MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Morgen gaat er weer een lading op de post...

O, en ter info: Volgende week ben ik niet in staat om de stickers te doen dus het kan bij een week langer duren voordat je je stickers krijgt!

Heb zojuist mijn geld overgemaakt via ING dus zal er nu wel direct opstaan. Heb mijn nick en bestelnummer gebruikt alleen de nick wijkt iets af: Freakie 1 aangezien ING geen underscore (_) accepteerd als toevoeging bij de tekst.

Hoop dat hij morgen nog op de bus kan :)
 
Hm, ook eens informeren of de bestelling wel binnengekomen is, 2-3 week geleden het geld overgemaakt en formuliertje ingevuld.. is voor België, LedZeppelin :)
 
Zo, de laatste bestellingen (betalingen) heb ik net behandeld, er gaat dus weer een stapeltje de deur uit.

De volgende bestelling gaat pas de 23e of de 24e de deur uit, hou daar rekening mee!


Hm, ook eens informeren of de bestelling wel binnengekomen is, 2-3 week geleden het geld overgemaakt en formuliertje ingevuld.. is voor België, LedZeppelin :)

Goed dat je even een gil geeft, was er tussendoor geglipt. Gaat ook vandaag op de bus (als ik de postzegels voor België kan vinden :) )
 
Zo, de laatste bestellingen (betalingen) heb ik net behandeld, er gaat dus weer een stapeltje de deur uit.

De volgende bestelling gaat pas de 23e of de 24e de deur uit, hou daar rekening mee!Goed dat je even een gil geeft, was er tussendoor geglipt. Gaat ook vandaag op de bus (als ik de postzegels voor België kan vinden :) )

juhu.. dus morgen de MF stickertje thuis... goed bezig :Y
 
jaaaa....maaaaaaar hij zij dat hij de bestellingen dia al betaald waren op had gestuurd (afgelopen vrijdag)...

nog steeds niets ontvangen :N
 
Misschien wat voor in de OP-post?? Voor de mensen die geen sticker op de kentekenplaat zelf willen:

IMG_5270%20-%20bewerkt.JPG


Past precies *O*
 
Laatst bewerkt:
zow net ook alle 3 de stickers besteld, kan ik iig mn koekblik binnenkort beplakken, en nu snel doorsparen voor motorkleding en motort *O*
 
stickerts nu ongeveer 2 week geleden bestelt en nog niks gehoord

bent ik ongeduldig offff?
 
*O* stickerd besteld *O*

en nu goed die postman in de gaten houden
kan ook vrouwtje zijn :P
 
jaaaa....maaaaaaar hij zij dat hij de bestellingen dia al betaald waren op had gestuurd (afgelopen vrijdag)...

nog steeds niets ontvangen :N
Probleem gevonden...je had niet je echte naam opgegeven in het bestelformulier en mijn verwerkingsprogramma pikte je huisnummer niet. Dus er werd een sticker verzonden naar "adi Moto" en een adres zonder huisnummer, dat ging dus niet.
Nieuwe sticker is onderweg.

11 mei formulier ingevuld, nog niks gehoord, tussendoor geglipt?
Ik kan er niks van terugvinden. Zou je een nieuwe bestelling willen doen?
Je formulier komt nu binnen, die heb je dus verstuurd rond de 14e/15e ;)
Betalingsgegevens zijn onderweg.

stickerts nu ongeveer 2 week geleden bestelt en nog niks gehoord

bent ik ongeduldig offff?
Ook hiervan kan ik niks terugvinden. Heb je wel een mail van mij gehad met betalingsgegevens?
Bestel anders even opnieuw als je wilt...

Ook jouw bestelling komt nu pas binnen, wederom dus besteld na de 14e ;)
Gegevens voor betaling komen eraan!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan