Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

SBK '09 Game

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
10 jun. 2009
*uche* stof!

Ik heb het spel laatst ook aangeschaft op de PS3, heb SBK 08 op de PC gespeeld.

In het begin vond ik het erg tof. Grafisch is het in orde, misschien wat flets, en de besturing voelde voor de 1e paar keer ook wel goed aan. De menu's zien er leuk uit en veel keus aan rijders.

Na intensief een kampioenschap op de hoogste moeilijkheidsgraad te hebben geraced kwam ik tot de volgende conclusies:

*De AI zuigt!!
- Ze kunnen sneller en krapper korte langzame bochten nemen dan ik. Hier verlies ik altijd heel veel tijd. (Hier had ik in SBK08 ook altijd veel last van)
- Ze rijden constant dezelfde rondetijden, zit misschien een 0.001e verschil tussen.
- Ze zitten vaster op de motor dan ik, dat wil zeggen: Als ik een duw krijg lig ik tussen de tribunes en als ik ze een tik geef wijken ze geen millimeter.
- Ze kunnen veel makkelijker uitwijken op dezelfde hoge snelheid. Als er een crash gebeurt sturen ze er binnen een seconde omheen terwijl ik mijn knop al 5 sec. naar links heb en er nog steeds bovenop knal.

*Jammer dat er geen meerdere klassen zoals supersport en superstock zijn bijgevoegd, waardoor er een soort career mode zou kunnen ontstaan. Vind ik erg jammer. Daardoor is het aanbod aan bikes vergeleken met andere racegames (lees WTCC,F1, Rally) erg mager voor dit geld.

Ja het spel is leuk als je superpole hebt getraind en je de weg van voren vrij hebt de rest van de race. Maar als je een beetje lekker wil knallen in het middenveld gaat de lol er bijzonder snel vanaf.

Score: 5/10

Big Eleven

Reg. datum:
24 apr. 2009
quote:
Tiemenc schreef op 28 juli 2009 @ 16:04:
*uche* stof!

In het begin vond ik het erg tof. Grafisch is het in orde, misschien wat flets, en de besturing voelde voor de 1e paar keer ook wel goed aan. De menu's zien er leuk uit en veel keus aan rijders.

Na intensief een kampioenschap op de hoogste moeilijkheidsgraad te hebben geraced kwam ik tot de volgende conclusies:

*De AI zuigt!!
- Ze kunnen sneller en krapper korte langzame bochten nemen dan ik. Hier verlies ik altijd heel veel tijd. (Hier had ik in SBK08 ook altijd veel last van)
- Ze rijden constant dezelfde rondetijden, zit misschien een 0.001e verschil tussen.
- Ze zitten vaster op de motor dan ik, dat wil zeggen: Als ik een duw krijg lig ik tussen de tribunes en als ik ze een tik geef wijken ze geen millimeter.
- Ze kunnen veel makkelijker uitwijken op dezelfde hoge snelheid. Als er een crash gebeurt sturen ze er binnen een seconde omheen terwijl ik mijn knop al 5 sec. naar links heb en er nog steeds bovenop knal.

*Jammer dat er geen meerdere klassen zoals supersport en superstock zijn bijgevoegd, waardoor er een soort career mode zou kunnen ontstaan. Vind ik erg jammer. Daardoor is het aanbod aan bikes vergeleken met andere racegames (lees WTCC,F1, Rally) erg mager voor dit geld.

Ja het spel is leuk als je superpole hebt getraind en je de weg van voren vrij hebt de rest van de race. Maar als je een beetje lekker wil knallen in het middenveld gaat de lol er bijzonder snel vanaf.

mocht je van het spel af willen....noem je prijs en dan help ik je er van af!
FFR supporter

"ik voel een relletje aankomen...."

*GIXXTREMIST*

I pity the Fool that don't ride Oldskool!

gang is alles,remmen is angst

Reg. datum:
09 aug. 2009
heb het nog niet gespeeld, ziet er wel mooi uit.

Wordt lekker geprikt.........

Reg. datum:
24 jul. 2008
quote:

Houden zo :+
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

Reg. datum:
17 jul. 2007
heb hier een sbk 09 voor ps3 liggen, gaat weg wegens verkoop ps3. doe maar een leuk bod op de mail

RSV Mille '01

Reg. datum:
25 sep. 2008
quote:
*uche* stof!

*De AI zuigt!!

:^
Broem?

Ducati 748s Mono+Biposto

Reg. datum:
10 mrt. 2009
Heb net SBK09 voor de ps3 aangeschaft en vermaak me er best mee !

wel een vraagje, hopelijk heeft iemand de oplossing:

Burnout challenge.... wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar wie heeft tips ?
Vroegâh speelde ik met een rammelaar......................................................nu nog steeds

Ride and Shine

Reg. datum:
15 jul. 2008
*D ik ben hem nu aan het downloaden!

hoop dat hij werkt op mn laptop! :X
Honda CB-1 1989, Honda CBR 600F 1991, Honda CBR 600RR 2004

Trotse papa 18-10-11

Reg. datum:
11 sep. 2004
sbk09 heb ik, is nu in de verkoop. Lekker sbk x kopen over maandje :9~
Motorverleden:400n '78, Suz 500e '92, Yam 600r '95, R6 '01, R6 '04, R1 '05, R6 '06, Circuit R6 '04 & R6 '06, DRZ400SM '05, Z750 '04 Nu: CBR600 F3 '95

Reg. datum:
15 mei. 2008
Die van mij mag ook wel overgenomen worden... Vind er niets aan.. Ben ook nog fan van 2001 maar die draait niet bij mij. Ik gebruik nog xp. Iemand een idee??
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

****azz kikr****

Reg. datum:
18 nov. 2003
quote:
*uche* stof!

*De AI zuigt!!

hou de achterrem eens ingedrukt tijdens krappe bochten :Y
Clickstar Webdesign & Ict Ombouw Mille CRF500SM 2-T Fireblade SC50 racer

Ride and Shine

Reg. datum:
15 jul. 2008
heb ik heb een vraagje, misschien dat iemand het weet :P

als ik in het main menu op multiplayer druk dan krijg ik te zien:

login failed
please enter username, ? and email in network options

ik kan NERGENS netwerp opties vinden?

en ik heb het over een (beetje illigale) pc versie
weet iemand waar dat normaal staat?

laat maar!

ik heb het multiplayer netwerk ding al gevonden. best moeilijk op internet!
jump2limits wijzigde dit bericht op woensdag 10 februari 2010 02:27 (13%)
Honda CB-1 1989, Honda CBR 600F 1991, Honda CBR 600RR 2004

900rr Stunter

Reg. datum:
25 jan. 2007
Hallo hallo iedereen :W

elke keer wil ik online gaan en zijn er maar 2 of 3 spelers die niet mijn style spelen -O-
dat is dus @#@#... :z

nou zeg ik laten we iets afspreken dat er meerdere mensen zijn maak ik een game aan en gaan we met ze alle is effe knallen })

is even kijken voor een animo check ? :z

4.JPG
Gij ken zeker geen wheelie, of wel ?

...

Reg. datum:
28 okt. 2003
Ik ben erg benieuwd naar de 2010 versie, incl de supersport klasse!!
If you tip them really good, they will help you with your wood!

Big Eleven

Reg. datum:
24 apr. 2009
quote:
kawasaki_boy schreef op 19 februari 2010 @ 14:07:
Hallo hallo iedereen :W

elke keer wil ik online gaan en zijn er maar 2 of 3 spelers die niet mijn style spelen -O-
dat is dus @#@#... :z

nou zeg ik laten we iets afspreken dat er meerdere mensen zijn maak ik een game aan en gaan we met ze alle is effe knallen })

is even kijken voor een animo check ? :z

[afbeelding]

Check maar of ik online ben PSN-nick is IKKZ.
Dan knal ik wel ff een stukkie mee :)
FFR supporter

*GIXXTREMIST*

900rr Stunter

Reg. datum:
25 jan. 2007
Sorry was bedoeld voor PC !!!
Gij ken zeker geen wheelie, of wel ?

VFRoemmm..

Reg. datum:
13 jan. 2010
Wat zijn de systeemeisen voor SBK '09?
Motorcycles don't leak oil, they mark their territory!

Reg. datum:
15 mei. 2008
Ik citeer vanaf het hoesje;
Minimaal XP SP2, 2.4 ghz, 1 gb ram en nvidia geforce 6600 of ati x1600.
:W
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

VFRoemmm..

Reg. datum:
13 jan. 2010
quote:
TimmerStyle schreef op 19 februari 2010 @ 23:03:
Ik citeer vanaf het hoesje;
Minimaal XP SP2, 2.4 ghz, 1 gb ram en nvidia geforce 6600 of ati x1600.
:W

Dank! :Y
Motorcycles don't leak oil, they mark their territory!

Niemand is heilig

Reg. datum:
09 aug. 2006
Vanmiddag nog even een mooie wheelie getrokken in de regen met de vlam in de pijp. Trekt best zo een kawa.

http://img690.imageshack.us/img690/6562/kawa6a.png

:+
Met een sarcastische ondertoon tegen de hypocriete maatschappij
Qua Patet Orbis

Reg. datum:
17 jul. 2007
hierbij bied ik mijn psp slim en lite 3000 aan, in zeer goede staat inclusief motogp en formule 1 2009. doe maar een bod

...

Reg. datum:
28 okt. 2003
2010 xbox360versie is wel ff andere koek vind ik. Het inschatten van de bochten is iets realistischer, maar dan dde stabiliteit weer minder. Goed de tijden (41ers op assen, met redelijk wat moeite) zijn daarintegen weer wel realistischer die je kan rijden. De gameplay in de superstock is best vet, af en toe wat nieuwe ontwikkelingen die de motor goed doen, arcade suckt echt tieten. Wat nog ook echt niet klopt is als je rustig rijdt dat het lijkt alsof de rem erop zit.......zucht. Wel vette slides bij aanremmen bocht :P
DeGier wijzigde dit bericht op dinsdag 25 mei 2010 19:40 (4%)
If you tip them really good, they will help you with your wood!

Suzuki ( en een beetje honda )

Reg. datum:
27 nov. 2007
quote:
DeGier schreef op 25 mei 2010 @ 19:24:
2010 xbox360versie is wel ff andere koek vind ik. Het inschatten van de bochten is iets realistischer, maar dan dde stabiliteit weer minder. Goed de tijden (41ers op assen, met redelijk wat moeite) zijn daarintegen weer wel realistischer die je kan rijden. De gameplay in de superstock is best vet, af en toe wat nieuwe ontwikkelingen die de motor goed doen, arcade suckt echt tieten. Wat nog ook echt niet klopt is als je rustig rijdt dat het lijkt alsof de rem erop zit.......zucht. Wel vette slides bij aanremmen bocht :P

Waar heb je dit spel gekocht ?
Gixxer 1000 k3, Tl1000S stuk :,( & CBR600 F3 trackbike

Big Eleven

Reg. datum:
24 apr. 2009
RWHCAGNMO5GCAHFJDBPCA4L9CO3CA5NKLNZCAAH1Y8OCAPGNOZACANT81XRCAOYHPUTCAYFDVSFCA8RES9TCAD6TV65CAVDG71VCAMUFHN5CA1VQUVRCA79DK7HCAY9GMSXCAKEAOUCCA8K7R81CAD4YPW5.jpg

quote:
steel driver schreef op 26 mei 2010 @ 10:59:

[...]

Waar heb je dit spel gekocht ?
FFR supporter

*GIXXTREMIST*

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
SBK X komt dezer dagen uit :) vorige week al even mogen spelen :]
www.sport-picture.nl - www.moto-vroom.com

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True