Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
holy crap model uit 2000 ?
misschien trouwens wel even intressant voor mij om te weten :P
welke probs heb je gehad met je fiets ?

Geen problemen (behalve dat hij met inruil nu wel heel weinig waard is)

Heeft alleen wat schuifschade en een olielek wat niet echt goed gemaakt kwan worden overgehouden aan een ongeluk

De huidige VFR is gewoon heel betrouwbaar en rijdt relaxed. Terwijl hij ook heel sportief kan zijn. Vandaar dat ik er voor kies, dagelijks gebruik, 30.000km per jaar, dan telt betrouwbaarheid heel zwaar. In dat opzicht valt de F ook helemaal niet tegen, nog geen noemenswaardige problemen mee gehad, en dat terwijl ik hem nu bijna 60.000 km heb en hij al boven de 100.000 staat.
niet/weinig olieverbruik?
hoe voelt bij jouw de koppeling aan met aangrijpen?
.

het verbruik van de olie is nihil, alleen hij lekt zo nu en dan en dat moet dan weer gefixed worden. Maar zoals hierboven te lezen is het dankzij een schuivertje.

Koppeling grijpt vrij laat aan, vindk juist relax rijden
 
Geen problemen (behalve dat hij met inruil nu wel heel weinig waard is)

Heeft alleen wat schuifschade en een olielek wat niet echt goed gemaakt kwan worden overgehouden aan een ongeluk.

het verbruik van de olie is nihil, alleen hij lekt zo nu en dan en dat moet dan weer gefixed worden. Maar zoals hierboven te lezen is het dankzij een schuivertje.

Koppeling grijpt vrij laat aan, vindk juist relax rijden

dat is wel minder.
hoezo kan het niet gemaakt worden dan?
 
Geen problemen (behalve dat hij met inruil nu wel heel weinig waard is)

Heeft alleen wat schuifschade en een olielek wat niet echt goed gemaakt kwan worden overgehouden aan een ongeluk.

het verbruik van de olie is nihil, alleen hij lekt zo nu en dan en dat moet dan weer gefixed worden. Maar zoals hierboven te lezen is het dankzij een schuivertje.

Koppeling grijpt vrij laat aan, vindk juist relax rijden
reed altijd met shell helix plus nooit olieverbruik, nu met castrol bijna een liter op de 1000km.
koppeling grijpt bij me ook erg laat aan, vind het niet erg had alleen het idee dat ie versleten was maar als jij er meer dan een ton mee doet. zal die bij 36k ook nog wel in orde zijn
 
niet dat ik weet. mijne zit ook verborgen maar wel nog stukje zichtbaar.
gaat erom dat het zichtbaar is

hier hetzelfde eigenlijk..
ben ook bang dat mn kentekenplaat eigenlijk iets te schuin staat.
zou lullig zijn als je al die boetes in een keer zou krijgen eigenlijk.

Vorige eigenaar heeft ook kentekenplaatverlichting aangepast, door een inkeping aan de onderkant van de achterlamp te maken en hier een doorzichtig stukje plastic op geplakt.

hij verlicht het kenteken verders wel prima. maar legaal??
 
dat is wel minder.
hoezo kan het niet gemaakt worden dan?


Hij lekt iets of wat bij het koppelingsdeksel.

Regelmatig nieuwe pakking der in maar op de een of andere manier gaat die na een tijdje weer stuk. zelf niet zoveel zin om er nog heel veel tijd in te steken, in sept. gaat hij toch de deur uit
 
hier hetzelfde eigenlijk..
ben ook bang dat mn kentekenplaat eigenlijk iets te schuin staat.
zou lullig zijn als je al die boetes in een keer zou krijgen eigenlijk.

Vorige eigenaar heeft ook kentekenplaatverlichting aangepast, door een inkeping aan de onderkant van de achterlamp te maken en hier een doorzichtig stukje plastic op geplakt.

hij verlicht het kenteken verders wel prima. maar legaal??
als het verlicht word en er geen wit licht naar achteren schijnt is dit prima legaal
 
Hij lekt iets of wat bij het koppelingsdeksel.

Regelmatig nieuwe pakking der in maar op de een of andere manier gaat die na een tijdje weer stuk. zelf niet zoveel zin om er nog heel veel tijd in te steken, in sept. gaat hij toch de deur uit

ookey snap ik dan. Wel zonde eigenlijk.
Waarschijnlijk koppelingsdeksel licht vervormd ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan