te koop reistassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshi76

MF veteraan
19 jan 2009
18.548
0
Rotterdam
Ik heb een 3-delige reistassenset in de aanbieding, nieuw in doos, nooit gebruikt, alleen even bekeken toen hij geleverd werd.....maar na motorcrash kapotte knie opgelopen en kan niet meer lang in 1 houding zitten dus een motor vakantie zit er niet meer in helaas -O-

prijs 60 euro.

Gekocht via Louis.de
Universeel systeem dus geschikt voor elke motor.
Tassen zijn waterafstotend, niet 100% waterdicht, zitten wel plastic hoezen bij die over de tassen zijn te trekken.
 
Laatst bewerkt:
ik kruip wel even op de vliering om de doos er vanaf te halen en te kijken of ik wat meer info kan verstrekken
 
zow vliering opgekropen en even een foto gemaakt...
full
 
foto van 1 van de kaartjes met hoe het eruit ziet als de tassen op de motor zitten
(niet echt een beste pic maar ja tis niet anders)
full
 
Jammer van de reden van verkoop...

Passen deze tassen op elke motor? Ik heb een VFR uit '87 met uitlaten aan beide zijden, kan dit een probleem wezen? en zijn deze ook waterdicht?
 
Even de Duitse beschrijving erbij gepakt.
Tis een Universeel systeem dus voor elke motor geschikt.
De tassen zijn waterafstotend maar niet 100% waterdicht, maar er zitten losse plastic hoezen bij die om de tassen heen getrokken kunnen worden.
 
Even de Duitse beschrijving erbij gepakt.
Tis een Universeel systeem dus voor elke motor geschikt.
De tassen zijn waterafstotend maar niet 100% waterdicht, maar er zitten losse plastic hoezen bij die om de tassen heen getrokken kunnen worden.
Maar als je een beetje slim bent doe je alles wat je in de tassen doet in een vuilniszak, dan wordt het allemaal sowieso niet nat :)
 
Ah ok, dan heb ik wel belangstelling. :)
Zou je mij de prijs met verzendkosten kunnen pm'en en je rekening? dan stuur ik je mijn adresgegevens.
 
niet verwacht dat ik zoveel reactie zou krijgen op deze set, ook via PM.......wie het eerst komt wie het eerst maalt, benader de geïnteresseerden in volgorde van reactie...
 
ze zijn verkocht!
Iedereen bedankt voor de reacties....ik had wel 10 sets kunnen verkopen geloof ik!

Topic mag op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan