gsxr 88/92 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok Henk, tnx. Zal dus voor een 750 brug moeten gaan kijken '( . Wil em perse' niet langer maken.

Matzwart1200 heeft nog een 750 W brug [ met brace ] te koop , ook op MF ;)

Als je een 750 bananebrug zoekt , dan moet ik even m'n maat vragen . heel misschien heeft hij er nog één liggen .
 
Matzwart1200 heeft nog een 750 W brug [ met brace ] te koop , ook op MF ;)

Als je een 750 bananebrug zoekt , dan moet ik even m'n maat vragen . heel misschien heeft hij er nog één liggen .

Eigenlijk vindt met een brace mooier, maar de hoofdzaak is dat ie zo in past. Heb gewoon geen tijd om het aan te gaan passen, een setje ander dogbones maken of aanpassen is geen probleem maar verder wil ik nu niet gaan. Dus als je wil vragen of ie em nog heeft, laat dan ff wat weten? Heb Matzwart1200 ook al een post gedaan in z'n topic. Tnx :}

Ben met m'n zoon z'n Bandit aan het ombouwen en daar zit de nodige tijd en geld in. Mijn achterbrug is beschadigd door de demper toen m'n Gixxer, zo gekocht maar het ziet er niet uit, vandaar de andere brug. Zit er aan te denken er een Schwantz replica van maken, heb ook al een mooi setje 6 zuiger remtangen liggen.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk vindt met een brace mooier, maar de hoofdzaak is dat ie zo in past. Heb gewoon geen tijd om het aan te gaan passen, een setje ander dogbones maken of aanpassen is geen probleem maar verder wil ik nu niet gaan. Dus als je wil vragen of ie em nog heeft, laat dan ff wat weten? Heb Matzwart1200 ook al een post gedaan in z'n topic. Tnx :}

Ben met m'n zoon z'n Bandit aan het ombouwen en daar zit de nodige tijd en geld in. Mijn achterbrug is beschadigd door de demper toen m'n Gixxer, zo gekocht maar het ziet er niet uit, vandaar de andere brug. Zit er aan te denken er een Schwantz replica van maken, heb ook al een mooi setje 6 zuiger remtangen liggen.




Schwantz

34 > }

6 pots , if it wasn't only for the ''looks''
 
alleen de 1100 W brug

gsxr voorwiel 88/95 [ rood ] VERKOCHT ] gaat asap. op de post !!
 
Laatst bewerkt:
henk, bedankt voor het voorwiel, alleen passen mijn schijven niet?!!?
Is het een 750w wiel of een ander model.
Anders moet ik ff andere schijven regelen

Mvg
COen
 
henk, bedankt voor het voorwiel, alleen passen mijn schijven niet?!!?
Is het een 750w wiel of een ander model.
Anders moet ik ff andere schijven regelen

Mvg
COen

Stuur es een foto van je schijven aub. . Montagepunten behoren gelijk te zijn !!!!!

schijven op m'n fighter zijn voor een 750 W gekocht . Ik heb ze overgenomen van de vorige eigenaar en ze op m'n 7/11 gemonteerd . Past als een tiet

Ik heb ze dus op een gsxr 750 1991 fiets gezet . std. vork/wiel/etc.
full
 
Stuur es een foto van je schijven aub. . Montagepunten behoren gelijk te zijn !!!!!

schijven op m'n fighter zijn voor een 750 W gekocht . Ik heb ze overgenomen van de vorige eigenaar en ze op m'n 7/11 gemonteerd . Past als een tiet

Ik heb ze dus op een gsxr 750 1991 fiets gezet . std. vork/wiel/etc.
[afbeelding]


geen foto gehad ,dus zal wel goed zijn .

nog even een foto van een 89'er voorwiel in een 94'er 1100 USD



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan