Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nah ik denk dat het gewoon inruilen word bij KAT motoren.

Heb er nu gewoon te veel problemen mee gehad.
Lijkt wel of er een vloek op dat ding rust.

Heb er van boosheid een deuk in de tank geslagen.
Niet zo slim, maar het luchte wel op.
Ben dat ding nu gewoon echt zat. Dan ga ik maar niet op motor vakantie naar Duitsland.
Vind het heel jammer, maar het is niet anders.
 
Echt de mooiste 600/675 op dit moment :9~ :}

Nee hoor dat is deze :P

dce36d414c340784ea5da8de7e53cbdf
 
Nah ik denk dat het gewoon inruilen word bij KAT motoren.

Heb er nu gewoon te veel problemen mee gehad.
Lijkt wel of er een vloek op dat ding rust.

Heb er van boosheid een deuk in de tank geslagen.
Niet zo slim, maar het luchte wel op.
Ben dat ding nu gewoon echt zat. Dan ga ik maar niet op motor vakantie naar Duitsland.
Vind het heel jammer, maar het is niet anders.
Deuk in slaan ??? :N moet je niet doen man, maar ik geloof best dat het een opluchting was :Y Klote als je veel pech krijgt met je bike, tijd voor een andere :Y
 
Heb er van boosheid een deuk in de tank geslagen.
Niet zo slim, maar het luchte wel op.
Ben dat ding nu gewoon echt zat. Dan ga ik maar niet op motor vakantie naar Duitsland.
Vind het heel jammer, maar het is niet anders.

ook wel eens gedaan... niet met m'n trots, wel met een weigerende pekelbak. :Y

maar is het probleem echt niet te vinden??? ook niet door een motorzaak?

Nee hoor dat is deze :P

[afbeelding]

vind het oude model koplampen ook mooier. de nieuwe lijkt net een chinees in vergelijking met de oude :+
 
vandaag vreemd gegaan...

[afbeelding]

wat een power voor een 675... maar ik miste 2 belangrijke dingen. koppel en een fatsoenlijke zithouding... :)
Zo'n gave motor :9~ (zoveel bekijks ook als je erop rijdt, ik reed op een goudkleurige, en allemaal mannen in auto's bij verkeerslichten deden :9~ terwijl ze naar de motor keken) maar idd, zo'n beroerde zithouding -O-
 
ook wel eens gedaan... niet met m'n trots, wel met een weigerende pekelbak. :Y

maar is het probleem echt niet te vinden??? ook niet door een motorzaak?vind het oude model koplampen ook mooier. de nieuwe lijkt net een chinees in vergelijking met de oude :+



Dat zouden ze na 300 keer de tank er vanaf 2 nieuwe stappen-motoren en een nieuwe start relais toch wel gevonden moeten hebben. Het is iedere keer iets met dat GIF-groene ding. Als alles nou gewoon in een keer komt ben ik er gewoon gelijk vanaf. Maar nee hoor. Hij moet om de 3 a 4 weken naar de klote gaan.
Ik schijt er echt van! :( B| '(
 
Nah ik denk dat het gewoon inruilen word bij KAT motoren.

Heb er nu gewoon te veel problemen mee gehad.
Lijkt wel of er een vloek op dat ding rust.

Heb er van boosheid een deuk in de tank geslagen.
Niet zo slim, maar het luchte wel op.
Ben dat ding nu gewoon echt zat. Dan ga ik maar niet op motor vakantie naar Duitsland.
Vind het heel jammer, maar het is niet anders.

hier iets leuks wat ik met mn Tuono had. ook allemaal electrische vaagheden, en met een hoop gescheld, geschop, en bier toch dat ene gaatje gevonden in mn kabelboom. schuurde tegen mn aardpunt aan :')

kostte me 2 avonden en een half jaar van mn leven... O-)

67336200.jpg

53517149.jpg

78604324.jpg

75775737.jpg




geef-nooit-op.jpg


!!! _O- _O- ;)
 
Hallo, wie heeft er ervaring met risers op de Speed 1050.

Heb wel eens het idee dat het stuur iets hoger en naar je toe best lekker is, bv 2cm risers.

Lijkt me dat je dan iets meer ontspannen zit vooral op toertempo.

Wie heeft hier ervaring mee.??? Laat maar horen svp.


wel ervaring met clip-ons, zithouding wordt dan meer voorover en minder ontspannen, maar meer sporty en geeft meer controle. denk zelf dat de s3 niet gemaakt is om te touren, maar om te raggen *O*
 
Zo'n gave motor :9~ (zoveel bekijks ook als je erop rijdt, ik reed op een goudkleurige, en allemaal mannen in auto's bij verkeerslichten deden :9~ terwijl ze naar de motor keken) maar idd, zo'n beroerde zithouding -O-

dat komt niet door de motor hoor. dat is de combi dame - supersport. heb ik zelf ook wel een lichte zwak voor namelijk :X
 
Gemiddeld 1:17 :)

Pina, je rijdt toch ook met een lage arrow?
:Y
hoe kom je in vredesnaam aan 1:17, ik kom niet verder dan 1:15.
Ik rij altijd rustig! :+

Nou, misschien scheelt het dat ik maar 1.74 ben, dus heb ik wat minder luchtweerstand, want volgens mij ben jij een stukkie langer dan ik :/
Zwarte zijn dus niet alleen sneller, maar ook zuiniger?:+
_O-

Bij deze zet ik gelijk mijn Triumph Speed Four te koop. Af te halen tegen elk aanemelijk bod.

je moet alleen even een nieuwe tank bestellen voor dat kreng en het electrische gedeelte na kijken. Hij start niet wanneer jij dat wel wil en de teller doet het niet.
Beetje frustie? :?
Nah ik denk dat het gewoon inruilen word bij KAT motoren.

Heb er nu gewoon te veel problemen mee gehad.
Lijkt wel of er een vloek op dat ding rust.

Heb er van boosheid een deuk in de tank geslagen.
Niet zo slim, maar het luchte wel op.
Ben dat ding nu gewoon echt zat. Dan ga ik maar niet op motor vakantie naar Duitsland.
Vind het heel jammer, maar het is niet anders.
Ja, frustie dus! :+


Maar je weet 't hè, je mag de mijne een keertje op komen pikken :Y
 
Dat weet ik Pina :Y en daar ben ik je dankbaar voor. Maar de vraag is... Hoe kom ik em bij jou pikken. Ik heb straks misschien helemaal geen motor om richting jou te rijden. en ik weet ook al niet waar je woont ;)
Lisse is niet zo ver weg :+ .........ik stuur je een PM met adres en telefoonummer :Y
 
Bedankt voor het aanbod maar dat lijkt me toch niet binnen bereik :P
Als er in Nederland een meeting is wil ik zeker wel langs komen, tenzij jullie allemaal graag in België rijden. De kwaliteit van de wegen is hier natuurlijk wel uitzonderlijk O-)

Curacao lijkt me wel een leuke vakantie bestemming, maar zal iig niet voor direct zijn, dit jaar heb ik geen dagen meer, als ik er ooit naartoe ga zal ik het je laten weten :)

Je bent welkom, @ all, welkom. Dr is helaas maar een s3 hiero dus dat wordt nummertjes trekken.....
 
Ja, ik heb een zogenaamd fatbar stuur. ( oid )
In het midden dus 28,5mm dik, risers zijn te zien op de site van Brabant-motors.
Vind ze wel duur dus wil eerst wat info vergaren.

;) heb ik ook *D Ik merk eigenlijk weinig verschil. De zit voelt nog steeds als licht naar voren aan. De rizoma voetsteunen, tja daar ga je harder mee om de bocht met minder moeite.

@ Lompje: een beetje vreemd is wel lekker *O* *O*

:+
 
Ja, ik heb een zogenaamd fatbar stuur. ( oid )
In het midden dus 28,5mm dik, risers zijn te zien op de site van Brabant-motors.
Vind ze wel duur dus wil eerst wat info vergaren.

@ Roodman

Ik kan jou niet PMen dus dan maar zo, de risers van onderkant tot hart zijn 5,3 cm en je kan ze nog verlagen met 0,7 cm dmv een ring eronder weg te laten.

gr Aeri :W
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan