setje vorkpoten cb1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
setje originele vorkpoten voor een honda cb1.
Het schijnt dat hier wp veren in zitten, maar dit is me verteld bij het kopen en kan ik niet garanderen.
Zijn alleen poten en verder niets er bij.
morgen maak ik hier wat foto's van.
 
ik heb eventueel wel interressel. Ligt eraan wat ze kosten en als ze op mijn motor passen cb400sf. De voorvork heeft verder geen gebreken neem ik aan? Zou ik de reden van verkoop nog kunnen krijgen?
 
ik heb eventueel wel interressel. Ligt eraan wat ze kosten en als ze op mijn motor passen cb400sf. De voorvork heeft verder geen gebreken neem ik aan? Zou ik de reden van verkoop nog kunnen krijgen?
Bij interesse mag je me een bod doen via pb. De poten hebben geen gebreken ofzo.
Of ze passen weet ik dan weer niet. De reden dat ik ze weg doe, ik heb geen cb1 meer. Mijn vrouw had een cb1 en ik heb daar een partij reserve onderdelen voor gekocht voor het geval dat. En deze heb ik dus nooit nodig gehad en staan nu nog in de garage.
 
klinkt logisch. Weet je de maten toevallig van de voorvork? Dan kan ik dat nagaan met mijn eigen voorvorkje. Ik heb wel dezelfde keerringen. Dat weet ik dan wel weer :P.

Ik wil wel een bod doen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb van wat die dingen gebruikt kosten. Nieuw weet ik wel. Zoek een reserve voor mijn cb400sf.
 
ik weet dat ook niet wat dat kost.
Mocht het passen doe me maar een eerlijk bod. Niet te veel, maar ook niet te weinig.
Laatst verkocht ik een xr600 in onderdelen, kreeg ik een pb met een bod van 150 euro.
Ergste vond ik dat hij letterlijk alles aan het afkraken was en ik maar blij moest zijn dat hij het wilde kopen voor een "naar zijn mening" goede prijs.
Heb het vanwege het principe aan hem niet verkocht, maar voor 200 euro aan een jong jochie die er wel blij mee was.

IMGP2343.jpg
 
ziet er goed uit, echt mooi spul. Maar ik vrees dat het niet past. Qua maten misschien wel, maar ik heb een dubbele remschijf voor en de cb-1 heeft een enkele. Helaas :( heb ik niet aan gedacht. STOM! In iedergeval bedankt voor alle moeite :)
 
Ik heb eventueel interesse.. wat is de diameter van binnenpoot, van de as, en de lengte van het geheel?

edit: ik heb de diameter gevonden, 39mm.. is te dik, jammer. -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan