gezocht: Demper ZX6R '99 - '02

willempie22

Rookie
13 apr 2010
5
0
Tilburg
Wie heeft er nog een demper liggen voor de ZX6r, heb nu de originele erop zitten, met een erg licht geluid! Liever wat zwaarder, maar wel met een E-keurmerk!
 
Willempie ik heb nog een mooie Laser Duo Tech liggen die van een Ninja uit 2000 komt.
Het is een Carbon Demper en maakt een super mooi geluidje...
Ik heb een andere gekocht omdat ik heel graag een groene demper wou (kijk maar bij me berichten over gekleurde dempers op dit forum)
Ik heb hem met deze Duo Tech gekocht bij een bovag bedrijf dus legaal is het wel ;)
Heb nog een filmpje gemaakt een tijd geleden dus bij deze ff de link...
Kan je hem ook ff horen ;) uitlaat is alleen een beetje vies op het filpje moest hem nog schoonmaken :P


Als je intresse hebt hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Willempie,

Ik heb ook nog een laser demper liggen van carbon alleen gaat het om de ronde variant.
Foto's zijn eventueel te mailen. Mooi Geluid, beschaafd onderin maar wil zeker wel schreeuwen als je de toeren in gaat. Zeker een groot verschil met de orginele ;)

Hoor het graag.
 
Hoi,
ik heb wel interesse in je originele pijpje :Y

Ik heb nu een Bos titanium bolt-on die mij juist te veel geluid maakt.
Geen idee hoe die trouwens op een zx6r klinkt :? waar die trouwens wel op hoort, 't 2000 model zover ik weet.
Op dit moment hangt ie aan de linkerzijde van 'n yamaha. :X

Misschien is een ruil actie mogelijk? Alhoewel ik het vermoeden heb dat je intussen al voorzien bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan