Gezocht recht stuur voor xv535

Seek

MF'er
31 mei 2004
44
0
Sinds kort rijdt ik een Yamaha xv535. Ik wil er graag een recht stuur op hebben, hoeft geen hele brede (1 mtr. ) te zijn. Het moet niet nodig zijn om de bedrading aan te passen. Ik heb hier en daar eens rondgekeken en gevraagd, nog steeds niets. Wie helpt mij aan een recht stuur (22 mm) voor mij motor.

Houdoe
 
Hoi CKo,

Reactie op je vraag, ook ik heb net zo'n 535 gekocht. Ik heb vorige week een stuurtje gekocht bij BR-Customs in Nijkerk. Het is er een van Highway Hawk, kosten zijn gering (27 euro ongeveer), het stuur is 82 cm breed, je hoeft niks aan te passen. Kijk maar ff naar de foto en als je nog vragen hebt stel ze dan maar.

Cheers,

The Superindo
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Superindo,

Bedankt voor de info. Ik had de foto van jouw motor al ergens anders op dit (of een ander) forum gezien. Ziet er gaaf uit. Ik ga er achteraan. Ik hoop dat het omzetten van alle hendels, kabels en dergelijke niet zo'n grote klus is. Ik ben namelijk niet zo'n sleutelaar.

Bedankt, Cko
 
het omzetten is niet bijzonder spannend, ook ik ben niet echt een sleutelaar maar het is allemaal goed te doen zeg maar, heb je vragen dan hoor ik het wel. Succes!
 
Hallo,

Ik kan het op de foto niet goed zien, maar is het stuur echt kaarsrecht of zit er aan beide zijden een lichte knik in? Iemand van BR-customs vertelde mij dat ik een flyer 7/8 moet hebben. Een flyer is niet kaarsrecht dacht ik....

Houdoe, Cko
 
hoi CKO het stuur is inderdaad niet geheel recht, de uiteinden zijn ietwat gebogen, oogt ook wel cool hoor!!, zal nog wel even een duidelijke foto opzoeken.

Cheers,
Superindo
 
Hallo Superindo,

Ik heb bij een motorzaak twee sturen besteld, kan ik straks ter plekke even kijken welke mijn voorkeur heeft: een flyer 7/8 en een square (met zo'n vierkant in het midden). De laatste is wel wat hoger, er zitten a.h.w. al risers aan vast gelast. Enfin hopenlijk kan ik het volgende week al uitproberen.

Houdoe,
Cko
 
Hallo Superindo,

Is het stuur op je motor bevestigd aan de bestaande (standaard) risers? Het stuur lijkt recht, met aan beide zijden een knik dan, waardoor je tijdens een echt scherpe en langzame bocht met je stuur tegen de tank aan komt. Of er zit zo'n mini-tankje op.

Houdoe,
Cko
 
Hey CKo, ik heb het stuur inderdaad gemonteerd op de standaard risers zeg maar. Op mijn motor zit inderdaad (nog) een kleine dummy tank dus je hebt nergens last van. Jij hebt dus een grotere tank? Ik vraag me trouwens af of dat zowieso problemen op zou leveren? Heb je al een stuur?
 
Hallo Superindo,

Ik heb nog geen stuur, wel drie sturen besteld, die komen waarschijnlijk a.s. dinsdag binnen. Dan kan ik pas gaan kijken, passen en meten. Nu is het moeilijk een voorstelling te maken. Of er een grote tank op mijn XV zit? Geen idee. Als je recht bovenop de tank kijkt, is 'ie op het breedste gedeelte ongeveer 30 cm breed. Volgens de dealer zit er nog een tank onder de buddy.

Houdoe, Cko
 
Terug
Bovenaan Onderaan