Carbtune Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pistash

MF'er
11 okt 2006
91
0
Hierbij bied ik te koop aan:

Carbtune Pro, welke eenmalig naar tevredenheid gebruikt is.
Het apparaat is inclusief een handige opbergtas.

Prijs 75 euro incl eventuele verzending.

-------------------------------------------------------------------------------------
4 Koloms synchroniseer apparaat voor alle motoren. Dus voor motoren met INJECTIE en voor motoren met CARBURATEURS.

Complete set inclusief adapters, slangen en een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Gegevens:

Geschikt voor 4,3 en 2 cilinders
Vrij van kwikzilver en andere vloeistoffen
Meest gemakkelijk om zuiver waarden af te lezen
Met de hoogste nauwkeurigheid
Geen kalibratie of afstelling nodig
Inclusief dempers om schommelingen te verminderen
Gemakkelijk op te bergen en te transporteren
Omhuizing en schaalbuizen van speciaal plastic - geen glas.
Op handvaten te klemmen om handsfree te werken
Afmetingen: 280mm x 80mm x 25mm

--------------------------------------------------------------------------------------------

carbtune.jpg
 
Laatst bewerkt:
ook wel intresse maar een nieuwe van de carbtune site kost 67 euro incl. verzenden..
ben je dan niet wat duur voor een gebruikte??

ik wil daarom 50 euro bieden
 
ook wel intresse maar een nieuwe van de carbtune site kost 67 euro incl. verzenden..
ben je dan niet wat duur voor een gebruikte??

ik wil daarom 50 euro bieden


Voor mij was de nieuwprijs toch wat hoger. Maar aangezien de carbtune nog gewoon praktisch nieuw is, lijkt het mij geen verkeerde prijs.
 
ok. maar meer vragen dan een nieuwprijs(momenteel) kan toch niet?! dat is toch raar? je vraagt nu dus 8 euro meer dan hij nieuw kost!
 
ok. maar meer vragen dan een nieuwprijs(momenteel) kan toch niet?! dat is toch raar? je vraagt nu dus 8 euro meer dan hij nieuw kost!

Dat is niet correct. Bij de carbtune zit een opbergtas. Wil je de carbtune en de opbergtas vanuit engeland laten komen gaat je dit ongeveer 75 euro kosten.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet correct. Bij de carbtune zit een opbergtas. Wil je de carbtune en de opbergtas vanuit engeland laten komen gaat je dit ongeveer 75 euro kosten.

Zal ook wel van de wisselkoers pond-euro afhangen.
Heb de mijne vorig jaar met opbergtas gekocht, inclusief verzenden, voor 69-nog wat euri, maar die kwam dan wel uit Noord-Ierland, al blijft het hetzelfde apparaat.

Prima ding overigens, dus een kickje
 
hoe zie je het voor je? je koopt een motor nieuw bij de dealer voor E15000, gaat er na 1 jaar mee terug en wil hem inruilen voor E13000, terwijl hetzelfde overjarige model voor E12000 te koop is..
 
Nee, de Carbtune staat compleet te koop voor +- 63 euro incl verzending. De tas die TS erbij heeft is nog eens 12 pond (14 euro).

Dus voor wat de TS aanbied betaal je incl verzending 77 euro. TS vraagt 75 euro dus het is niet veel goedkoper maar wél goedkoper! :P


Ik bied bij deze 60 euro (incl verzending)
 
Laatst bewerkt:
dan koop ik voor die 2 euro meer wel een nieuwe... deze is en blijft gebruikt.. dus die 75 is gewoon niet reëel. maar succes ermee dan
 
denk dat het bod van Roy''r'' niet eesn zo slecht is

zo niet ik wil ook wel het zelfde voor geven maar meer ook niet wat jij er voor betaald hebt heeft niks met de dag waarde van je product te maken

ik koop een nieuwe ps3 gebruik hem 1 jaar wil hem dan voor meer dan de huidige nieuw waarde verkopen omdat ik er ooit veel meer voor betaald heb ja das nou jammer mensen kijken niet naar jou uitgaven maar naar de prijs van vandaag en daar rekenen ze dan naar suc6 verder ik hoor het wel (mag via pm mja roy was zo ie zo eerst
 
Nee, de Carbtune staat compleet te koop voor +- 63 euro incl verzending. De tas die TS erbij heeft is nog eens 12 pond (14 euro).

Dus voor wat de TS aanbied betaal je incl verzending 77 euro. TS vraagt 75 euro dus het is niet veel goedkoper maar wél goedkoper! :P


Ik bied bij deze 60 euro (incl verzending)
vind ik nog veel
 
goed bezig double d..

mag ik hem dan een x lenen van je _O-

Haha je mag hem huren! :P

Kheb de carbtune pro net opgehaalt!Zat gewoon nieuw in de verpakking!Mooie stevige tas erbij!Geen verknipte slangen oid!Gewoon nieuw!Hier gaan we veel plezier van hebben dennis!

@Pistash , thnks!Prijs houden we lekker geheim voor de rest! _O- Maar die was in ieder geval goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan