Jonathan Rea topic

Wil even zeggen dat ik Rea een top rijder vind en de combinatie ten kate is natuurlijk helemaal goed! Jong talent op een honda is voor mij ook al snel een reden om het te steunen, maar bij rea is het ook zeker dat het een vechter is en hou daar zeker van.
 
Maar ff weer naar boven kicken met een beetje airtime
Jonny%20Rea%20winner%20race%202_1258.JPG


Hij was op Assen weer lekker bezig,goeie gast gaan we nog veel lol aan beleven
 
Mooi! :} Ben erg fan van Rea, zoals hij met het publiek omgaat, klasse! Zo zie je er niet veel meer tegenwoordig. Veel te zakelijk, veel te schoon, Rea niet; die geniet en dat is goed aan zijn manier van racen af te leiden! :}
 
Tuurlijk, zelfs de video's zijn geshopt...:


Kwestie van op het juiste moment onder de juiste hoek de foto nemen.

;)

One handy over the mountain op Cadwell Park. Die link heb ik al op menig MF-Topic geplaatst. Sinds ik dat filmpje 2 jaar geleden zag, ben ik fan.

Heb hem nu 2x op Assen zien winnen en vorig jaar de dubbel op de Nurburgring. Echt genoten. En ook een publieksentertainer. Afgelopen zondag weer een dikke burnout voor de GT-tribune.

Als hij wat constanter kan worden, dan komt het helemaal goed met Johnny :Y

En recentelijk een Kevin Schwantz topic aangemaakt en nu een Johnny Rea topic :}
Waarom kom ik er zelf niet op, om zo'n topic aan te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi plaatje Bierelier,met de achtergrond zo vervaagd,geeft de snelheid mooi weer :}
Langere sluitertijd en goed meebewegen denk ik?
Je had er ook al zo een van Biaggi zag ik in het wsbk Assen topic.
:Y

biaggi op 1/160 :X :+
rea op 1/200

veel mislukte platen zo maar de de wel gelukte zijn dan ook :9 *O*
 
Ik kom er net in het WSBK topic achter dat we toch best wat fanatieker in dit topic van Johnny mogen posten. Bij deze doe ik een poging hier weer leven in te brengen!
 
Voor Rea fans die nog niet wakker zijn: Hij heeft zojuist de 1ste manche gewonnen *O*
 
Van de twitter van castrol honda(@CastrolHonda) over de dnf van JR: Yep. Battery connector. A classic 50¢ part. Still, it was a god day, and we get to do it all again next weekend.
 
Net de 2e manche gekeken. Wat een domper zeg. Dat ze het kunnen is zeker. Hopen dat ze het volgend seizoen beter voor elkaar hebben bij Ten Kate Honda :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan