Diverse ruiten voor Yamaha FJR 1300

DucBMW

MF veteraan
7 jan 2009
5.356
2.819
omgeving Leiden
Omdat het een keer moet gebeuren, ruimt DucBMW z'n berging op. En omdat er doorgaans maar 1 ruit op een FJR zit, heb ik er 3 over:

Originele standaard ruit voor de serie RP04, in nieuwstaat, passend voor bouwjaren 2001 t/m 2005. Foto:
full


Originele standaard ruit voor de serie RP13, gebruikt met wat krasjes, past op modellen vanaf 2006. Foto:
full


Originele lage ruit voor de serie RP13. Deze zie je niet vaak, je zit wat meer in de wind, maar het voordeel is dat je nooit met je kop in de turbulentie zit: eigenlijk onverwacht comfortabel, en in de zomer nog lekker koel ook. Past op modellen vanaf 2006. Foto:[verkocht]

De ruiten mogen weg voor € 50 per stuk, liefst zelf afhalen, anders komen er verzendkosten bij.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb wel interesse in de lage ruit. Ik heb nu een originele ruit op mijn FJR van 2007.
Mijn lengte is +/- 178 cm en wordt gek van de turbulentie. Voor mijn gevoel moet dit
met een lagere ruit verbeteren. Vandaar mijn vraag of je hem nog hebt zodat ik dit wil proberen.
 
Hallo,
Ik heb wel interesse in de lage ruit. Ik heb nu een originele ruit op mijn FJR van 2007.
Mijn lengte is +/- 178 cm en wordt gek van de turbulentie. Voor mijn gevoel moet dit
met een lagere ruit verbeteren. Vandaar mijn vraag of je hem nog hebt zodat ik dit wil proberen.
Ruit is er nog. Als je in de gelegenheid bent om langs te komen, kun je de ruit even wisselen om uit te proberen. Zet even je PB aan als je iets wilt afspreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan