Donateur van MF worden?

Mijn formuliertje is ook weg, hopelijk hebben ze iets geregeld voor de "buitenlanders" :)
En ja, ook voor mij is 15€ veel geld '(
Maar ik heb het hier zeker al uitgehaald aan de vele goede tips en amuzement.

Keep up the good work :}



(en dat dan verdikke die site eens wat sneller is.....)
 
Mocht Banaan ooit nog wat tijd over hebben heb ik nog wel een leuk ideetje om de kosten wat te spreiden over *alle* (nieuwe) gebruikers; in plaats van een klein deel van de gebruikers en crew op dit moment. Technisch misschien wat lastig, maar wie weet leuk om over na te denken O-)

Bij registratie de logingegevens verzenden via SMS en voor het ontvangen van dat SMS bericht bijvoorbeeld € 1,50 rekenen. Zo voorkom je overbodige registraties en zorg je ervoor dat elke geregistreerde gebruiker een kleine donatie maakt. Mensen schijnen nogal makkelijk te willen betalen voor SMS berichten - kijk maar naar programma's als Idols etc. - dus ik denk dat de drempel voor veel mensen erg laag zal zijn. Voor de mensen zonder zaktelefoon :X zal d'r uiteraard een extra optie moeten komen.

SMS "MF aan" naar 6363 (€1,50 pvb)

Betalingen via GSM hebben de toekomst! ;)
dit vind ik wel een hele goeie!!
 
Mocht Banaan ooit nog wat tijd over hebben heb ik nog wel een leuk ideetje om de kosten wat te spreiden over *alle* (nieuwe) gebruikers; in plaats van een klein deel van de gebruikers en crew op dit moment. Technisch misschien wat lastig, maar wie weet leuk om over na te denken O-)

Bij registratie de logingegevens verzenden via SMS en voor het ontvangen van dat SMS bericht bijvoorbeeld € 1,50 rekenen. Zo voorkom je overbodige registraties en zorg je ervoor dat elke geregistreerde gebruiker een kleine donatie maakt. Mensen schijnen nogal makkelijk te willen betalen voor SMS berichten - kijk maar naar programma's als Idols etc. - dus ik denk dat de drempel voor veel mensen erg laag zal zijn. Voor de mensen zonder zaktelefoon :X zal d'r uiteraard een extra optie moeten komen.

SMS "MF aan" naar 6363 (€1,50 pvb)

Betalingen via GSM hebben de toekomst! ;)


whahaha.. beginnen we een MF-sms-chat.. kun je je vragen sms'en waarna ze onderin beeld in een scrollbalk komen met een tekening van een mod erbij die ze beantwoord.
En dan natuurlijk een stelling van de dag waar je op kunt reageren en een..


[me]Viccie ziet het al helemaal voor zich 8-) [/me]
 
whahaha.. beginnen we een MF-sms-chat.. kun je je vragen sms'en waarna ze onderin beeld in een scrollbalk komen met een tekening van een mod erbij die ze beantwoord.
En dan natuurlijk een stelling van de dag waar je op kunt reageren en een..


[me]Viccie ziet het al helemaal voor zich 8-) [/me]
Je kan ook te ver vooruit denken, natuurlijk he :+
Vindt het toch een goed idee van NielsVR. Je creeert een drempeltje en er zitten inkomsten aan vast voor MF.
 
Laatst bewerkt:
Nog ff een serieus vraagje: wat gebeurt er na dat jaar? krijgen we een herinneringsmailtje op komt er weer een oproep op MF te staan?

[me] magnamaniac heeft zijn formulier reeds ingestuurd alsook een bestelling voor 2 shirts :P [/me]
 
whahaha.. beginnen we een MF-sms-chat.. kun je je vragen sms'en waarna ze onderin beeld in een scrollbalk komen met een tekening van een mod erbij die ze beantwoord.
En dan natuurlijk een stelling van de dag waar je op kunt reageren en een..


[me]Viccie ziet het al helemaal voor zich 8-) [/me]
SMS "SEXMATCH Viccie Sigma" naar 6363

*ratel ratel*

MF Sexmatch 88% - Viccie is een geile sloerie. Sigma heeft mooi haar.

Had ik nou maar m'n mond gehouden :X ;)
 
oja heb je geen MF voor je naam staan ben je of een zuinige of een arme hond ;) en je hoort er dan eigenlijk gewoon niet bij... :+ :] :9

dus jonges doneren met die hap!!...je roelt pas echt met MF voor je naam!! ;) :) *D
 
oja heb je geen MF voor je naam staan ben je of een zuinige of een arme hond ;) en je hoort er dan eigenlijk gewoon niet bij... :+ :] :9

dus jonges doneren met die hap!!...je roelt pas echt met MF voor je naam!! ;) :) *D
hahahah
das idd wel een slimme zet ja.
nu zullen er veel meer mensen doneren om de MF maar bij je naam te krijgen :+

dus ik zal het formulier ook invullen :P


(wist btw helemaal niet dat zoiets al eerder geregeld was)
 
Rema wil graag nog 15 euro extra doneren, om daarmee af te kopen dat er een icoontje komt te staan :P 8-) :+ :} :} :}

[TDC modus]
:j B|
[/TDC modus]

Leer lezen man... :X
Maar voor de duidelijkheid, donateurschap zonder poespas is me 15 euro waard. Met poespas kom ik in gewetensnood en wil ik er eigenlijk niet aan... :o Ja, ik heb ook een geweten B|
 
Wat moet ik met die reserveringsnummers doen van die stikkers en de donatie?
En moet dat ook weer allemaal apart?
 
oja heb je geen MF voor je naam staan ben je of een zuinige of een arme hond ;) en je hoort er dan eigenlijk gewoon niet bij... :+ :] :9

dus jonges doneren met die hap!!...je roelt pas echt met MF voor je naam!! ;) :) *D


je kunt lullen als brugman... maar gelijk heb.... mf zal mf blijven ahum

Er is nu een verschil ontstaan tussen de mensen die doneren en niet willen om wat voor reden dan ook.
En er zullen mensen zijn die gedoneerd hebben en zullen zeggen:"ik ben een echte liefhebber van het mf want ik steun ze" hierdoor ga je dus een kloof kweken / creeeren

dadelijk ga je mf meeting speciaal donateurs krijgen... of krijgen ze er een apart forum gedeelte erbij wat niet donateurs krijgen te zien (misschien is dat er al en dan alleen voor moddereters??).

Doneren kun je atijd... geef ze daarvoor een forward email adres van sjaakkkie@motor-forum.nl ipv een logo
Dit werkt namelijk (onebewust / bewust) mee aan een verschilsklasse... wat door verschillende mensen uitgebuid zal worden (in zijn breedste agemeenheid)


is er psycholoog in da house... die wat meer kan zeggen over de menselijke geaardheid.

let wel even op: ik vind het een goed iniatief, echter ben ik het minder eens met mf logo naast je naam

suc6 met werven
 
je kunt lullen als brugman... maar gelijk heb.... mf zal mf blijven ahum

Er is nu een verschil ontstaan tussen de mensen die doneren en niet willen om wat voor reden dan ook.
En er zullen mensen zijn die gedoneerd hebben en zullen zeggen:"ik ben een echte liefhebber van het mf want ik steun ze" hierdoor ga je dus een kloof kweken / creeeren

dadelijk ga je mf meeting speciaal donateurs krijgen... of krijgen ze er een apart forum gedeelte erbij wat niet donateurs krijgen te zien (misschien is dat er al en dan alleen voor moddereters??).

Doneren kun je atijd... geef ze daarvoor een forward email adres van sjaakkkie@motor-forum.nl ipv een logo
Dit werkt namelijk (onebewust / bewust) mee aan een verschilsklasse... wat door verschillende mensen uitgebuid zal worden (in zijn breedste agemeenheid)


is er psycholoog in da house... die wat meer kan zeggen over de menselijke geaardheid.

let wel even op: ik vind het een goed iniatief, echter ben ik het minder eens met mf logo naast je naam

suc6 met werven
:^

de funtie om de banners uit te zetten is genoeg naar mijn idee
ik zie ineens een jodenster voor me :X
 
oja heb je geen MF voor je naam staan ben je of een zuinige of een arme hond ;) en je hoort er dan eigenlijk gewoon niet bij... :+ :] :9

dus jonges doneren met die hap!!...je roelt pas echt met MF voor je naam!! ;) :) *D
Jammer, maar dit soort opmerkingen waren te voorzien... '(
je kunt lullen als brugman... maar gelijk heb.... mf zal mf blijven ahum

Er is nu een verschil ontstaan tussen de mensen die doneren en niet willen om wat voor reden dan ook.
En er zullen mensen zijn die gedoneerd hebben en zullen zeggen:"ik ben een echte liefhebber van het mf want ik steun ze" hierdoor ga je dus een kloof kweken / creeeren

dadelijk ga je mf meeting speciaal donateurs krijgen... of krijgen ze er een apart forum gedeelte erbij wat niet donateurs krijgen te zien (misschien is dat er al en dan alleen voor moddereters??). Yep!

Doneren kun je atijd... geef ze daarvoor een forward email adres van sjaakkkie@motor-forum.nl ipv een logo
Dit werkt namelijk (onebewust / bewust) mee aan een verschilsklasse... wat door verschillende mensen uitgebuid zal worden (in zijn breedste agemeenheid)

let wel even op: ik vind het een goed iniatief, echter ben ik het minder eens met mf logo naast je naam
:^
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :X
De vergelijking ontgaat me volledig... |(
Dus graag ff die zin aanpassen... ;)
 
de vergelijking ging meer naar aanleiding van het inburgeringsfignet en het commentaar er op (de jodenster dus)
het kunnen zien van "verschil"
men moest zien dat het in de oorlog joden waren
nu moet je zien dat men donateur is
de vergelijking gaat wat ver maar niet te ver vind ik
 
jodensterren, ongelijkheid :Z loop niet zo te lullen mannen...

MF heeft geld nodig... net als in de echte wereld doen sommige mensen hun best om dat geld op te hoesten en andere profiteren alleen...

itt de echte wereld is er hier nog een beetje waardering voor de mensen die het geld binnenbrengen :}

ik vindt het leuk gebaar naar de donateurs *D
 
jodensterren, ongelijkheid :Z loop niet zo te lullen mannen...

MF heeft geld nodig... net als in de echte wereld doen sommige mensen hun best om dat geld op te hoesten en andere profiteren alleen...

itt de echte wereld is er hier nog een beetje waardering voor de mensen die het geld binnenbrengen :}

ik vindt het leuk gebaar naar de donateurs *D

Met dat geld inzamelen middels donateurs ben ik het echt wel eens, is echt heel begrijpelijk en vooral wenselijk. Dus geen enkel bezwaar tegen die 15 euro... :)

De waardering daarvoor mag best geuit worden, maar hoeft niet op deze manier. Dat idee van een mailadres op MF (bijv. remakil@motor-forum.nl) vind ik daarbij wel passen, maar het verdere uiterlijke vertoon vind ik storend... B|

Met de huidige opzet zet je mijns inziens de vrijwilligheid van het doneren behoorlijk op het spel. Er zijn diverse gebruikers die wel willen doneren, maar de toeters en bellen niet kunnen waarderen en daarom niet doneren. Dus sla je de plank een beetje mis met deze actie en lijkt me een mailadres beter op zijn plaats.

We zijn in eerste instantie allemaal normale gebruikers en allen gelijk. Nu zijn we ineens wel donateur en niet donateur en vooral dat regeltje in het profiel ervaar ik als ongewenst. Waarom moet ik pronken met het feit dat ik 15 euro heb betaald?

Ik wil graag mee doen aan de donateursactie, maar niet aan de huidige opzet... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan