[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat? Geel/zwarte SRAD suzuki (GSX-R of TL weet ik niet. Zag alleen de achterzijde kortstondig :P)
Waar? N470 te Delft, richting A13 vanaf de A4
Tijd? rond een uur of 12/12.30

Bij deze gespot :W

deze ben ik dinsdag-ochtend ook tegengekomen, reed me toen voorbij op de A4 ri Amsterdam :Y

tevens gister-ochtend gespot op de A4 rond 10'en: een rode, wat oudere Volkswagen stationcar (geloof een Golf) met MF-autosticker. :W
 
Gespot om 17:30 bij het Marconiplein, en op de Marconilaan in Eindhoven, een Witte Suzuki SV650S met rood zadel en topkoffer. Ik zat langs de weg te genieten van mijn broodje kebab :9
 
Eindelijk een spot gemaakt *O*
wel een halve..

Locatie:geparkeerd bij profil centre Breda
rond de klok van 16.00 uur
zag de motor te laat maar zag tijdens voorbij rijden met koekblik nog net twee blauwe vakjes op kentekenplaat.

Gespot dus!
 
lokatie Westervoort,wijk de leigraaf
Type honda cbr900rr fireblade met ledlampjes achter
kleuren rood wit geloof ik
berijder zwaar aso in de woonwijk vanuit stilstand aan het gas jengelend wegrijden zonder helm om geloof ik de motort achter te parkeren of zo ^^
bij deze gespot door een mede mfer die daar in die straat woont

ps mooie machine met een lekker geluid,mijn aandacht had je iig :P
 
Laatst bewerkt:
15:19 op een weg die uitkomt op de A28 en ik geloof ook de N227 ofzo.
Het was nog binnen amersfoort. Jij ging linksaf, ik probeerde je erop te attenderen dat je gespot was. Er stonden echter 2 ducati's achter mij loos-gas te geven om anderen erop te wijzen dat zij luide uitlaten hadden :+

Anyway, gespot! Kenteken begon met MV :W
15:19: Check
Amersfoort: Check
Kenteken met MV: Check

Vermoed dat ik het ben :Y


Wit/Zwart pak?
Deze motor?
 
Rond 19.00uur een donkerpaarse/zwarte GSX600F (ouder model) gespot in Wezep. Stond op de stoep geparkeerd op de Noordsingel. Ik kwam vanaf huis langs op een rode Bandit
 
15:19: Check
Amersfoort: Check
Kenteken met MV: Check

Vermoed dat ik het ben :Y


Wit/Zwart pak?
Deze motor?
Geen flauw idee, reed in dit koekblik ik deed mn raam omlaag en zei iets in de zin van 'Je bent gespot, MFer!'. Je knikte soort van maar volgens mij verstond je t niet en toen ging je stoplicht op groen haha. Zoals ik al zei; er stonden 2 ducati's achter me. Toen ze me voorbij kwamen herkende ik een 1098 en een monster S4R
 
Laatst bewerkt:
GESPOT een Blauw/witte GSX-R
Vandaag in Delft, rond 16:30
Op de kruising van de Westlandseweg en Provincialeweg
We hebben nog naar elkaar gezwaaid :W





GESPOT een rode GTR1000 met twee mensen erop
Vandaag in Delft, rond 16:31 :+
Op de Provincialeweg richting Delft, ik reed de andere kant op richting Rijswijk.
Ik keek een beetje laat, volgens mij heb ik niet gezwaaid :$ dus bij deze :W
 
15:19 op een weg die uitkomt op de A28 en ik geloof ook de N227 ofzo.
Het was nog binnen amersfoort. Jij ging linksaf, ik probeerde je erop te attenderen dat je gespot was. Er stonden echter 2 ducati's achter mij loos-gas te geven om anderen erop te wijzen dat zij luide uitlaten hadden :+

Anyway, gespot! Kenteken begon met MV :W
Yo, dat was ik! :Y
Op de brommert van vriendin Lampje. (Blauw/grijze BMW F650GS Dakar, kenteken MV-SX-**)

Achter je stonden niet 2 Ducati's, maar 1 Ducati 1098R en 1 BMW R1200S. Dat waren namelijk Senior46 en glk. ;)

Ik verstond niet helemaal wat je riep, maar toen je 'sticker!' riep, begreep ik de hint.

:W
 
Laatst bewerkt:
Gespot!
Een zilvere bmw GS met koffers met een maatje aan het rijden :]
Vandaag op Rijksstraatweg, te Wilp (of all places:P)
Was tussen 13.30 en 14.00 uur en ik zag je vanuit de snackbar de Pitstop!

:W
 
Gespot: Fireblade (oranje/rood) + R6
Plaats: Volgens mij Den Andel (vlakbij Aduard)

Ik reed op een Yamaha FJR1300, normaal ben ik te spotten op een gsxr1000 :)
 
Laatst bewerkt:
Gespot!
Een zilvere bmw GS met koffers met een maatje aan het rijden :]
Vandaag op Rijksstraatweg, te Wilp (of all places:P)
Was tussen 13.30 en 14.00 uur en ik zag je vanuit de snackbar de Pitstop!

:W
Kan het een witte GS Adv. met blikken koffers en blauwe jas+witte helm samen met een zwarte TDM met zwarte jas+helm zijn geweest??
Wij reden daar rond die tijd....

Edit : Wij = Kato op GS en Mutzz op TDM.
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Fireblade (oranje/rood) + R6
Plaats: Volgens mij Den Andel (vlakbij Aduard)

Ik reed op een Yamaha FJR1300, normaal ben ik te spotten op een gsxr1000 :)


hoi,

Ik heb een oranje fireblade. maar bedoel je misschien Den Ham? Dat ligt nl vlak bij aduard.
En stond hij op de oprit geparkeerd? Er stond een rode R1 naast met een achterlichtje van een R6.

groetjes Ageeth
 
Zonet heul wat brommerts met stickurts bij HEMO motoren in Hekelingen. :W

Dan heb je zowat het halve Voorne-Putten Topic daar gezien...

-edit- GB was mij een keer voor _O-
:Y

Dat waren:

Bianca
Artie
R6-9R
MRT187
CBR-600-F2
Ghetto Bassie
Stupid was er ook nog even, maar had zijn stickert nog niet op zijn nieuwe brommert geplakt...

En uiteraard Kawaggrasive *O*
 
Laatst bewerkt:
Gespot
Zaterdag (gister)
Hilversum


14:30: 2 motoren in Hilversum vanaf Kam. Onnesweg die voorgesorteerd stonden voor rechtdoor Joh. Gerardtsweg, maar toch de Larenseweg richting Laren/A1 pakten.......

15:45 Zwarte Honda cbr600rr (denk ik) op de Larenseweg in Hilversum... Ik stond mijn rood/witte R1 te wassen!
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagmorgen in het centrum van hilversum:

ZXR400
photordo.jpg
 
Yo, dat was ik! :Y
Op de brommert van vriendin Lampje. (Blauw/grijze BMW F650GS Dakar, kenteken MV-SX-**)

Achter je stonden niet 2 Ducati's, maar 1 Ducati 1098R en 1 BMW R1200S. Dat waren namelijk Senior46 en glk. ;)

Ik verstond niet helemaal wat je riep, maar toen je 'sticker!' riep, begreep ik de hint.

:W
Ok! haha, dat waren dus wel MFers! Ik dacht al, van die posers, moeten wel MFers zijn :+ Maar hadden geen stickers :N

Tot spots! :W
 
Gister 22 mei,

Een rode Honda (???) (sorry jongens, ik ben nog niet helemaal thuis in types herkennen), op de Grote Achterweg in Naaldwijk. Was om even over 3 smiddags.
Bestuurder had een zwart pak, met (zilver) spiegelvizier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan