Dit onderwerp is gesloten.
quote:mieluh schreef op 05 maart 2010 @ 14:39:
Hij is toch nog niet helemaal af qua afstellen en paar kleine details, of heb ik wat gemist???

quote:mieluh schreef op 05 maart 2010 @ 14:39:
Hij is toch nog niet helemaal af qua afstellen en paar kleine details, of heb ik wat gemist???
quote:Gsan schreef op 24 maart 2010 @ 20:02:
linkie dr bij zou handig weze.........uitz gemist ..what ever
quote:DAM11 schreef op 07 mei 2010 @ 23:06:
Even oma wegsturen... Ron, ik heb je topic niet helemaal opnieuw doorgelezen maar ik meen mij te herinneren dat je db-killers in de sjonnie-puups ging maken. Ben je daar al aan toegekomen?
quote:DAM11 schreef op 09 mei 2010 @ 10:20:
Wat een masjien! Ik kwam hem gisteren nog op mp tegen![]()
Over de Hysteria: ga je gewoon een geperforeerd pijpje in een dop lassen die je in de sjonniepuup schroeft?
Keep up the good work!

quote:gixxerron schreef op 09 mei 2010 @ 10:42:
[...]
Staat ie al heel lang op idd,ze hoeft niet weg maar krijg ik een mooie prijg geboden dan gaat ie ...intussen rijdt ik er lekker mee door..
Heb bij de Hysteria een geperforeerde pijp lengte 12 cm geloof ik voor de dubbele dempers er in geschoven waardoor hij stiller werdt maar niet je van het,dus als hij straks van de Dynobank komt ga ik me daar in verdiepen,maar wil hem absoluut niet stil hebben!
quote:gixxerron schreef op 31 mei 2010 @ 18:42:
Nou vond ik de voorkant altijd al wat rommelig en hoekig met de ZXR rad samen met de oliekoeler er onder,maar na maanden zoeken vind ik waarrempel er 1 van de Engelse firma Pace Products ,een race radiateur bovenzijde dubbellaags van een Ten Kate Honda en met de juiste knik voor de weinige ruimte tussen band en rad...
Moet er wel een kleinere fan op maken en een T stuk voor de temp voeler tussen de slang...
[afbeelding]
Vind het zelf een mooie upgrade voor de Hysteria en het gaat racy staan
quote:gixxerron schreef op 31 mei 2010 @ 18:42:
Nou vond ik de voorkant altijd al wat rommelig en hoekig met de ZXR rad samen met de oliekoeler er onder,maar na maanden zoeken vind ik waarrempel er 1 van de Engelse firma Pace Products ,een race radiateur bovenzijde dubbellaags van een Ten Kate Honda en met de juiste knik voor de weinige ruimte tussen band en rad...
Moet er wel een kleinere fan op maken en een T stuk voor de temp voeler tussen de slang...
[afbeelding]
Vind het zelf een mooie upgrade voor de Hysteria en het gaat racy staan
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3