Jonathan Rea topic

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Is er al een topic voor Rea. Wat een rijder, niet geheel constant maar wat een vechter.
Vandaag de inhaalactie in Kyalami. Twee man buitenom voorbij in 1 keer. Ook de tweede manche fantastisch gereden !
 
Die was inderdaad supergoed bezig vandaag! Na afgelopen seizoen had ik hem iets constanter voorin verwacht, jammer dat dat niet het geval is. Z'n dubbel in Assen is toch een béétje toe te wijzen aan de test een week ervoor en het 'home race' gevoel voor Ten Kate, de dubbele DNF in Monza een zure pas op de plaats.

Tot nu toe voor mij een rijder die nog niet te pijlen is: soms vooraan en soms nergens!
 
Rea Top coureur!

Is een spectaculaire rijder met vechters mentaliteit. Echt het schoolvoorbeeld van een Engelse coureur. Hij heeft mijn inziens nog niet de continuïteit welke een wereldkampioen moet hebben.
Echter dit jaar hebben we al veel verschillende winnaars gezien en ja er stekken er op het moment ook twee met kop en schouder bovenuit. Dus het zal zwaar worden om de punten achterstand te laten verdwijnen welke er nu al is op de nummer één en twee.

Ander plus punt hij rijdt op een door een Nederlands team geprepareerde motor.

Dus kortom hij moet er voor gaan en kampioen worden.
full
 
Laatst bewerkt:
Zeer getalenteerde courreur, pas 23 jaar oud!
Wat een heerlijke actie's van hem gezien in de eerste manche op Kyalami!!
Ook de tweede manche op assen kwam hem de zege niet aanwaaien. Een echte vechter met stijl.
Mijn favoriet in het SBK veld in ieder geval!
2jey23c.jpg

i1xshx.jpg

dziez8.jpg


Heb mijn eigen racer zelfs in Rea uitvoering gestyled ;)
mi11f9.jpg
 
Rea Top coureur!

Is een spectaculaire rijder met vechters mentaliteit. Echt het schoolvoorbeeld van een Engelse coureur. Hij heeft mijn inziens nog niet de continuïteit welke een wereldkampioen moet hebben.
Echter dit jaar hebben we al veel verschillende winnaars gezien en ja er stekken er op het moment ook twee met kop en schouder bovenuit. Dus het zal zwaar worden om de punten achterstand te laten verdwijnen welke er nu al is op de nummer één en twee.

Ander plus punt hij rijdt op een door een Nederlands team geprepareerde motor.

Dus kortom hij moet er voor gaan en kampioen worden.
[afbeelding]


Helemaal mee eens,toen hij in Monza onderuit ging was hij alleen maar bezig met zo snel mogelijk weer op de motor te komen,die dus weg was. _O-

@TS,vraag even een mod het vraagteken weg te halen,hebben we gewoon een Jonathan Rea topic
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens,toen hij in Monza onderuit ging was hij alleen maar bezig met zo snel mogelijk weer op de motor te komen,die dus weg was. _O-

@TS,vraag even een mod het vraagteken weg te halen,hebben we gewoon een Jonathan Rea topic

Ok, hoe doe ik dat ?
 
Helemaal mee eens,toen hij in Monza onderuit ging was hij alleen maar bezig met zo snel mogelijk weer op de motor te komen,die dus weg was. _O-

@TS,vraag even een mod het vraagteken weg te halen,hebben we gewoon een Jonathan Rea topic

Hij wil wel erg graag rijden iig :Y
 
HELD! :}
[edit]Hmmz, misschien leuk idee voor op Assen om van De Bult een echte bult te maken... _O- [/edit]

Jonny%20Rea%20winner%20race%202_1258.JPG


0712_sbkp_01_z+johnny_rea_honda_cbr1000rr+mountain_jump.jpg


rea_jump_rhs.jpg


rea_leap_rear.jpg
 
Laatst bewerkt:
HELD! :}
[edit]Hmmz, misschien leuk idee voor op Assen om van De Bult een echte bult te maken... _O- [/edit]

[http://www.motorcyclenews.com/upload/199093/images/Jonny%20Rea%20winner%20race%202_1258.JPG (afbeelding)]

[http://image.superstreetbike.com/f/8850752/0712_sbkp_01_z+johnny_rea_honda_cbr1000rr+mountain_jump.jpg (afbeelding)]

[http://gallery.mycareface.com/albums/mc-div/rea_jump_rhs.jpg (afbeelding)]

[afbeelding]


:9~ :9~ :9~ :9~ }) }) }) }) :o
 
HELD! :}
[edit]Hmmz, misschien leuk idee voor op Assen om van De Bult een echte bult te maken... _O- [/edit]

[http://www.motorcyclenews.com/upload/199093/images/Jonny%20Rea%20winner%20race%202_1258.JPG (afbeelding)]

[http://image.superstreetbike.com/f/8850752/0712_sbkp_01_z+johnny_rea_honda_cbr1000rr+mountain_jump.jpg (afbeelding)]

[http://gallery.mycareface.com/albums/mc-div/rea_jump_rhs.jpg (afbeelding)]

[afbeelding]

:} :} :} :} :}

Maar laat de bult maar zoals hij is,ik moet er ook nog vaker rijden en wil heelhuids thuiskomen :+
 
Die was inderdaad supergoed bezig vandaag! Na afgelopen seizoen had ik hem iets constanter voorin verwacht, jammer dat dat niet het geval is. Z'n dubbel in Assen is toch een béétje toe te wijzen aan de test een week ervoor en het 'home race' gevoel voor Ten Kate, de dubbele DNF in Monza een zure pas op de plaats.

Tot nu toe voor mij een rijder die nog niet te pijlen is: soms vooraan en soms nergens!
Zegt wel alles over zijn instelling, hij gaat er altijd 110% voor!
Lorenzo en Spies hebben die instelling ook en ik mag dat wel.

Een Rossi, Doohan en Bayliss zijn bovenmenselijk getalenteerd en kunnen/konden constant ronde na ronde op 99,5% rijden.

Maar idd jammer van de dubbele dnf in Monza, ik hoop dat hij nog wat bij kan komen dit seizoen. En anders volgend seizoen, hij is nog maar 23 jaar jong en heeft de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
De man houdt wel van stukjes vliegen,met zoveel airtime zit het met de bandenslijtage wel goed.
Aan boven geposte foto's kun je wel zien dat hij geboren is op de motor.
 
De man houdt wel van stukjes vliegen,met zoveel airtime zit het met de bandenslijtage wel goed.
Aan boven geposte foto's kun je wel zien dat hij geboren is op de motor.

Geboren op de motor, dat zeker! Prachtige rijstijl heeft ie :P
Toch is er met de foto's iets niet in orde. Ze lijken me een beetje geshopt..... :Y
Euhhhh........ zei ik "beetje"? Sorry, beetje veel!
 
Geboren op de motor, dat zeker! Prachtige rijstijl heeft ie :P
Toch is er met de foto's iets niet in orde. Ze lijken me een beetje geshopt..... :Y
Euhhhh........ zei ik "beetje"? Sorry, beetje veel!
Tuurlijk, zelfs de video's zijn geshopt...:


Kwestie van op het juiste moment onder de juiste hoek de foto nemen.

;)
 
Jonathan Rea houdt ook wel van een dolletje zowel samen met Eugene Laverty


Jonathan Rea op zoek naar een nieuwe sponsor ( hilarisch )


Suzi Perry word voor de gek gehouden door Rea.

 
Laatst bewerkt:
Geboren op de motor, dat zeker! Prachtige rijstijl heeft ie :P
Toch is er met de foto's iets niet in orde. Ze lijken me een beetje geshopt..... :Y
Euhhhh........ zei ik "beetje"? Sorry, beetje veel!

Is jou avatar ook niet beetje gesjopt..................
 
Terug
Bovenaan Onderaan