Newbies #5 - Waar 3 topics per meeting optimistisch is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond voor het eerste geflitst!!
Wel met de auto, maar toch *D

Nog nooit een verkeersboete gehad tot nu toe.. deze valt ook wel mee, zat geloof ik nog onder de 60 op de teller (waar 50 toegestaan).

Als daar nog correctie vanaf gaat + een eventuele tellerafwijking zal de schade meevallen. Leuke eerste boete *O*
 
Vanavond voor het eerste geflitst!!
Wel met de auto, maar toch *D

Nog nooit een verkeersboete gehad tot nu toe.. deze valt ook wel mee, zat geloof ik nog onder de 60 op de teller (waar 50 toegestaan).

Als daar nog correctie vanaf gaat + een eventuele tellerafwijking zal de schade meevallen. Leuke eerste boete *O*
gefeliciteerd... :+
 
Vanavond voor het eerste geflitst!!
Wel met de auto, maar toch *D

Nog nooit een verkeersboete gehad tot nu toe.. deze valt ook wel mee, zat geloof ik nog onder de 60 op de teller (waar 50 toegestaan).

Als daar nog correctie vanaf gaat + een eventuele tellerafwijking zal de schade meevallen. Leuke eerste boete *O*
ik ben al 2 keer met de motor geflitst :/













van voren :') :Y *O* :W


@msn spammers
doe's nie zo ongezellie! :9
 
gefeliciteerd... :+
Dank u dank u *D

Aantal weken geleden met ergens tussen de 40 en 60 te hard langs een mobiele flitsdinges geknald, toen stond er meer zweet onder me oksels.

Gelukkig kan ik (zolang ik geen fanmail heb gekregen) ervan uitgaan dat ze net het apparaat stonden op te ruimen toen artiposer de gaskraan open trok *D
 
Dank u dank u *D

Aantal weken geleden met ergens tussen de 40 en 60 te hard langs een mobiele flitsdinges geknald, toen stond er meer zweet onder me oksels.

Gelukkig kan ik (zolang ik geen fanmail heb gekregen) ervan uitgaan dat ze net het apparaat stonden op te ruimen toen artiposer de gaskraan open trok *D
Dat is te hopen ja... anders wordt 't een prijzige...
 
@Arti
Kan tot 2 jaar duren, sterkte ermee ;) . Of dat ding is omgevallen door de geluidsgolven :')
Er stond een bitch bij met een laptop, mezelf laatst wat in zitten lezen over verschillende flitsapparaten. Kwam tot de conclusie dat ze dan alle info aan het downloaden zijn voordat ze weer met apparaat en al vertrekken. Ik hoop dus dat het ding op dat moment niet meer in dienst is :P
 
Aangezien ik m'n oude bericht niet meer kan editten door 't slotje, bij deze nog een keer:

Rondje Hoge Veluwen
Datum: Do 13 mei 2010
Initiatiefnemer(s): SoaDmaggot
Lengte: 180KM
Omgeving: Amersfoort, Apeldoorn, Hoge Veluwen, Veenendaal

Startpunt: Esso Amersfoort Noord, verzamelen: 10:30, rijden: 11:00
Afrit 12, Bunschoten-Spakenburg, Amersfoort-Noord
Eindpunt: Mac Donalds, Amersfoort Noord (MFMM After-party locatie)
Stops: Yet to be determined..
Meetingmanager: http://www.meeting-manager.nl/693/
HIERBOVEN INSCHRIJVEN!

Zowel het start als eindpunt zijn beide heel goed vanaf de A1 te bereiken, zie hier.

Route:
route.JPG


Deze rit heeft gezelligheid als doel, afhankelijk van het aantal mensen dat meerijdt toeren we in kleine groepen tussen de 5 en 10 personen. Vanuit mij is 't bedoelt als TOER rit, er zijn dan vrijwel geen echt spannende dijkjes en in principe ook geen snelle groep.

Na afloop is er de mogelijkheid om met zijn allen te gaan eten bij Pannenkoekenrestaurant de kabouterhut (locatie), geef even aan of je daar ook komt eten, dan geef ik dat woensdagavond aan ze door.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond voor het eerste geflitst!!
Wel met de auto, maar toch *D

Nog nooit een verkeersboete gehad tot nu toe.. deze valt ook wel mee, zat geloof ik nog onder de 60 op de teller (waar 50 toegestaan).

Als daar nog correctie vanaf gaat + een eventuele tellerafwijking zal de schade meevallen. Leuke eerste boete *O*
:+
 
ik ben al 2 keer met de motor geflitst :/













van voren :') :Y *O* :W


@msn spammers
doe's nie zo ongezellie! :9
Ben nog wel vaker geflitst dan. Leuk zo'n vaste flitspaal. *D Moet altijd even testen of er een rolletje in zit. O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan