Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het mooie is dat je de vering van de motor niet meer hoeft te belasten.

Filmpje1

Filmpje2

Ja, ik zeg ik ben niet overtuigd.... ik ratel even...

Dat dit voor een motor als geheel een prachtige oplossing is erg duidelijk *D

Maar... ;)
De bovenboven kant van een motor staat in deze opstelling "los" en de aanhanger veert zelf ook en ik heb het idee dat als de aanhanger een hobbel raakt dit als een soort golf wordt doorgegeven aan de bovenkant van de motor die dan gaat dansen als het ware... en het gaat reageren als een helastiekje en krijg je een stuiterbal effect...
De demping van de vering zal deze effecten tegen gaan maar dan worden ze juist wel belast

Denk dat het qua belasting voor een ingeveerdevastgesnoerdemotor dan niet zo heel veel uitmaakt... of zie ik dat helemaaaal verkeerd? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Nosmo koopt niet om, hij bedreigd ze. :+

Hahahah bedreigen werkt!!

maar als ambtenaar zou ik ook zeggen dat ik het gaatje dichtgooi dan ben je meteen van het gezeik af :+ (even alles op scherp zetten }) }) }) )

Al die mensen die tegen je aan komen praten of ze s'weekends wel weg kunnen met mooie motoren etc etc bah... :+ :+ :+ :+ :+

Lukt het dichtgooien niet ga maar klagen via de website, klachten formulier downloaden wachten we wel 5 maanden en dan hoor je er noooit meer wat van :+ :+ :+ :o :o :o

(Nosmo niet gaan slaan he... das ook strabaar ;) )
 
EENTJE OM IN TE KADEREN !!!!!



Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana .

Ze wil graag een paar authentieke krokodillenschoenen kopen.
Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars
durven te vragen.
Na een ruzie met een winkelier, die maar niets
van zijn prijs wil afdoen, barst ze in woede uit:
"Als het zo zit ga ik me er zelf een vangen!
Zo geraak ik tenminste aan een paar schoenen aan een redelijke prijs!".
"Ik zal je niet tegenhouden", zegt de winkelier, "veel geluk,
misschien vang je wel een grote!"
Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt
naar het moerasland om te jagen.
Wat later die dag, als hij naar huis rijdt, ziet de handelaar
het blondje tot aan haar middel in het water staan.
In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer.
Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel
4 meterin haar richting zwemmen.
Het blondje legt aan en vermoordt het beest.
Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge.
Daar lijken nog een hele serie krokodillen te liggen.
De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet.

Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen:
"Godverdomme, weer eentje zonder schoenen!"
 
Ambtenaren omkopen is strafbaar pik! :+

Dit was geen Ambtenaar (die werken namelijk niet en zie je zeker niet voor 07.00 uur buiten op straat) en ook van omkoping of bedreigen was geen sprake. Ik begin altijd vriendelijk en werk een beetje op hun eergevoel en dat werkt meestal, nu dus ook. 8-)


Omkoping is geen optie, kost geld. ;)
 
Dit was geen Ambtenaar (die werken namelijk niet en zie je zeker niet voor 07.00 uur buiten op straat) en ook van omkoping of bedreigen was geen sprake. Ik begin altijd vriendelijk en werk een beetje op hun eergevoel en dat werkt meestal, nu dus ook. 8-)


Omkoping is geen optie, kost geld. ;)

Met dit soort uitspraken maak je vrienden in dit topic :(
Als Wij, overheidsdienaren in dit topic, ons verenigen en tegen jou keren ............. ach nee laat maar, veel te vermoeiend :z



:+ :+
 
@ Repsol 2009 nieuwelingen: waar blijven de foto's????


@ Repsol, Bij ons in Boxmeer hebben ze net een nieuw gemeentehuis. Daar tocht het zo heb ik gehoord dat ze het nog koud hebben ook zei er een gisteren.
Toen maakte ik de opmerking, dat als ze zouden bewegen ze het vanzelf weer warm krijgen.

@ Johan, de tyre down is binnen!

Misschien kan je hem ophalen en meteen de dvd met de opnames van zondag meenemen?
 
Ik denk dat ik mijn vraag het beste hier kan stellen. Ik heb de afgelopen 2 jaar op een suzuki GSXR 750W gereden, nu wil ik overstappen naar een CBR t/m bouwjaar 2007 ongeveer, maar ik twijfel nog een beetje tussen een 600RR en een fireblade. Ik hoorde laatst van iemand dat een persoon van mijn postuur (ca. 1.75m en 78 kg) beter overweg zou kunnen met een 600 en dat een Blade moeilijker te berijden zou zijn. Wellicht dat er iemand in dit topic rondhangt die ongeveer het zelfde postuur heeft en zijn ervaringen wil delen? Ik ben sowieso van plan om op beide motoren een proefrit te gaan maken om mijn eigen ervaringen op te doen, maar alle informatie is welkom natuurlijk.

bvd
 
Ik denk dat ik mijn vraag het beste hier kan stellen. Ik heb de afgelopen 2 jaar op een suzuki GSXR 750W gereden, nu wil ik overstappen naar een CBR t/m bouwjaar 2007 ongeveer, maar ik twijfel nog een beetje tussen een 600RR en een fireblade. Ik hoorde laatst van iemand dat een persoon van mijn postuur (ca. 1.75m en 78 kg) beter overweg zou kunnen met een 600 en dat een Blade moeilijker te berijden zou zijn. Wellicht dat er iemand in dit topic rondhangt die ongeveer het zelfde postuur heeft en zijn ervaringen wil delen? Ik ben sowieso van plan om op beide motoren een proefrit te gaan maken om mijn eigen ervaringen op te doen, maar alle informatie is welkom natuurlijk.

bvd

Je geeft zelf al het beste antwoord, op beide een proefrit maken en dan pas je keuze maken :Y
Dat je lengte en gewicht de doorslag geeft is in mijn ogen het grootste gel*l dat er bestaat. Het gaat er om wat je zelf het prettigste vind rijden.
 
Ik denk dat ik mijn vraag het beste hier kan stellen. Ik heb de afgelopen 2 jaar op een suzuki GSXR 750W gereden, nu wil ik overstappen naar een CBR t/m bouwjaar 2007 ongeveer, maar ik twijfel nog een beetje tussen een 600RR en een fireblade. Ik hoorde laatst van iemand dat een persoon van mijn postuur (ca. 1.75m en 78 kg) beter overweg zou kunnen met een 600 en dat een Blade moeilijker te berijden zou zijn. Wellicht dat er iemand in dit topic rondhangt die ongeveer het zelfde postuur heeft en zijn ervaringen wil delen? Ik ben sowieso van plan om op beide motoren een proefrit te gaan maken om mijn eigen ervaringen op te doen, maar alle informatie is welkom natuurlijk.

bvd

Ik heb alleen ervaring met de Blade en niet met een 600rr.
De Blade is echt een heel makkelijk te berijden motor. Hij zal je nooit verrassen, zoals bijvoorbeeld een kawasaki (zx10r) wel kan doen.
Ik vind de Blade zelfs makkelijker rijden dan de 600f (1998) van mijn vriendin.
 
@ Repsoll
Dat dacht ik zelf ook al eigenlijk. Ik kon me namelijk niet voorstellen dat er, qua handeling, een verschil van dag en nacht is tussen de 600 en de 1000. Nu ik dit aan het typen ben besef ik nog meer wat een b*llsh*t het is. Ik zag vorige week namelijk een meid van mijn lengte ongeveer en ik schat minimaal een kilo of 15 lichter, op een GSXR 1000 K5 rijden. Het weer is toch weer beter dus ik denk dat ik eens wat proefritjes ga plannen.
 
Laatst bewerkt:
@ Repsoll
Dat dacht ik zelf ook al eigenlijk. Ik kon me namelijk niet voorstellen dat er, qua handeling, een verschil van dag en nacht is tussen de 600 en de 1000. Nu ik dit aan het typen ben besef ik nog meer wat een b*llsh*t het is. Ik zag vorige week namelijk een meid van mijn lengte ongeveer en ik schat minimaal een kilo of 15 lichter, op een GSXR 1000 K5 rijden. Het weer is toch weer beter dus ik denk dat ik eens wat proefritjes ga plannen.


Ik heb nog een blade te koop hoor!!!!!!
 
@ Repsol 2009 nieuwelingen: waar blijven de foto's????


@ Repsol, Bij ons in Boxmeer hebben ze net een nieuw gemeentehuis. Daar tocht het zo heb ik gehoord dat ze het nog koud hebben ook zei er een gisteren.
Toen maakte ik de opmerking, dat als ze zouden bewegen ze het vanzelf weer warm krijgen.

@ Johan, de tyre down is binnen!

Misschien kan je hem ophalen en meteen de dvd met de opnames van zondag meenemen?


Hey Marcel, ik zoek nog een hand marifoon, ik heb al een PM gestuurd maar deze is schijnbaar niet aangekomen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan