Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Sharp Dressed ZX10 ''Hysteria''

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

no risk no fun

Reg. datum:
01 sep. 2009
en nu heeft de hysteria ook nog een heel topic gevuld, respect!!!! veel succes met je volgende projekt!!!
Kawasaki for life!!!zx6r '97, zrx1200r '03, zx10 '88, zrx1100 '97

Naithok 650

Reg. datum:
02 jan. 2008
:^
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

OST Member *POSER*

Reg. datum:
15 jun. 2006
Hij is toch nog niet helemaal af qua afstellen en paar kleine details, of heb ik wat gemist???
Before: Gsx-R 600W fighter, CBR600 fighter, Yamaha R6 '00, Yamaha R6 '06, Intruder Vs1400 Current: Project Suzuki GSXR 750 streetfighter:Gixxer project

.x.x.x.x.!

Reg. datum:
17 jun. 2005
quote:
mieluh schreef op 05 maart 2010 @ 14:39:
Hij is toch nog niet helemaal af qua afstellen en paar kleine details, of heb ik wat gemist???

:N

De uitdraai op een vermogensbank O-)
X4 Dutch Division, Turbo Member of the Hardcore Squad.

no risk no fun

Reg. datum:
01 sep. 2009
Plexat :Z |(
Kawasaki for life!!!zx6r '97, zrx1200r '03, zx10 '88, zrx1100 '97

Naithok 650

Reg. datum:
02 jan. 2008
Tuurlijk kan ik zeggen dat ik het toppic vanaf het begin heb gevolgd en dat ik het prachtig vind dat er een heel toppic mee gevuld is.......

Tuurlijk kan ik zeggen dat ik benieuwd ben naar het volgende project (zeker gelet op de eerdere projecten) en hem daarbij veel succes wensen......

Alleen had jij dat net gezegd ;)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Reg. datum:
03 mrt. 2006
Hij was vandaag op TV, stond er mooi bij.

Reg. datum:
27 feb. 2006
linkie dr bij zou handig weze.........uitz gemist ..what ever

And The Cradle Will Rock..

Reg. datum:
10 nov. 2002
quote:
mieluh schreef op 05 maart 2010 @ 14:39:
_dsc00527_196.jpg

Alleen nog tiet zien te vinden om het er in te zetten :z
Sharp Dressed ZX10 *Hysteria*
It's all about minimalism,it's about not having anything on your bike that it doesn't need....

Reg. datum:
10 nov. 2002
Nou had ik zondag tijd maar toen scheen het zonnetje dus Katja moest uitgelaten worden met de oude set up ,,one off drag pipe er weer op,andere 4 losse filters en voor de kuip iets lager ,ohh wat lekker was dat even blazen en het gas er op *O*

1 sharp dressed 1732 a.jpg

Blij dat ik haar nog heb _O-
It's all about minimalism,it's about not having anything on your bike that it doesn't need....

Reg. datum:
03 mrt. 2006
quote:
Gsan schreef op 24 maart 2010 @ 20:02:
linkie dr bij zou handig weze.........uitz gemist ..what ever

Vanaf 6 min;
http://www.allesgemist.nl...op+Wielen+-+RTL.NL/133800

Reg. datum:
13 mei. 2008
Even oma wegsturen... Ron, ik heb je topic niet helemaal opnieuw doorgelezen maar ik meen mij te herinneren dat je db-killers in de sjonnie-puups ging maken. Ben je daar al aan toegekomen?
Of heb je liever melk?

Reg. datum:
10 nov. 2002
quote:
DAM11 schreef op 07 mei 2010 @ 23:06:
Even oma wegsturen... Ron, ik heb je topic niet helemaal opnieuw doorgelezen maar ik meen mij te herinneren dat je db-killers in de sjonnie-puups ging maken. Ben je daar al aan toegekomen?

Nee nog niet ,hij hangt wel al in de takel om te kijken hoe ik de spacer tussen velg moet maken,maar heb eerst nog een ander projectje de H*nda die af moet en waar ik nu mee bezig ben,en in de tussentijd de Katana bij Jeroen vd belt op de bank gezet,bleek dat ik niks meer er aan hoefde te doen en een aantal pk's winst op het achterwiel door de home-made tri ovale :) op dit moment 137,2 pk

Volgende stap is iets aan de ontsteking wijzigen om te proberen de 140 aan te tikken :z

Zijn wat filmpjes gemaakt van de herrie en de vlammen

http://www.youtube.com/wa...;feature=player_embedded#!

http://www.youtube.com/wa...p;feature=player_embedded

Reg. datum:
13 mei. 2008
Wat een masjien! Ik kwam hem gisteren nog op mp tegen :?
Over de Hysteria: ga je gewoon een geperforeerd pijpje in een dop lassen die je in de sjonniepuup schroeft?
Keep up the good work!
Of heb je liever melk?

Reg. datum:
10 nov. 2002
quote:
DAM11 schreef op 09 mei 2010 @ 10:20:
Wat een masjien! Ik kwam hem gisteren nog op mp tegen :?
Over de Hysteria: ga je gewoon een geperforeerd pijpje in een dop lassen die je in de sjonniepuup schroeft?
Keep up the good work!

Staat ie al heel lang op idd,ze hoeft niet weg maar krijg ik een mooie prijg geboden dan gaat ie ...intussen rijdt ik er lekker mee door..

Heb bij de Hysteria een geperforeerde pijp lengte 12 cm geloof ik voor de dubbele dempers er in geschoven waardoor hij stiller werdt maar niet je van het,dus als hij straks van de Dynobank komt ga ik me daar in verdiepen,maar wil hem absoluut niet stil hebben!

Reg. datum:
12 jun. 2005
quote:
gixxerron schreef op 09 mei 2010 @ 10:42:

[...]

Staat ie al heel lang op idd,ze hoeft niet weg maar krijg ik een mooie prijg geboden dan gaat ie ...intussen rijdt ik er lekker mee door..

Heb bij de Hysteria een geperforeerde pijp lengte 12 cm geloof ik voor de dubbele dempers er in geschoven waardoor hij stiller werdt maar niet je van het,dus als hij straks van de Dynobank komt ga ik me daar in verdiepen,maar wil hem absoluut niet stil hebben!

Anders even naar startwin in loenen rijden. Die maken db-killers op maat!
My ex-project TL1000s '97

My ex-custombuild TL1000s '00

GSX1340BK Z750R '11

Reg. datum:
10 nov. 2002
Vrij weekendje gehad dus ga maar eens proberen veel tijd te besteden aan de Kawa ,bij gas geven slaat hij af dus denk dat er een kanaal flink verstopt zit ?

Nou heeft mijn maat Jos d O ooit een ZX10 gesloopt wist ik,dus van hem een goed set carburateurs over genomen...

[imgatt]

Ander en gaaf setje van ZX10

Reg. datum:
10 nov. 2002
1 sharp dressed 1854.jpg

Reg. datum:
10 nov. 2002
Erik Jennes gebeld wat voor bezetting ik het beste mee kan beginnen,,grootste sproeiers ,scherpere naalden tweede clip van onder,gaatje in gasschuif die zaten er al in en na wat knallen de mengselschroefen tot 3 slagen uit gedraaid en gaan met die banaan *O*

Filmpje gemaakt maar is barslechte kwaliteit omdat mijn tel geen harde geluiden wil _O-

Link >

http://www.youtube.com/wa...p;feature=player_embedded

Deze carb laat ik ongespoten omdat ik dat toch mooier vind staan samen met de zilvere radiateur...

1 sharp dressed 37.jpg

Reg. datum:
10 nov. 2002
Nou vond ik de voorkant altijd al wat rommelig en hoekig met de ZXR rad samen met de oliekoeler er onder,maar na maanden zoeken vind ik waarrempel er 1 van de Engelse firma Pace Products ,een race radiateur bovenzijde dubbellaags van een Ten Kate Honda en met de juiste knik voor de weinige ruimte tussen band en rad...
Moet er wel een kleinere fan op maken en een T stuk voor de temp voeler tussen de slang...

Ten Kate race rad.1.jpg

Vind het zelf een mooie upgrade voor de Hysteria en het gaat racy staan 8-)

let's superduke

Reg. datum:
04 jun. 2006
quote:
gixxerron schreef op 31 mei 2010 @ 18:42:
Nou vond ik de voorkant altijd al wat rommelig en hoekig met de ZXR rad samen met de oliekoeler er onder,maar na maanden zoeken vind ik waarrempel er 1 van de Engelse firma Pace Products ,een race radiateur bovenzijde dubbellaags van een Ten Kate Honda en met de juiste knik voor de weinige ruimte tussen band en rad...
Moet er wel een kleinere fan op maken en een T stuk voor de temp voeler tussen de slang...

[afbeelding]

hé... geen oeh en aaaah reacties meer hier :?
nog ff en hij moet in therapie...

leuk om te zien dat je nog steeds aan het verbeteren/nog niet tevreden bent :Y

valt niet mee he...niks doen ;)
ff klikken... ja? combi te koop

OST Member *POSER*

Reg. datum:
15 jun. 2006
Was nog niet thuis, maar bij deze, ziet er weer goed uit ron...
Before: Gsx-R 600W fighter, CBR600 fighter, Yamaha R6 '00, Yamaha R6 '06, Intruder Vs1400 Current: Project Suzuki GSXR 750 streetfighter:Gixxer project

Galespeed type R

Reg. datum:
10 nov. 2003
wat doe je met de oude rad? ;)
ZX 10,5

Sound of the singles.

Reg. datum:
13 okt. 2004
quote:
gixxerron schreef op 31 mei 2010 @ 18:42:

[afbeelding]

Aaaagh wat een gaaf ding !
Dat gaat zeker racy staan. Het is dat hij te groot is voor me mono anders had ik hem vanacht uit je schuur gehaald. ;)
Heel mooi ! :Y
Supermono under construction.

Happy met Honda..

Reg. datum:
14 nov. 2008
OEOEH! *O* AAAAH! :+
CBR 600F2 en een -veel te- langdurig VTR project.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True