Öhlins stuurdemper APRILIA RSV4-R, '04-'09 RSVR FACTORY etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poison

Die hard MF'er
26 okt 2002
375
3
Te Koop: ÖHLINS STUURDEMPER APRILIA RSV4-R, '04-'09 RSVR en RSVR Factory, '06-'10 Tuono.

I.v.m. het beeindigen van de motor-hobby bied ik te koop aan:

ÖHLINS STUURDEMPER type SD 175

full



full



full




Deze is nieuw gekocht en heeft in totaal 2000 km (tweeduizend) op een 2007 Tuono gezeten. Volgens Öhlins past deze ook op:
RSV4-R,
04-'09 RSVR en RSVR Factory en
'06-'10 Tuono.

De stuurdemper is in 16 standen instelbaar en komt in de originele doos en is in perfecte- nieuwstaat. Hij komt dus NIET van een schadefiets!

Nieuwprijs volgens de Aprilia accessoirelijst: EUR 499,-
Nieuwprijs via een Öhlins dealer: rond de EUR 375,-

Mijn vraagprijs: EUR 150 excl. verzendkosten (ophalen in Zuid-Limburg is ook mogelijk)

De Factory-rijders zullen beamen dat deze stuurdemper het geld absoluut waard is.


Voor vragen/info: masterpoison@gmail.com


Zie ook overige advertenties voor:
 
Laatst bewerkt:
'ÖHLINS STUURDEMPER APRILIA RSV4-R, '04-'09 RSVR FACTORY etc.' > 'Öhlins stuurdemper APRILIA RSV4-R, '04-'09 RSVR FACTORY etc.'
 
@BeFZ1: Verzoek voor 'Case'-wijziging was kort na plaatsing reeds verzocht aan de moderator, maar bedankt voor het schopje.

@Bolski: Mijn dank voor de 'Case'-wijziging.


Poison
 
jammer dat hij niet op mijn motor past... anders had ik hem van je overgenomen..

kickje voor deze ohlins !
 
jammer dat hij niet op mijn motor past... anders had ik hem van je overgenomen..

kickje voor deze ohlins !

Bedankt voor het schopje. Ik denk dat het ook een nette prijs is voor een zo goed als nieuwe stuurdemper....maar bieden staat vrij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan