Suzuki GSX750F (GR78A 1989) in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazybertje

MF'er
5 okt 2005
151
4
Zoetermeer
Zoals ik me hier in het verleden heb aangemeld ga ik bij deze ook afmelden. De motor gaat eruit ivm de kleine en tijd tekort.

Hierbij een kopietje van marktplaats:

1,5 jaar terug heb ik mijn motor uit elkaar getrokken om deze op te knappen, echter sinds de komst van mijn kleine kom ik er gewoon niet aan toe! :(

De motor is uit 1989 en staat op verse goede banden. De velgen en het frame zijn recht.
De remslangen zijn van staal (goodridge) en de remblokken voorzijde ongeveer 500km oud.

De motor is rijdend weg gezet met 50174km op de teller. 1 kuipdeel was ik al mee aan het schuren geslagen. het blok hangt nog in het frame, de rest is allemaal los, zie foto's

Hij staat nog op kenteken maar is nog geschorst. wil je hem verder slopen dan is die keuze aan jou.

voor vragen kun je het beste mailen of bellen na 18.00



Groeten,

Bert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bertje,

voor een kratje bier kom ik um wel halen hoor ;)


Tijd te kort en een kleine; wat een zwake k#t smoes. Ben juist gaan rijden toen de kleine er was.
 
Ik verhoog het bod van Dirk130 met een sixpack _O-

Maar ff serieus, was van plan je een pm te sturen maar kan het knopje niet vinden.
Heb je ongeveer een vraagprijs in gedachten?
 
Ik verhoog het bod van Dirk130 met een sixpack _O-

Maar ff serieus, was van plan je een pm te sturen maar kan het knopje niet vinden.
Heb je ongeveer een vraagprijs in gedachten?

Mijn bod was dan ook niet echt serieus, Bertje en ik kennen elkaar wel een beetje ;)
 
Zelfs de bmw wordt practisch niet aan gesleuteld, maar die is over een klein jaar een old-timer dus te zonde om weg te doen! ;)

200 euro was wel de vraagprijs, en zo te zien aan de biedingen op marktplaats zal dat wel haalbaar zijn. Dus wie het eerst dit biedt mag met een sleutelbosje en een hoop onderdelen de deur uit! :)
 
slotje, zie de regels voor advertenties, bovenaan in elk verkoopsubforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan