Donateur van MF worden?

Toch maar even hele topic lezen :)

Maar jij staat niet aangemeld als zijnde een "oude" donateur. Vreemd. Maar we zijn nog bezig om de administratie door te spitten, waarschijnlijk zijn we jouw naam nog niet tegengekomen. Gaan we in orde maken!
is goed banaan :)
 
15 euro per jaar, dat is 4,1 cent per dag... geen geld eigenlijk ;)

*edit: en dan moet je het eigenlijk nog met terugwerkende kracht berekenen ook. In mijn geval: 684 dagen geleden geregistreerd.

684 + 365 = 1049
15 / 1049 = 1,4 cent per dag

Volgens mij verspil ik per dag meer geld aan water, electriciteit of benzine dan 1,4 cent per dag. Veel geld? Het is dus maar hoe je het bekijkt 8-)
 
Laatst bewerkt:
goh het werkt al.. :)
thnx... :)
overigens ik vind het van die 15 euro een heel goed idee...
mensen staan er niet bij stil hoeveel werk erin zit...

door te doneren wordt het ook alleen maar beter...omdat je geld hebt om spulletjes te kopen....en mf weer sneller te maken...

 
Meeltje is gestuurd en ontvangs is bevestigd. Ik wil ook zo'n cool MF logootje!!! 8-)
MF is toch een beetje een 'way-of-life' voor me geworden, net zoals motorrijden!
:} :}
 
Nogmaals, iedereen even een mail sturen (met je volledige naam) als je in jouw ogen onterecht geen donateurstatus hebt!

txt.php
 
volgend jaar in de announcements:

"motor-forum crew naar ibiza" :+

kep iig het formulier besteld, ik kan natuurlijk niet achterblijven ;)
 
Hmmzz het basis idee is goed.

Echter zoals genoemd zou het best leuk kunnen zijn voor donateurs als ze dan toch 15 pleuri neerleggen ze mischien de optie hebben om te kiezen uit simpele m-f merchandise.

Tis wel vrijwillig en eigen keus ,maar een klein presentje/bedankje word denk ook wel op rpijs gesteld voor dat geld.. :)
 
Formpje is onderweg *D .

Ik heb wel een kanttekening: ik ben nl van mening dat aan MF-donateurs de mogelijkheid moet worden geboden om inzicht te krijgen (middels 'n knoppie / linkie) hoe de gedoneerde gelden al dan niet worden besteed. Persoonlijk hecht ik daar veel meer belang aan, dan aan het kunnen uitschakelen van banners.

Ik zie 't eerst maar eens 'n jaartje aan ;) .

Guys, keep on the good work :} !
 
Ik zie dat ik al zo'n mooi icoontje heb, maar ga, zodra ik zelf wat geld over heb, nog wat overmaken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan