RS250 polyester kappenset + carbon hugger (voor bijna niks)

Pas het niet op een oud model trouwens? De bevestiging is toch niet zo verschillend?
 
Maat van mij heeft interesse, wat is je lievelingsbier? :P Hij kan hem begin volgende week komen halen! Deal?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sappie,

Er was iemand je net voor, die komt vanmiddag langs. (Of je maat moet Peter zijn, dan is het dezefde persoon). Laat vanavond wel even weten of de kappen weg zijn, ok?
 
Dat zou wel heel hufterig zijn. Ik heb net even gekeken op marktplaats, maar kon het niet vinden. Mocht die jongen toch niet zijn langs gekomen, doe je mij er nog steeds een groot plezier mee (ben die vriend van Sap).
 
Hufterig? Het spul is tegelijk op marktplaats gekomen, met exact dezelfde prijs (kratje of flesje) want ik wilde er graag vanaf. De snelste reageerder heeft dan geluk. Wat is daar mis mee? Alleen reacties gehad via het MF trouwens.

Maar de set is inmiddels weg, naar een forumlid dus, pete-s garage
Hij gaat de kappen spuiten, en biedt nu zijn eigen setje aan voor weinig zag ik in het RS250 topic. Misschien hem even mailen?
 
Laatst bewerkt:
Dat zou wel heel hufterig zijn. Ik heb net even gekeken op marktplaats, maar kon het niet vinden. Mocht die jongen toch niet zijn langs gekomen, doe je mij er nog steeds een groot plezier mee (ben die vriend van Sap).

haha, lekkere hollander, kappen gaan voor niks weg en jij vind het hufterig dat hij het snel weg wil hebben.

Alles voor jezelf hebben hè.
 
Nee... ik dacht dat diegene die ze opgehaald had ze daarna gelijk op marktplaats had gezet. Dat zou niet echt netjes zijn om voor een prikkie iets op te halen, en vervolgens daar zelf winst op te willen maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan