post even bijhouden wie het allemaal zijn.
O ja, geef ook even aan of er intresse in een bbq is te ja of te nee.

gr, Nils
 
Zet mij maar op de lijst.
Ik heb zeker tijd voor een ritje maar bbq is onzeker.
Laat ik tijdig weten :W
 
Doe mij maar een o.v.b tje. Het ligt aan het rooster van mijn vrouw of ik kan , als die moet werken dan kan ik niet. Ik weet het drie weken van tevoren :)
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan