Beverwijk-Heemskerk Landmark Rally 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigJim

MF veteraan
26 mrt 2004
10.074
238
Alkmaar
Score:

  1. MotorHead (110 pnt )
  2. Ikkieo1 = Smuiger ( 120 pnt)
  3. Bobcat (120 pnt)
  4. Ootje (120 pnt)
  5. Blackmule
  6. Yamahahahaha (120 pnt)
  7. Oildragon (120 pnt)
  8. DirtDiver
  9. Jessica
  10. Nohome (120 pnt)
  11. diekooi (120 pnt)




In navolging van de AU Landmark rally leek het mij ook erg leuk om dit in deze regio te organiseren. Voor wie niet weet wat het inhoudt, even het volgende:

Een Landmark Rally is eenvoudig en erg leuk.
De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's te zoeken en er naar toe te rijden en er vervolgens weer een foto van te maken met je eigen motor erop.

Deze punten worden door het Team, bestaand uit Bigjim met Partner en Zeeotter met Partner, bepaald en zal uit 12 landmarks bestaan.

Wat is het doel?

Wij gaan een lijst opstellen van 12 landmarks (foto’s). Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en/ of gebouwen of andere objecten die in het landschap ‘opvallen’.

Deze landmarks zijn zodanig gelegen dat er een leuke tocht naar toe te rijden is.

Deelnemers aan de Rally moeten motor met landmark op de foto zetten en deze hier plaatsen. De landmarks zijn allemaal gelegen in de regio welke op het kaartje onderaan te zien is. De Landmarks krijg je alleen na aanmelding via de mail toegemaild.

Deelname is alleen mogelijk na aanmelding alhier en via het emailadres: bigjim@50ways.nl. Vergeet niet om er ook een foto van je motor er bij te mailen!

Deelname aan de BE-HE Landmark Rally is geheel gratis en voor iedereen die een motor heeft/rijdt./bezit.
Winnaar is degene die als eerste alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum.

Dankzij een zeer spontane actie van Blackmule is er voor de winnaar een wisselbeker ter beschikking gesteld.
DANK BLACKMULE!!!

full

Er zitten een aantal foto’s (2) tussen waar je met minimaal 1 andere deelnemer op moet staan, dus je moet samen rijden.

Uiteraard staat deelname voor iedereen open.

Voor verdere spelregels lees het complete reglement.
Voor eventuele vragen en overleg kun je hier terecht, ook zal de score hier bij gehouden worden. Voor vragen kun je ook altijd even een mailtje sturen naar bigjim@50ways.nl.


Spelregels:

1. Van elk landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in het “Be-He Landmark rally 2010” topic op het Motor-Forum. Op deze foto moet naast het landmark je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen fotografeer dan “zo dichtbij mogelijk”.
2. Het is niet toegestaan landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (makkelijker) vindbaar worden. Dit is echt verboden.
3. De landmark Rally loopt van 1 Aug 2010 t/m 1 Okt augustus 2010.
4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook aan de organisatie worden verstuurd per email naar bigjim@50ways.nl, waarna de Landmark pas geteld wordt.
5. Landmarks zijn allemaal gelegen in het aangegeven gebied op het kaartje.
6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally als eerste alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.
7. Er wordt gestreden voor de eeuwige eer, maar voor de winnaar is er een leuke attentie.
8. Bij alle discussiepunten welke niet door deze regels worden bestreken zal het oordeel van het Team bindend zijn.
9. Deelnemers melden zich voorafgaand bij de organisatie via bigjim@50ways.nl onder opgaaf van hun motor en nick-name. Stuur ook even een foto mee van je motor waarmee je deel neemt. Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 1 Aug 2010.
10. Op 1 Aug 2010 krijgen alle deelnemers via de mail alle 12 landmarks.
11. Twee landmarks moeten verplicht worden gefotografeerd met minimaal 2 deelnemers. Er wordt aangegeven om welke twee het gaat bij het verzenden van de foto's.
12. Deelnemer verklaart zich gebonden aan de regels van dit reglement . Hij/zij verklaart alle Landmarks zelf te fotograferen zonder hulp van anderen of foto manipulerende technologieën. Het inleveren van niet zelf gemaakte foto’s of digitaal bewerkte foto’s leidt, naast grote vernedering, automatisch tot diskwalificatie.
13. Aan iedere foto zal een score worden toegekend van 10 punten.

Tips en aanwijzingen:

Even een kleine toelichting bij punt 11:
Er zitten 2 vastgestelde Landmarks tussen waar meerdere deelnemers tegelijk op moeten staan, het komt er dus in het kort op neer dat je samen met een andere deelnemer naar deze locatie moet rijden en een foto moet maken met 2 (of meer) motoren erop. Deze motoren op de foto moeten allen deelnemers zijn en zullen dan ook bij allen gelden als behaald.

Alle Landmarks zijn door het Team als ‘vindbaar’ beoordeeld. Soms moet je je fantasie wellicht even aan het werk zetten. Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden zijn dus niet nodig.
Ik ben bij alle Landmarks met mijn eigen wegmotor geweest.
Vermeld in elke mail aan mij even je nickname, dit is voor de puntentelling handig.

Aanmeldingen staan nu open.

full
 
Laatst bewerkt:
lijkt me leuk :]

voorlopig (zolang die niet verkocht is) nog op onderstaand apparaat en als ik verder ga op mn nieuwe (nog steeds niet gekochte) volgende motortje dan komt er natuurlijk snel een vervangende foto :Y

full
 
zal uit 2 delen bestaan. ( 2 x 6 landmarks)

Wat is het doel?

Wij gaan een lijst opstellen van 10 landmarks (foto’s)

is het nu 10 of 12? Ik ben echt helemaal in de war en nog niet eens begonnen :?

Oh ja ik doe mee met dit vehikel.
full
 
Laatst bewerkt:
is het nu 10 of 12? Ik ben echt helemaal in de war en nog niet eens begonnen :?

als jij in de war bent probeer ik het hoofd koel tehouden :+

enzo snel mogelijk alles tevinden :)
full


afa7a31b059cd14cc97242e426e62485


hehe eindelijk grote foto met deze ga ik meedoen
 
Laatst bewerkt:
:^

maar ik snap nog niet helemaal hoe het werkt.

Moeten we nou eerst landmarken aanleveren ?
of wordt dit door de organisatie gedaan.

b.v. deze :

full


Is te vinden op I-net.
 
hoi ootje

de organisatie stuurd je per email foto landmarks of info waar je het kan vinden, en die moet jij dan zoeken jemaakt daarvan een foto met jou motor erop en stuurd deze naar mailto:bigjim@50ways.nl wie het eerst ze alle 12 hebt wint

aanmelden kan via mailto:bigjim@50ways.nl

gr
 
hoi ootje

de organisatie stuurd je per email foto landmarks of info waar je het kan vinden, en die moet jij dan zoeken jemaakt daarvan een foto met jou motor erop en stuurd deze naar mailto:bigjim@50ways.nl wie het eerst ze alle 12 hebt wint

aanmelden kan via mailto:bigjim@50ways.nl

gr

Bijna goed.
Wij bepalen de landmarks...12 Stks.
Deze sturen wij via email als foto naar de deelnemers.
Zodra een deelnemer 1 (of meerdere) foto's herkend, maakt hij/zij een foto met zijn/haar motor en zet deze vervolgens én op het forum (alhier dus) én stuurt deze via de email even door...Issa simpel toch?
 
he verdraaid als jullie ook gaan , kan ik niet achter blijven.. :N
dus hierbij ben ik ook aangemeld :+
enne wat is de prijs :? of zal ik maar iets leuks sponseren....
ja dat regel ik wel.
doe dus niet mee voor de prijs.... :Y wel voor de fun *O* *O*
 
doe het anders :Y geeft eric of siem wel geld zodat zij iets
kunnen kopen er voor, wel motor gericht natuurlijk... *O*
weet ik het ook niet namelijk ,das leuker..... :+
 
Leuke berichten dit.. :Y

@ Tom> Helemaal geweldig dat jij een donatie wilt doen. :Y

Natuurlijk gaat het om het spel en puzzel plezier en daar zijn wij volop mee bezig, met de organisatie ervan.
 
Het maakt niet uit welke motor je rijdt, zolang je maar een foto plaatst met een van de 3 waar je je mee aangemeld hebt..

Dat gezegd hebbende ...Welkom!! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan