Newbie's zijn de weg kwijt rit!

Hahaha _O- ik zie nu pas dat De Pannekoekenbakker een stop is :P als ik niet meega alsnog de kans om ff motoren te kwijlen :P
 
Hahaha _O- ik zie nu pas dat De Pannekoekenbakker een stop is :P als ik niet meega alsnog de kans om ff motoren te kwijlen :P

ik eis wel een pannekoek in de vorm van een motorfiets met zijkoffers!
 
Ik ben er wss ook niet bij

A15
162 km 1 uur 41 min.

En terug ook 1 uur en zon 30 minuten.

Denk dat het dat niet word :+

ach joh sandertje! dat kan makkelijk, de rit zelf is niet zo heel groot vergeleken met andere ritten, dus dat compenseert elkaar weer.
 
_O- _O- _O- ALBLASSERDAM *O* Daar heb ik mijn eerste (en tot nu toe enige) motor gekocht. *O* Middendorp motoren als iemand die kent.
:} :} :} - da's voor Mic voor het leuke idee. *O*
Ik ben er natuurlijk bij en deze keer hoef ik tenminste geen uur op de snelweg door te brengen, om naar Flevoland ofzo te gaan. :P *O*
Oh en ik heb vandaag mijn eerst echte wheelie gemaakt. *D *O* (probeer het s te flikken met een begrensde 500cc, dan snap je waarom ik zo blij ben :P )

Steven out.
 
_O- _O- _O- ALBLASSERDAM *O* Daar heb ik mijn eerste (en tot nu toe enige) motor gekocht. *O* Middendorp motoren als iemand die kent.
:} :} :} - da's voor Mic voor het leuke idee. *O*
Ik ben er natuurlijk bij en deze keer hoef ik tenminste geen uur op de snelweg door te brengen, om naar Flevoland ofzo te gaan. :P *O*
Oh en ik heb vandaag mijn eerst echte wheelie gemaakt. *D *O* (probeer het s te flikken met een begrensde 500cc, dan snap je waarom ik zo blij ben :P )

Steven out.

kan je trouwes ff pb anzetten of je e-mail adres geven?

EDIT, o pb staat aan zie ik xD
 
Laatst bewerkt:
miss dat ik mee kan als ik een helm en jas heb!

kan vast wel bij iemand achterop.
maar voor alsnog ovb!
30e kan ik iig niet

Je kan mijn jack wel lenen (die te koop staat) mocht je er nog geen hebben :Y
Weet alleen niet of hij je past...

Ik ga mee ovb, maar kan hem ook naar je opsturen eventueel.
Hoor het wel,

:W

EDIT: opsturen is zowieso wel handig als je deze kant op moet komen _O- ook goedemorgen :+
 
Laatst bewerkt:
Ìk ga even mee lezen en deze in de gaten houden.. ben ook een newbie en kom uit de randstad van Rotterdam.. Is voor mij goed aan te rijden dus.. weet alleen niet hoe het zit met werken, volcontinue ;). jullie horen van mij :)
 
Lijkt me leuk, *O* ik kom er op terug :Y
Maar vanwaar de groepjes niet groter dan 8?

Succes met 30 motoren te keren op één klein smal rotdijkje :W . Kleine groepjes zijn wat handiger om te rijden. Grote groepen vereisen follow-up en dat gaat gegarandeerd een zooitje worden als je steeds met keren en draaien :+
 
Ìk ga even mee lezen en deze in de gaten houden.. ben ook een newbie en kom uit de randstad van Rotterdam.. Is voor mij goed aan te rijden dus.. weet alleen niet hoe het zit met werken, volcontinue ;). jullie horen van mij :)

:W Hey, gewoon mee gaan ;)
 
Succes met 30 motoren te keren op één klein smal rotdijkje :W . Kleine groepjes zijn wat handiger om te rijden. Grote groepen vereisen follow-up en dat gaat gegarandeerd een zooitje worden als je steeds met keren en draaien :+


Dat is waar, met zn 30-en keren enzo is nie handig nie...... :N

...
De eerste newbie rit was met 3 groepen van 30. Das echt een lange rits hoor! :)

Was erbij, en vond het super !
 
Ik lees dus net in de krant dat de mac in alblasserdam van 30 mei t/m 18 juni gesloten is wegens onderhoud!

Waarschijnlijk wordt het beginpunt nu dus veranderd! Moet even overleggen met micb.
of jullie moeten het niet erg vinden dat je geen mac kan halen s'ochtends

Hou de beginpost dus ff in de gaten!!!
 
Dat is waar, met zn 30-en keren enzo is nie handig nie...... :NWas erbij, en vond het super !

met groote groepen, wordt je organisatie dus ook gelijk groots, en daarmee de tijd die je van te voren moet beginnen ook groot, dis is meer een, "we koeken maar wat aan" ritje, dus dan is 8 man groot genoeg, en we hebben al 3 á 4 voorrijders, dus dat is 32 motoren, dat moete we eerst nog maar is zien te halen.
 
zo poll is dicht, datum staat nu vast op 6 juni

nu kan ik de rit ook aanmelden bij de gewoone MF kalender, zodat iedereen de kans krijgt om dit ritje te vinden.
 
met groote groepen, wordt je organisatie dus ook gelijk groots, en daarmee de tijd die je van te voren moet beginnen ook groot, dis is meer een, "we koeken maar wat aan" ritje, dus dan is 8 man groot genoeg, en we hebben al 3 á 4 voorrijders, dus dat is 32 motoren, dat moete we eerst nog maar is zien te halen.

Dus mensen AANMELDEN!!!
anders moeten we een paar voorrijders teleur gaan stellen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan