Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:43 schreef afw het volgende:
weinig kans dat je van mij geld ziet,gooi hem maar helemaal vol met banners en pop ups van reclame gaat niemand dood,en zo kom je ook nog achter koopjes enzo,tja succes met de site he,ik ga niet betalen voor een beetje l.llen met andere motorijders,kan nog maar 1 ding toevoegen,sorry he.
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:46 schreef Bananeman het volgende:
[...]
Geen probleem. Als je niet doneert blijft de site gewoon 100% zoals het was. Het wordt dus nooit een verplichting dat je moet dokken ofzo.
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:53 schreef afw het volgende:
[...]
ok is het technies niet mogelijk dat mensen die zeg maar betalen geen banners zien,of dat ze die banners kunnen uitschakelen,en dat mensen die niet betalen dus wel banners zien,dan slaan jullie 2 vliegen in 1 klap,wie weet kunnen jullie er wat mee,ben wel blij met het motorforum hoor,ik leer hier veel,ga zo door zal ik zeggen![]()
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:53 schreef afw het volgende:
[...]
ok is het technies niet mogelijk dat mensen die zeg maar betalen geen banners zien,of dat ze die banners kunnen uitschakelen,en dat mensen die niet betalen dus wel banners zien,dan slaan jullie 2 vliegen in 1 klap,wie weet kunnen jullie er wat mee,ben wel blij met het motorforum hoor,ik leer hier veel,ga zo door zal ik zeggen![]()
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:57 schreef duderuud het volgende:
Iedereen die denkt wel gedoneerd te hebben maar niet de donateurstatus heeft, mail mij even.
(Mar1tin, het staat me bij dat je idd gedoneerd hebt.)
Zet er even je volledige (echte) naam bij, dat maakt het voor ons een STUK makkelijker!![]()
quote:Op maandag 07 juni 2004 23:55 schreef Bananeman het volgende:
[...]
Dit is precies zoals het nu isDonateurs zien geen banners (maar kunnen ze wel aanzetten als ze willen), mensen die niet doneren zien altijd banners.
quote:Op dinsdag 08 juni 2004 00:06 schreef Orpheus het volgende:
[...]
![]()
* Orpheus is een hele avond aan het spitten geweest in de oude bankafschriften om de mensen die eerder gedoneerd hadden terug te vinden.
Helaas kon ik niet bij alle betalingen uitgedokterd krijgen welke nickname er bij hoorde. Vandaar dat sommige mensen op dit moment misschien ten onrechte niet als donateur staan geregistreerd. Ff een mailtje naar Ruud en dan kunnen we dat corrigeren.
quote:We hebben toentertijd beloofd om wat voor deze bijzondere groep mensen terug te doen. En dat doen we, door ze een bannervrij MF te geven. Niet voor één jaar, maar voor altijd. Voor wat, hoort wat...
Iedereen die denkt wel gedoneerd te hebben maar niet de donateurstatus heeft, mail mij even.
Zet er even je volledige (echte) naam bij, dat maakt het voor ons een STUK makkelijker!![]()
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3