V-maxx...Buitengewoon een monster

V-Max

Rookie
4 jun 2004
3
0
Eindhoven
Ik wil graag mijn v-max aan jullie laten zien...Dus er komt spoedig foto`s van me v-max toen ie nog origneel was en foto`s wanneer er wat is aan verbouwd.. Maar mijn vraag is aan jullie...wat vinden jullie van de motor Yamaha V-Max ???

Groetjes,... :]
 
Ik wil graag mijn v-max aan jullie laten zien...Dus er komt spoedig foto`s van me v-max toen ie nog origneel was en foto`s wanneer er wat is aan verbouwd.. Maar mijn vraag is aan jullie...wat vinden jullie van de motor Yamaha V-Max ???

Groetjes,... :]
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !






8-)
 
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !

8-)
En wat denk je dan van de berijders van zo'n ding... :+


Nee, ff serieus: Ik vind ze best wel wat hebben, maar op rijden? Voorlopig nog maar even niet, ben ik nog iets te onervaren voor... :X Dat duurt waarschijnlijk nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.
 
V-Max, uiterlijk: bruut, vooroordeel: veel power weinig handling.

V-Max rijders (voor zover ik ze tegenkom op MF), wazige gasten maar wel ok :+

Dat vind ik er van ;)
 
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !


8-)

:^

klote ding,.. je blijft er aan veranderen om het maar beter te krijgen,.. er zitten zelfs sjopperbanden onder :X :X

:+
 
En wat denk je dan van de berijders van zo'n ding... :+


Nee, ff serieus: Ik vind ze best wel wat hebben, maar op rijden? Voorlopig nog maar even niet, ben ik nog iets te onervaren voor... :X Dat duurt waarschijnlijk nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.


wel nee iedereen kan er op rijden zelfs ik ,.. (kan er zelfs mee lopen :+ )
 
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !






8-)
Concept frame uit 1979 .....

En Hij zuipt teveel en je komt er niet ver mee met zn 15 liter tank.
Veel te zwaar.
Inhoud en PK verhouding van niks.
Te weinig toeren.
Alles gaat kapot aan zo een ding.
Lijkt op een chopper.

Ga jij weer ff verder ;)
 
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !
8-)
:^
 
Ik hoor aan jullie reactie`s dat jullie absoluut geen ervaring hebben met een V-max. De V-max is niet zo geweldig in een bocht als een wegracer maar zodra er een rechte stuk komt blijft de wegracer nergens..(heb ik laatst wel gemerkt tegen een hayabusa) De v-max heeft ook geen chopperbanden standaard maar banden van pirelli (de wegbanden).
Verder is de v-max geen chopper maar een naked dragstar...

:p
 
Het is btw ook geen concept frame uit `79...die werden elk jaar vernieuwd...De nieuwste is voorlopig 2004..

Iemand zei ook dat de motor te weinig toeren maakt..Ooit wel eens gehoord dat de V-max bij 6000 toeren de kleppen opgooit en een POWERBOOST krijgt tot 10.000 toeren en bij 11.000 toeren de rood ingaat.
En in dat stukje houdt niemand de V-max bij.

Als jullie de handeling van een V-max willen weten kijk maar eens op www.v-max.nl en vraag maar aan de eigenaar (henny raats) wat de handeling van een v-max is dan zullen jullie je eigen erg verbazen..
Dus de volgende keer niet te snel zijn met je reactie...!! :] :P
 
Je komt hier nog niet zo lang he :X







:+



kijken eens naar de namen van de mensen die reageren

:^
schater.gif
 
Ik hoor aan jullie reactie`s dat jullie absoluut geen ervaring hebben met een V-max. De V-max is niet zo geweldig in een bocht als een wegracer maar zodra er een rechte stuk komt blijft de wegracer nergens..(heb ik laatst wel gemerkt tegen een hayabusa) De v-max heeft ook geen chopperbanden standaard maar banden van pirelli (de wegbanden).
Verder is de v-max geen chopper maar een naked dragstar...

:p


kom zondag 13 juni rond een uur of 11 ff naar delft noord bij de Mc Donalds,.. drinken we er ff een lekker bakkie koffie op en communiceren we lekker over hoe slecht de V-Max wel niet is , kunnen we mischien daarna nog ff een stukkie rijden... O-)

ennuh,.. frame is nog niet veranderd sinds dat de max op de weg is,en de standaard banden zijn naar mijn bescheiden mening van metzeler O-)
 
VMax ??? Afschuwelijke K*T motoren, kun je geen bocht mee om, frame is een design van 1985 en nooit meer veranderd...........eeeeh, er was nóg een vooroordeel...............oh ja, remmen doen ze ook al niet...............was dat het ?....................geef me ff de tijd, bedenk ik er nog wel een paar !






8-)


Mee eens deel 1

V-Max, uiterlijk: bruut, vooroordeel: veel power weinig handling.

V-Max rijders (voor zover ik ze tegenkom op MF), wazige gasten maar wel ok :+

Dat vind ik er van ;)

Mee eens deel 2

:^

klote ding,.. je blijft er aan veranderen om het maar beter te krijgen,.. er zitten zelfs sjopperbanden onder :X :X

:+

Mee eens deel 3

wel nee iedereen kan er op rijden zelfs ik ,.. (kan er zelfs mee lopen :+ )


Mee eens deel 4

Concept frame uit 1979 .....

En Hij zuipt teveel en je komt er niet ver mee met zn 15 liter tank.
Veel te zwaar.
Inhoud en PK verhouding van niks.
Te weinig toeren.
Alles gaat kapot aan zo een ding.
Lijkt op een chopper.

Ga jij weer ff verder ;)

Absoluut mee eens deel 5

Ik snap ook niet waarom ze bij Yamaha een tweede versnelling op dat 'ding' hebben geplaatst. Gaat toch alleen maar kapot. })


Mee eens deel 6

Ik hoor aan jullie reactie`s dat jullie absoluut geen ervaring hebben met een V-max.

:p


Helemaal absoluut-super mee eens deel 7

Het is btw ook geen concept frame uit `79...die werden elk jaar vernieuwd...De nieuwste is voorlopig 2004..

Iemand zei ook dat de motor te weinig toeren maakt..Ooit wel eens gehoord dat de V-max bij 6000 toeren de kleppen opgooit en een POWERBOOST krijgt tot 10.000 toeren en bij 11.000 toeren de rood ingaat.
En in dat stukje houdt niemand de V-max bij.

Als jullie de handeling van een V-max willen weten kijk maar eens op www.v-max.nl en vraag maar aan de eigenaar (henny raats) wat de handeling van een v-max is dan zullen jullie je eigen erg verbazen..
Dus de volgende keer niet te snel zijn met je reactie...!! :] :P


Helemaal niet mee eens, kijk maar eens op de toerenteller(of leer tellen,kan tuurlijk ook)


:P



welkom op het M-Fvmaxforum/club/post/apparaatgevalletje


Owja, v-maxxen hebben ook kl*te O-ringen in het blok zitten..... :r

Echt bagger!

O-)
 
Laatst bewerkt:
Beste vriend,
Kennelijk ben je nog nieuw in Vmaxland, want iedereen die gepost heeft zijn zeer doorgewinterde Vmaxrijders met opgeteld decennia Vmaxervaring.

Alle }) , ;) , O-) , :X enz,enz, zijn juist ironisch bedoeld.

Al deze mensen zweeren bij een Vmax en kennen alle vooroordelen uit hun hoofd.

Je bent dus in zeer goed gezelschap beland.
Kijk ook maar eens op de site van de VmaxClubHolland, nog meer 'dwazen'.

tss,... alles wat ik zei meende ik :+
 
Iemand zei ook dat de motor te weinig toeren maakt..Ooit wel eens gehoord dat de V-max bij 6000 toeren de kleppen opgooit en een POWERBOOST krijgt tot 10.000 toeren en bij 11.000 toeren de rood ingaat.
En in dat stukje houdt niemand de V-max bij.
Deraf dat ding en altijd full power rijden !!!
Als jullie de handeling van een V-max willen weten kijk maar eens op www.v-max.nl en vraag maar aan de eigenaar (henny raats) wat de handeling van een v-max is dan zullen jullie je eigen erg verbazen..
Dus de volgende keer niet te snel zijn met je reactie...!! :] :P
Zal het hem zo ff vragen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan