Leovince full-system en PCIII USB tbv ZX-6R 2005/2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
De manne in het zx-6r topic hebben mijn intresse gewekt voor je systeempje inc pc. Maar hoe ziet het er uit onder de bike...houd van afwerking namelijk :9~
 
Ziet er ongeveer zo uit:

Afb003-1.jpg


Afb000.jpg


Afb001.jpg


En nog eentje van het systeem in elkaar gezet maar niet gemonteerd:
Afb011.jpg
 
Demper zit er mooi onder hoor :Y
Hij is smaller en iets korter dan de originele demper. En het hele systeem is veel lichter!

Dat lichter geloof ik gelijk!! orgineele systeem is echt lomp zwaar. Maar vind orgineel wel mooi dat i het kontje netjes opvult en da je geen beugel nodig heb voor de kentekenplaat assembly.
 
Dat lichter geloof ik gelijk!! orgineele systeem is echt lomp zwaar. Maar vind orgineel wel mooi dat i het kontje netjes opvult en da je geen beugel nodig heb voor de kentekenplaat assembly.
De beugel die bij de Leo zit is idd lelijk, maar daar is makkelijk zelf wat voor te maken. Het klopt ook dat je ruimte overhoud onder het kontje omdat deze demper smaller is. Maar dat zie je alleen als je op je knieën gaat zitten.
 
De beugel die bij de Leo zit is idd lelijk, maar daar is makkelijk zelf wat voor te maken. Het klopt ook dat je ruimte overhoud onder het kontje omdat deze demper smaller is. Maar dat zie je alleen als je op je knieën gaat zitten.

Ik denk er even over naar. Huiver niet om hem aan iemand anders weg te doen als je de kans hebt ;). Maar je hoort het nog van me.
 
Oeh dat ziet er nice uit maar ff vraagje ik wou zelf een http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSH...otorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_880 halen via maat uit amerika dan zou het me zon 350 eu gaan kosten inc verzending maar nu mijn vraag wat zouden de expers hier doen?? een yoshi of de leo?? niet allemaal leo roepen om dat ding te verkope aan een noobje zoals ik ;)
en kan toch alleen de leo eind demper dr onder gooien en dr rest lekker laten zitten??
 
Laatst bewerkt:
Er zit nogal een verschil tussen de Yoshi en mijn Leo. De Yoshi is een slipon, dus alleen de demper. Mijn Leo is de volledige uitlaat en zal dus wat meer vermogen geven. Daarnaast Heeft de Leo E-keur, dus geen gezeik in Duitsland. Van beide uitlaten is de kwaliteit goed. En over uiterlijk valt niet te twisten, dus dat moet je voor jezelf beslissen.
 
mmm denk toch dak maar voor de leo ga... zwart staat wel mooi bij me motor... en geen gezeik via verzenden door amerika maar nu dr grote vraag doe je hem weg voor €400 (heb niet meer ) zo ja dan moeten we ff kijken of we wat kunnen regelen :) maar de bochten enzo zijn nie krom ofzo?? gewoon allemaal netjes ??? en kan opzich toch wel de oude knippers laten zitten??? als deze demper toch smaller is...
 
Laatst bewerkt:
mmm denk toch dak maar voor de leo ga... zwart staat wel mooi bij me motor... en geen gezeik via verzenden door amerika maar nu dr grote vraag doe je hem weg voor €400 (heb niet meer ) zo ja dan moeten we ff kijken of we wat kunnen regelen :) maar de bochten enzo zijn nie krom ofzo?? gewoon allemaal netjes ???
Hij is helemaal netjes, slechts één seizoen gebruikt. Het bruine dat je ziet op de bochten is verkleuring door de hitte en een beetje aanslag van vuil dat tegen de hete uitlaat is gekomen tijdens het rijden. Alles zit erbij, incl. installatie instructies en E keur-bewijs.

Zet je PM functie even aan (bij voorkeuren bovenaan de pagina) dan kunnen we het daar afhandelen, we komen er vast wel uit.

Edit: De oude knippers kunnen op de bijgeleverde beugel worden gemonteerd. Ook de zwarte plastic kapjes kunnen gewoon worden gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan