11stedentocht 2010 kaartjes, 24mei pinkstermaandag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fuzy

MF veteraan
8 sep 2007
16.345
1
Delft
Hallo,

Ik heb nog 4, 11stedentocht kaartjes over.
Helaas moesten vrienden van mij het op het laatste moment afzeggen.

http://frieschemotorclub.nl/elfsteden/index.html

eder jaar, op tweede pinksterdag, organiseert de Friesche Motorclub de Elfstedentocht voor motoren & auto's. De Elfstedentocht is een toerrit van ongeveer 240 kilometer door het fraaie Friese land.

De Elfstedentocht 2010 wordt verreden op maandag 24 mei.

Deelnemen aan de Elfstedentocht kan alleen via voorinschrijving. In de periode vóór de tocht is voorinschrijving mogelijk via deze internetpagina. Voor de tocht geldt een maximum aantal deelnemers van 3.600.

Na het volbrengen van de tocht ontvang je na het tonen van de stempelkaart met alle stempels een fraaie Elfstedenplaquette. Elke club die met een team van vijftien of meer deelnemers inschrijft, ontvangt een beker en dingt mee naar de clubprijzen.

Bent u nog op zoek naar een plek om te overnachten dan kunt u terecht op een van de volgende adressen:
- Bastion Hotel Leeuwarden
- Hotel Restaurant Campanile Leeuwarden
- Stayokay Grou
- Stadhouderlijk Hof Leeuwarden
- Camping de Kleine Wielen


Ik wil geen winst te maken, ze kosten 12€ per stuk.
Op dit moment zijn ze op te halen, in Delft. Of anders zondag avond in Leeuwarden.
 
Hallo Fuzy,

Wil graag vanavond of morgen een kaartje komen halen
12 euro is prima.

mail mij even om tel nummers uit te wisselen


clautje78@hotmail.com
 
Prima! Tot morgen :W








Ik heb dan nog 3 kaartjes over voor 12Euro per stuk.
 
Je zit zondagavond in Leeuwarden las ik en je hebt nog wel twee kaartjes...? Ohw, dan heb ik trouwens wel interesse in twee kaartjes
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb nog twee kaartjes over inmiddels. Dus dan kun je die nog overnemen ja. :Y





Dan zijn zometeen onder voorbehoud all mijn kaartjes op *O*
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik kom zondag, waarschijnlijk aan rond 8-9 uur 's avonds aan in Leeuwarden. Mijn moeder woont in Bilgaard. Maar geef zo een belletje (06-xxxxxxx) of mail/pm dan kunnen we het even bespreken of je het wilt ophalen of ik kan het ook even langs brengen.
 
Laatst bewerkt:
Ok, bij deze zijn (waarschijnlijk) alle kaartjes weg.



Tot morgen, zondag en maandag natuurlijk! :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan