Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij advies geven wat ik bij een beurt moet laten doen bij 40.000 km?

ik heb de motor met 20.000 km gekocht en in de tussentijd alleen de olie vervangen.

Alvast bedankt
 
Kan iemand mij advies geven wat ik bij een beurt moet laten doen bij 40.000 km?

ik heb de motor met 20.000 km gekocht en in de tussentijd alleen de olie vervangen.

Alvast bedankt

dan zou ik in ieder geval m'n olie en oliefilter, luchtfilter en de bougies vervangen. Verder ff checken of je ketting en tandwielen nog in orde zijn, eventueel kleppen laten stellen. Beetje nieuwe remvloeistof kan ook geen kwaad. Succes ermee!
 
Die foto komt van deze link van de kawa site:
http://et-photo.com/kawadaypicturegallery.htmlGoed om te lezen dat het herstel vrij goed gaat en je geniet van alle aandacht s'ochtends. Was die thuishulp een stagaire? ;)
Bedankt voor de link! Ik heb mezelf teruggevonden! Koot en Bie zongen het vroeger al: zoek jezelf....



En mijn persoonlijke verzorgster: die loopt al ruim 28 jaar stage bij me. :Y
full
 
Net ook al in het foto topic gepost maar zal hier ook maar ff het berichtje posten. Omdat ik een blije newbie ben mag dit vast wel :d

Hey allemaal,

Heb sinds kort mijn rijbewijs gehaald en werd door een collega gelijk ingewijd in de wondere wereld van het Motor-forum :D Nadat ik op de beurs in Utrecht geweest was bleef er voor mij nog maar 1 potentiële motor over om aan te schaffen. De Z750!!
Nadat ik op me werk had vertelt dat ik een motor gekocht had kreeg ik van wederom dezelfde collega gelijk een MF sticker in mijn handen geduwd om achterop te plakken :p Heb moeite om een foto te uploaden hier maar zal de link ff posten. Hier een foto van mij en mijn vrouwtje op de MFMM met dank aan Ziggy :d

http://picasaweb.google.nl/Ziggy1.Z...aSA7LeMNQ&feat=directlink#5469375567834936946

Hij is nog volledig origineel maar zodra de financiën het toelaten zullen er nog wel wat aanpassingen gedaan worden.

Groetjes
Gewoon origineel laten joh. Dan val je tegenwoordig het meeste op... })
 
Zojuist m'n brommer weer opgehaald van z'n grote beurt en nieuwe bandjes. Schrok me rot bij het wegrijden; ik kende m'n motor niet meer terug. Is voor een deel te danken aan de nieuwe Bt-023's maar voor een deel ook door het ontbreken van het platgereden middenvlak van de achterband! Een wereld van verschil zeg!

Morgen nog ff de 'haartjes' eraf rijden. :9 :]
De wilde haartjes? Kijk je wel uit jongen? Doe je voorzichtig?

:+ :+
 
Kan iemand mij advies geven wat ik bij een beurt moet laten doen bij 40.000 km?

ik heb de motor met 20.000 km gekocht en in de tussentijd alleen de olie vervangen.

Alvast bedankt
Als je een boekje bij de Z hebt gekregen.....daar staan de onderhoudsintervallen in.

Na 24.000 km zou ze een grote beurt moeten hebben incl. kleppen stellen e.d.
Als dat al die tijd niet gedaan is zou ik daar nu zeker voor gaan.

Dus kleppen, synchroniseren, olie, oliefilter, luchtfilter, alle smeerpunten....enz enz...
 


Die rode met helm aan t stuur ben ik. heb vandaag mijn nieuwe uitlaat, kenteken plaat houder en duo seat cover binnen gekregen. nu lekker 4 dagen weekend dus ff erop zetten deze week. Thanks voor de foto
 
Thanks voor het warme welkom! Voel me meteen helemaal thuis ;-)

Little evil: bedankt trouwens voor de inspiratie, want iedere keer op de fiets naar werk en motorles kwam ik langs jouw supermooie Z en dacht 'one day...'.

Moet overmorgen naar Bodegraven voor z'n 1000km beurt en wilde meteen informeren naar een seat cover. Op de Kawa site staat er wel één maar weet niet of er (betere/goedkopere) andere opties zijn?

Daarnaast heb ik alle waarschuwingsstickers verwijderd, maar wil graag ook de Z750 stickers achterop weghalen. Ik heb al wat algemene topics op MF gelezen over stickers verwijderen, met uiteenlopende adviezen. Is het een beetje te doen of is het een rotklus?
 
Daarnaast heb ik alle waarschuwingsstickers verwijderd, maar wil graag ook de Z750 stickers achterop weghalen. Ik heb al wat algemene topics op MF gelezen over stickers verwijderen, met uiteenlopende adviezen. Is het een beetje te doen of is het een rotklus?

Ik heb alle stickers ook verwijderd. Wou bij mij prima. Af en toe heb ik even met een fohn de sticker iets warm gemaakt zodat die wat beter los kwam. Gewoon iets verwarmen met hete lucht dus, maar overdrijf het niet. Daarna even met de poetsdoek er langs en je ziet er niets meer van.
 
Ik heb alle stickers ook verwijderd. Wou bij mij prima. Af en toe heb ik even met een fohn de sticker iets warm gemaakt zodat die wat beter los kwam. Gewoon iets verwarmen met hete lucht dus, maar overdrijf het niet. Daarna even met de poetsdoek er langs en je ziet er niets meer van.

En de lijmresten kun je perfect weghalen met lampolie
 
Beste mede Z liefhebbers,

Even een vraagje:
Ervaren jullie met het schakelen ook dat je telkens/regelmatig een 'klakgeluid' hoort? Op andere topics zijn de ervaringen verdeeld om een ieder een ander merk fiets heeft.

- Is dat normaal voor een Kawa?
- Is er iets aan te doen en hoe?

Bedankt voor jullie inbreng
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan